Звіт про роботу дирекції Бедевлянської ЗОШ І-ІІІ ст. за 2014-2015 н.р.

on .

                  ЗВІТ

 директора Бедевлянської  загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів

       Дудла Марини Іванівни

 

       за 2014-2015 навчальний рік

 

                             с. Бедевля

                                 2015 р.

 

Звіт директора Бедевлянської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів

Дудла Марини Іванівни

за  2014-2015 навчальний рік.

с. Бедевля 15.06.2015 р.

            Шановні присутні! Закінчився навчальний рік і тому ми зібралися сьогодні, щоб зробити певні підсумки роботи колективу школи, оцінити діяльність директора на посаді протягом 2014-2015 навчального року.

         При проведенні загальних зборів ми керуємося Примірним положенням про порядок звітування керівників дошкільних, загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладів про свою професійну діяльність  перед педагогічним колективом та громадськістю.

         Як директор школи, у своїй діяльності протягом звітного періоду, я керувалася Статутом школи, Правилами внутрішнього трудового розпорядку, посадовими обов’язками директора школи, законодавством України, іншими нормативними актами, що регламентують роботу керівника загальноосвітнього навчального закладу.

У 2014-2015 навчальному році працювало 45 педагогічних працівників та 24 працівників з числа обслуговуючого персоналу. Навчання завершили:       у 1-4 класах – 204 учні;   у 5-9класах — 268 учнів;    у 10-11 класах – 95 учнів.

         Результативність роботи школи за 2014-2015 н.р.

         У 2014-2015 навчальному році Добош Т.О., вчитель хімії є переможцем Всеукраїнського конкурсу «Учитель року» (хімія).

         Учні Бедевлянської ЗОШ І-ІІІ ступенів у 2014-2015 навчальному році брали участь у ІІ-етапі Всеукраїнських предметних олімпіад з базових дисциплін. Всього 38 школярів були учасниками олімпіад, що на 5 учнів більше, ніж у минулому році. На цьому етапі учні школи отримали 5 призових місць.

         Призерами районних предметних олімпіад стали такі учні школи:

-        Чіжмодій Яна Іванівна (9-А)— географія (учитель Добош Т.О.);

                                                                українська мова (учитель Бедей Г.І.).

-         Івонча Михайло Михайлович ( 8-А) — хімія (Добош Т.О.).

     Команда учнів школи  брала участь у Міжнародному конкурсі з української мови імені п. Яцика і показала такі результати:

       -   Магей Жана Вікторівна (10-А)  І-місце (учитель Чонка О.С.)

       -   Бедей Михайліна Михайлівна (9-А) ІІІ місце (учитель Бедей Г.І.).

       У конкурсі з правознавства команда школи посіла І-місце (керівник Рекіта В.І.);

      -  у конкурсі малюнків “Мої права” Дебич Юліанна Сергіївна посіла ІІ місце (учитель Дебич А.І.)

           Щороку спостерігається якісна і результативна участь команд школи у ІІ-етапі Всеукраїнських предметних олімпіад з трудового навчання (учитель Черничко В.В.), історії (учителі: Маркуш О.М., Вайнагій М.В.), біології та екології (учителі: Тиводар М.Д., Горопко Ю.М.), англійської мови (Йорж О.І.)

        Учні нашої школи були учасниками Всеукраїнського фізичного конкурсу “Левеня 2015”, де  показали відмінні результати: Думнич Василь Михайлович (учеь 9-Акласу), Чонка Ілля Іванович (учень 9-Б класу).

         За 2014-2015 навчальний рік у початкових класах для поглибленого вивчення окремих предметів були проведені тижні математики, природознавства, української мови та  читання. Протягом предметних тижнів були проведені наступні заходи: вікторини, розгадування кросовордів, загадок, складання прислів’їв, конкурс знавців української мови, читання, конкурс малюнів.

         Учні брали активну участь у проведенні шкільних ярмарок. Осінній ярмарок до свята “День осені”, великодній ярмарок,  ярмарок до Дня Матері. Всі кошти, які були зібрані перераховані на підтримку воїнів АТО.

         В школі учнями початкових класів були проведені змістовні новорічні ранки, цікаві зустрічі з ветеранами. Учні 4-го класу були учасниками різдвяного вертепу. Першокласники разом з учнями школи брали активну участь у святі до Дня Матері.

         Близько 80 учнів 1-4 класів брали участь у Міжнародному інтерактивному природничому конкурсі “Колосок”. Серед учасників конкурсу були учні, які вибороли призові місця.

       Значну роль в 2014-2015 н.р. педколектив Бедевлянської ЗОШ І-ІІІ ступенів відводив удосконаленню системи управління школою, і в першу чергу, стратегічному управлінню. Колегіально були визначені специфічні цілі діяльності школи, розроблено стратегії для досягнення цих цілей, враховуючи всі найсуттєвіші зовнішні та внутрішні умови, що постійно розвиваються, трансформуються і змінюються. Стратегічне державно-громадське управління школою стало важливою умовою функціонування школи та допомагає створювати її позитивний імідж.

      Для вирішення шкільних проблем були залучені члени батьківського комітету. Важливі питання, такі як харчування, оздоровлення, соціальний захист дітей пільгових категорій, матеріально-технічне забезпечення, ремонт шкільних приміщень, енерго- та теплопостачання - вирішуються на районному рівні, райдержадміністрацією, управлінням освіти.

         Соціально-психологічний клімат в педагогічному колективі сприяв продуктивній праці кожного вчителя та також допомагав у формуванні позитивного іміджу школи. В школі визначені основні пріоритети діяльності, унікальну особливу систему цінностей, традицій, авторську модель випускника школи,  систему виховної роботи, своє бачення майбутнього школи.

         Через засоби масової інформації районну газету «Дружба” систематично  висвітлюються важливі події шкільного життя.

           Протягом 2014-2015 навчального року педколектив школи працював  над науково-методичною проблемою “Підвищення якості надання освітніх послуг, оновлення змісту і форми організації навчально-виховного процесу через удосконалення творчої співпраці вчителів та учнів”. Дана проблема пронизує всі ділянки внутрішкільної методичної роботи.

          Головними напрямками діяльності педколективу стали: впровадження в навчально-виховний процес ІКТ, інноваційних методів та педагогічних технологій, серед яких можна визначити інтерактивні методи навчання, метод проектів, інтеграція навчальних курсів, створення адаптованого освітнього середовища для організації особистісно орієнтованого навчання обдарованої дитини.

 

         1. Методична робота

         До реалізації завдань методичної роботи активно залучаються вчителі, які мають педагогічні звання та вищу кваліфікаційну категорію. Вони є керівниками шкільних, районних методичних об’єднань, творчих груп, наставниками молодих учителів. За їх активної участі проходять предметні тижні, методичні засідання, тощо. В організації науково-методичної роботи з педагогічними кадрами школи результативно використовуються можливості шкільного методичного кабінету (кабінет заступника з НВР), де сконцентровані нормативні документи про освіту, зразки підручників, програми з базових дисциплін, матеріали з досвіду роботи кожного учителя, матеріали діяльності шкільних методичних об’єднань та творчих групп, буклети учителів, науково-методична та психолого-педагогічна література, зразки оформлення шкільної документації, матеріалів на різноманітні конкурси, технічні засоби (комп’ютер, копіювальна техніка), тощо.

        

         У 2014-2015 навчальному році атестувалося 7 учителів. За результатами атестації двом  учителям встановлено кваліфікаційну категорію “Спеціаліст вищої категорії”, 4 - підтверджено кваліфікаційну  категорію “Спеціаліст вищої категорії” та педагогічне звання “Старший учитель”  1 – встановлено  кваліфікаційну категорію “Спеціаліст ІІ-ої категорії”.

         Педагоги школи активно залучаються до роботи у районних семінарах, засіданнях творчих та ініціативних груп, науково-практичних конференціях тощо.

         2. Зовнішнє незалежне оцінювання

         Всім нам відомо, що цього року ДПА та ЗНО з української мови у 11-х класах були об’єднані. На наступний навчальний рік планується об’єднання ЗНО з інших предметів і у 9-х класах.

         У 2014-2015 навчальному році наша школа показала такі результати ЗНО:                                          

                                                         11-А    клас

Вачіль Світлана Андріївна

з/п

ПІБ випускника

 11 класу

Річна оцінка

ДПА

(Результат ЗНО за шкалою 1-12 балів)

1.        

Бедей Василь Васильович

10

9

2.        

Бедей Оксана Василівна

5

2

3.        

Бедей Мар'яна Іванівна

5

3

4.        

Божа Наталія Андріївна

7

4

5.        

Герич Діана Петрівна

6

4

6.        

Грицюк Анастасія Іванівна

7

5

7.        

Джуган Діана Іванівна

7

4

8.        

Дебич Василь Іванович

5

3

9.        

Медвідь Роман Іванович

5

3

10.    

Неук Ростислав Олександрович

4

2

11.    

Новолокін Павло Михайлович

4

3

12.    

Попович Вікторія Сергіївна

7

4

13.    

Славіта Аліна Степанівна

4

1

14.    

Стець Михайло Віталійович

4

2

15.    

Тиводар Іван Іванович

4

3

16.    

Тиводар Микола Михайлович

10

8

17.    

Токар Віта Михайлівна

10

7

18.    

Фіцай Іванна Іванівна

7

4

19.    

Ференцюк Оксана Василівна

8

6

20.    

Шелемба Юлія Василівна

8

6

21.    

Шелевер Ірина Едуардівна

7

5

   11-Б  клас

Тиводар  Надія  Василівна

з/п

ПІБ випускника

 11 класу

Річна оцінка

ДПА

(Результат ЗНО за шкалою 1-12 балів)

1.        

Бедей Іван Іванович

5

3

2.        

Вайнагій Мар'яна Василівна

8

6

3.        

Велеган Василь Васильович

5

2

4.        

Дрига Артем Петрович

6

4

5.        

Жариков Юрій Юрійович

6

4

6.        

Ковач Леся Михайлівна

5

2

7.        

Левко Віталій Віталійович

7

2

8.        

Маркуш Іван Іванович

3

1

9.        

Попович Василь Васильович

3

1

10.    

Попович Оксана Василівна

3

1

11.    

Тиводар Василь Володимирович

4

2

12.    

Тиводар Володимир Романович

6

3

13.    

Цірик Марина Петрівна

8

4

14.    

Шкіря Іванна Іванівна

7

4

15.    

Шпілка Василь Васильович

7

3

16.    

Дудла Олександр Петрович

4

2

17.    

Славіта Михайло Юрійович

3

1

 

Результати ЗНО за рівнями навчальних досягнень:

    

№п/п

Навчальні

досягнення

Річне оцінювання

ДПА (ЗНО)

Примітка

1.        

Початковий

5

22

 

2.        

Середній

18

13

 

3.        

Достатній

12

3

 

4.        

Високий

3

---

 

         3. Виховна та позакласна робота

         Виховна робота у Бедевлянській ЗОШ І-ІІІ ступенів спрямована на виконання Законів України “Про  освіту”, “Про загальну середню освіту”, Консититуції України, Концепції національного виховання, Указу Президента України від 28.12.2012 р. №756/2012 “Про проведення в Україні Року дитячої та юнацької творчості”, методичних рекомендацій  “Основні орієнтири виховання учнів 1-11-х класів”

         У 2014-2015 навчальному році виховна робота була направлена на створення сприятливих умов для всебічного розвитку дітей на кожному з вікових етапів, їх адаптації в соціумі, формування патріотичного світогляду, ціннісних орієнтирів, засвоєння морально-етичних норм, сприйняття власної індивідуальності, впевненості в собі, на усвідомленому виборі здорового способу життя, на пропаганду патріотичних надбань українського народу, на виховання любові до рідної землі, мови, формування правової культури  ставлення до протиправних діянь, розвиток учнівського самоврядування, співпрацю з батьками.

         Виховна робота у 2014-2015 н.р. здійснювалася відповідно до річного плану роботи.

         Всі напрямки виховної роботи щільно взаємопов’язані між собою та виконуються згідно з річним планом виховної роботи класних керівників, вихователів, планом МО класних керівників та керівників гуртків. Головна увага приділялася формуванню громадянина  - патріота України, створенню умов для самореалізації особистості відповідно до її здібностей, суспільних та власних інтересів, виховання громадянина з демократичним світоглядом і культурою, який не порушує прав і свобод людини, виховання  в учнів свідомого ставлення до свого здоров’я, формування належних гігієніних навичок і засад здорового способу життя.

         Для надання допомоги, сприяння розвитку творчого потенціалу, планування виховної роботи у класі, впровадженння передового педагогічного досвіду в школі працює ШМО класних керівників. Розроблено план роботи,  в якому передбачено проведення засідань з обміну досвідом.

         Важливою складовою виховного процесу навчального закладу освіти  є організація роботи з батьками. Одним із головних завдань є широке залучення батьків до співпраці з педагогічним колективом, до активної участі в житті навчального закладу, класу.

         До річного плану включені заходи спрямовані на попередження дитячого травматизму серед учнів. Директором школи, соціальним педагогом та класними керівниками, постійно проводиться індивідуальна робота з учнями, схильними до правопорушень, систематично контролюється відвідування учнями уроків.

         У Бедевлянській ЗОШ І-ІІІ ступенів своєчасно проводиться робота щодо виконання наказів, рекомендацій (листів) управління освіти Тячівської райдержадміністрації з питань виховної роботи, вносячи відповідні доповнення до річного плану роботи класних керівників, до всесвітніх історичних дат, пам’ятних подій нашої держави і регіону.

         З нагоди святкування Дня визволення села в нашій школі проводився позакласний захід “Довголіття вам, ветерани!”.

         У жовтні проходив Тиждень “Осінній вернісаж” (конкурс малюнків та аплікацій “Дари осені”, виставка-конкурс осінніх композицій “До школи ярмарок іде, велике свято всім несе”).

         У листопаді у даному навчальному закладі проводився вечір-пам’яті присвячений Дню жертв голодомору, організовано та проведено Всеукраїнську акцію “Запали свічку”.

         До Міжнародного Дня інвалідів проводилися наступні заходи:

-        акція “Милосердя”, де учнями школи були зібрані продукти харчування інвалідам села і відвідування їх вдома;

-        виховні години на тему “Дивись на нас, як на рівних”.

        До Дня Соборності України проведено конференцію на тему “Схід і Захід України — разом”.

      З нагоди святкування Дня Валентина у школі проходив конкурс на тему “Валентинка школи” між учнями 6-х, 7-х класів.

    У лютому було організовано зустріч з афганцями (односельчанами) з нагоди річниці виведення військ з Афганістану на тему “Україна і Афганістан”. Проведено зустріч з учасниками АТО і волонтерами з центу “Горгани” на тему “Вони  наша гордість”.

        До 70-річчя Перемоги над нацизмом у Європі 8 травня 2015 р. у Будинку культури організовано і проведено зустріч з ветеранами Другої світової війни на тему “Героїзм їх не забутий”.

      

          До відзначення свята Дня Матері у школі проводився благодійний концерт на тему “Найдорожча  людина у моєму житті — Мама”, на якому було зібрано благодійні кошти, понад 3 000 грн. і передано у волонтерський центр “Горгани”.

      А також проведено ряд місячників : “Увага! Діти на дорозі” (вересень, березень); Місячник протипожежної безпеки(жовтень, квітень), “За здоровий спосіб життя (січень), профілактики шкірно-венеричних захворювань (травень).

        В ході місячників було заплановано і проведено чимало заходів: виставки малюнікв, плакатів, конкурси рефератів, творів.

         Протягом  2014-2015 н.р. було здійснено:

 - виявлення дітей пільгового контингенту;

 - створення соціального паспорту учнів пільгової категорії;

 - організація безкоштовного харчування дітей пільгової категорії.

         Систематично контролюється робота гуртків. З метою розвитку обдарованості в Бедевлянській ЗОШ І-ІІІ ступенів багато учнів залучені до участі в гуртках, спортивних секціях.

     В навчальному закладі працюють такі гуртки:

“Юні інспектори дорожнього руху” (керівник Думнич М.М.)

Туристсько-краєзнавчий (керівник Тиводар М.М.)

Еколого-натуралістичний “Юні друзі природи” (керівник  Тиводар М.Д.)

 “Юні пожежники” (керівник Черничко В.В.)

“Художня вишивка” (керівник Тиводар М.Д.)

“Хоровий” (керівник  Маркуш О.М.)

“Юні художники” (керівник Дебич А.І.)

         Учні-гуртківці приймають активну участь у районних конкурсах, виставках дитячих робіт. 

         4. Співпраця з батьками

  Виховання учня в школі і сім’ї – щоденний нерозривний процес. Тому педагогічний колектив працює у тісній співпраці з батьківським колективом з метою створення найсприятливіших умов для самореалізації та розвитку школяра. Батьки є соціальним замовником школи, а тому беруть активну участь у навчально-виховному процесі. Вони є учасниками шкільних заходів.

 

         5. Збереження і зміцнення здоров’я учнів та працівників

  Медичне обслуговування учнів та працівників школи організовано відповідно до нормативно-правової бази. Для якісного медичного забезпечення учнів та вчителів у закладі обладнаний медичний пункт де працює шкільна медична сестра, яка організовує систематичне та планове медичне обслуговування учнів, забезпечує профілактику дитячих захворювань.

         6. Фінансово-господарська діяльність

         Будівля школи прийнята в експлуатацію близько 35 років назад. Але не зважаючи на великий вік та зношеність, адміністрація школи разом з колективом постійно працює над удосконаленням матеріально-технічної бази, підтриманню її у робочому стані. Фінансування потреб школи проводиться централізованою бухгалтерією управління освіти Тячівської РДА. Протягом навчального року систематично здійснювалася виплата заробітної плати, надбавок, доплат працівникам школи. За бажанням переважної більшості колективу було здійснено нарахування авансу. Завдяки злагодженості відповідальних за економію працівників, школа не виходить за ліміти спожитих енергоносіїв.

         Цього року проводиться заміна системи опалення у ІІ-корпусі, так, як вона знаходиться  передаварійному стані і потребує негайного капітального ремонту. Ці величезні кошти нам виділяло управління освіти Тячівської РДА. Майже завершена робота по реконструкції котельні (заміна на альтернативний вид опалення) з метою енергозбереження. Також планується до 1 вересня 2015 р. завершити будівництво внутрішніх санвузлів.

         Кожен рік за рахунок благодійних коштів батьків здійснюються ремонти та підготовку класних кімнат до навчального року.

         Адміністрацією школи приділяється достатньо уваги естетичному вигляду навчального закладу. Коридори, вестибюль школи поступово поповнюються новими сучасними пластиковими стендами, активно проводиться робота по озелененню коридорів. Подвір’я школи завжди прибране, доглянуте. На квітниках щороку висаджуються квіти, які протягом літа доглядаються учнями школи, своєчасно обрізаються дерева, кущі. Фарбується огорожа, біляться бордюри. Обслуговуючим персоналом проводиться скошування трави на газонах, винесення та періодичне вивезення сміття з території школи.

         7. Управлінська діяльність

         Управління школою здійснюється згідно річного плану роботи школи, плану внутрішкільного контролю та календарних планів вчителів-предметників і планів виховної роботи класних керівників. Така система планування, що відпрацьована у школі і заснована на взаємодії всіх ланок, підрозділів та учасників навчально-виховного процесу, забезпечує координацію їх діяльності, єдність вимог, контролю та взаємоконтролю в процесі роботи, сприяє досягненню ефективності та вдосконаленню навчально-виховного процесу й забезпечує планомірний розвиток школи.

         У навчальному закладі в наявності усі нормативно-правові документи, що регламентують діяльність загальноосвітнього навчального закладу. З підключенням школи до мережі Інтернет стало можливим користуватися матеріалами сайтів Міністерства освіти і науки України, головного управління освіти, сайтами обласних інститутів післядипломної освіти, інших закладів освіти, що дає можливість оперативно й мобільно користуватися достовірною інформацією вчителям і адміністрації школи, вчасно знайомитися з новими документами та, навіть, їх проектами. 

         Контроль - це важлива, складна та об’єктивно необхідна функція управління. У школі ефективність здійснення контролю зумовлює якість реальних і подальше прогнозування бажаних показників розвитку закладу освіти, його навчально-виховного процесу та діяльності всього шкільного колективу. Контроль дозволяє тримати в полі зору управління найважливіші питання школи, своєчасно реагувати на відхилення від норми та на негативні явища, знаходити невикористані резерви, підтримувати оптимально трудову атмосферу в колективі. У школі адміністрацією використовується багато різних форм контролю за станом навчально-виховного процесу і , в першу чергу, таких традиційних як вивчення викладання стану предметів та виконання навчальних планів та програм, перевірка класних журналів, щоденників поведінки, тощо. Під час здійснення внутрішньошкільного контролю за рівнем викладання навчальних предметів заступниками директора школи  Бедей Г. І., Вайнагій М.В. використовуються діагностичні картки аналізу та вивчення стану викладання предметів з використанням комп’ютера. Аналіз результатів внутрішньошкільного контролю знаходить відображення у рішеннях педагогічної ради школи, відповідних наказах по навчальному закладу. Крім контролю за рівнем знань та навчальних досягнень учнів проводяться систематичні дослідження стану відвідування занять та стану навчальної дисципліни. За результатами моніторингу адміністрація школи приймає певні управлінські рішення щодо конкретних учителів та учнів.

         Враховуючи сучасні вимоги, стиль керівництва Бедевлянською школою більш близький до демократичного, так як більшість рішень приймаються на основі врахування думки колективу й інтересів справи, створюється такий мікроклімат, коли успіхи кожного сприймаються позитивно, ініціатива й самостійність підтримується, повноваження делегуються. Директор школи у роботі з працівниками дотримується партнерського стилю керівництва. Проблеми обговорюються й виробляються різні варіанти рішення, з них обирається найбільш оптимальний, затверджується і в подальшому здійснюється. Основними формами спілкування є наради, індивідуальні бесіди, інформування. Контроль здійснюється не заради пошуку винних, а заради позитивного кінцевого результату. На моє переконання, завдяки такому стилю керівництва у школі залишається мінімум агресивності, наявне творче вирішення справ; переважають такі методи керівництва як порада, особистий приклад, похвала; ставлення до людей – шанобливе, вимогливість поєднується із справедливістю, спілкування ввічливе, поважливе, рідко з наказом. У зв'язку з цим я надаю колегам більше самостійності, відповідної їхній кваліфікації і характеру роботи, створюю необхідні умови для самореалізації. У кожному зі своїх підлеглих бачу, насамперед, особистість у всьому розмаїтті її людських якостей і властивостей. Таких якостей у адміністративній роботі вимагаю не тільки від себе, а й від своїх заступників.