Терново ДНЗ №1

Створено: 30 червня 2016 Останнє оновлення: 30 червня 2016 Дата публікації Перегляди: 215

ЗВІТ

завідувача Тернівського

 дошкільного навчального закладу

ясла-садка №1

Хромей Ганни Михайлівни

за 2015-2016 навчальний рік

 

Свій виступ я б хотіла розпочати словами В.О. Сухомлинського: «Світ вступив у століття Людини! Більше, ніж будь-коли, ми зобов’язані думати про те, що вкладаємо в душу Дитини».

Народна мудрість стверджує:  «Не навчайте дитину так, як навчали вас, бо вона народилася в інший час». Сьогодні навчання і виховання – це доброзичлива, творча взаємодія вихователя і дитини. Це діалог двох рівних партнерів з відсутністю страху, з розкутістю, радістю спілкування. Діалог між дітьми і вихователями – домінуюча форма спілкування (дорослий на озброює, не передає, не повчає, а організовує, стимулює, співпрацює з дитиною).

Спокійні звернення, слова-заохочення позитивно виливають на будь-яку діяльність кожної дитини. Такий підхід до роботи з дошкільнятами – один з кроків до реальної гуманізації і демократизації національної освіти сьогодні.

Педагог має визнавати рівність у спілкуванні, визнавати і поважати права дитини на свої думки і погляди, відмовлятися від домінування та насильства, вміти поставити себе на її місце, співпрацювати з нею на засадах партнерства. Це викликає у вихованця позитивне ставлення до вихователя, відкритість до сприйняття людських цінностей – щирості, доброти, справедливості, милосердя.

Ми заохочуємо дітей вивчати світ за допомогою питань та пошуку відповідей на них. Діти цікавляться матеріалами та предметами, які привертають їхню увагу? Чи звертали ви увагу на те, що носять ваші діти в кишенях? Маленькі хлоп’ята та дівчатка тримають у кишенях речі, які не мають цінності для інших, але для них вони безцінні: кольорові камінчики, дротики, ланцюжки, рослинки, жучків і т.д. Цими предметами вони вихваляються один перед одним, по різному з ними граються. Педагог має швидко підхопити природну зацікавленість дітей, організувавши стіл відкриттів. Це стіл, де дитина може принести свої «скарби», щоб показати іншим. Дитині потрібно мати предмет для того, щоб вона могла розглянути та вивчити його. Фраза  «не чіпати руками» тут не спрацьовує. Дитина не зможе дізнатися все про предмет. якщо вона його не знає, не огляне, не потримає.

Останнє десятиріччя у країні простежується криза сімейного виховання. Дитина значну частину свого часу проводить у сім’ї. Вона спостерігає життя і діяльність батьків, стосунки між членами сім’ї, засвоює її морально-правові принципи, якими вони керуються у своїй поведінці, у ставленні до власних дітей, до оточення, до праці. Основи характеру, вихідні життєві установки все це закладається в сім’ї, і годі чекати добра, якщо педагог навчає одного, а батьки – іншого.

Цілком зрозуміло, що переважна більшість сімей сумлінно ставиться до своїх обов’язків у вихованні дітей, служить для них прикладом, гідним наслідування. Про те у нас є сім’ї, де послаблений контроль за поведінкою дітей, коли їм надається необмежена свобода. Такі батьки помилково вважають, що їхній обов’язок полягає у піклуванні про харчування, одяг, взуття дитини. В сім’ях, де батьки думають більше про себе, ніж про суспільні інтереси, їхні висловлювання з цього приводу дітьми сприймаються однозначно; вони засвоюють помилкові уявлення про те, що в житті потрібно передусім мати на увазі свою власну персону, побільше взяти для себе. Така проблема у нас виникає у відносинах між дітьми старшої групи. Є у нас у групі вихованці фізично більше розвинені, як їхні ровесники і вони прагнуть домінувати над іншими дітьми словами, діями. З такими вихованцями психологом, соц. педагогом проводиться індивідуальна робота. Роз’яснювальна робота ведеться з батьками вихованців. Вихователі стараються створити доброзичливу атмосферу в групі. Це головний критерій у роботі з дітьми.

Кожного ранку ваших дітей зустрічають турботливі педагоги, які виховують малюків життєрадісними та щасливими, а найголовніше – здоровими. Повірте, ми дуже переймаємося самопочуттям ваших малюків. І тому звертаємося до вас з проханням, коли ваш малюк не відвідує ясла-садок, повідомте нас, будь ласка, про причину відсутності дитини.

Дитячий контингент налічує 103 особи: ясельна молодша група – 25 діток; середня група – 25; старша група – 36 вихованців і на базі Петрушівської ЗОШ І-ІІ ст. займалося 17 дітей в групі з короткотривалим перебуванням. Соціальним патронажем охоплено – 20 дітей різного віку від 3-х до 6-ти років. Вихованням і навчанням малят займаються 22 працівників, з них педагогів – 8 чоловік, 14 – обслуговуючий персонал. Всі своєчасно проходять курсову перепідготовку і атестуються раз в 5 років. Організація навчально-виховного процесу здійснюється згідно з Законом України «Про освіту», Законом України «Про дошкільну освіту», користуємося програмою «Українське дошкілля» і програмою п’ятирічок «Впевнений старт». За основу  планування взято Уманську модель планування; за якою всі сфери і лінії розвитку проходять через всі режимні моменти щодня. Протягом навчального 2015-2016 н.року педагогічний колектив вирішував творчі і буденні проблеми, що були спрямовані на усунення недоліків за попередній навчальний рік та удосконалення навчально-виховного процесу в 2015-2016 н. році.

Пріоритетним завданням 2015-2016 н.року було впровадження системи корекційно-розвивальних навчальних вправ та ігрових занять для розвитку сенсорного та психофізичного потенціалу дітей раннього та дошкільного віку «Умілі ручки».

Підсумкові заняття та аналіз роботи закладу за цей період показав, що навчально-виховний план та програма розвитку дітей дошкільного віку виконується. Ми вважаємо, що основне в цій роботі допомогти дитині подолати новий рубіж життя – перехід до школи без стресів, природно, плавно, безболісно.

На протязі 2015-2016 навчального року за запитом батьків старших дошкільників було організовано і проводилися додаткові заняття з вивчення англійської мови. Заняття проводила вчитель англійської мови Магула Світлана Миколаївна, стаж педагогічної роботи 19 років. Вона поставила перед дошкільниками слідуючі основні завдання:

- Ознайомлення з основними звуками фонетики іноземної мови і подальшого розвитку фонетичного слуху та вимоги дітей;

- Формування уміння розуміти прості вказівки вчителя і реагувати на запитання.

- Розвиток елементарних мовленнєвих умінь дітей (розвивати діалогічну мову, реагувати на мову вчителя, виконувати прості вказівки та дії, впізнавали просту лексику).

- Розвиток пам’яті (фотографічної, образної, графічної та словесної) і творчих здібностей дітей.

- Формування навичок розуміння елементарних мовних явищ, уміння співвідносити прості цілісні конструкції рідної та іноземної мови.

- Спонукати дітей до спілкування іноземною мовою між собою. Де ти живеш? Як тебе звати? Скільки тобі років? Що любиш їсти? Які в тебе є тварини? Домінуючими факторами навчання дошкільнят були наочність та образність і використання ігрових ситуацій вивчення віршів, обігрування сценок; лічилки і т.д.

Заняття відвідувало 20 вихованців старшої групи і 8 діток середньої групи; 2 рази на тиждень. Підсумкове заняття з англійської мови Світлана Миколаївна провела 19.05.2016 р. на яке запросила батьків вихованців. Батьки в обговоренні проведеної вчителем роботи відмітили успіхи своїх дітей у вивченні англійської мови. Це вміння називати овочі і фрукти, кольори, дні тижня, пори року, одяг, транспорт, предмети в кімнаті: двері, вікна, підлога, стеля і т.д. і підкреслили творчі здібності дітей у декламуванні віршів, ігрових сценок. Це такі вихованці, як Валентина Д., Дарина Ш., Володя Б., Богдан І., Вася К., Анна М., Іванка Ш.. Вероніка Д. і багато інших. Батьки відмітили, що діти отримали початкову підготовку до системи вивчення іноземної мови в початковій школі.

Педагогічний персонал нашого садочка вважає, що початкове навчання повинно мати елементи гри і зміцнювати в маленькій людині жагу до знань. Батьки, які примушують своїх чад по дорослому штурмувати граніт науки з трьох років, нерідко прищеплюють відразу до науки, забирають у своїх дітей основне – радість дитинства. А цього робити не можна.

У системі проводиться робота з питання наступності ДНЗ №1 і Петрушівської ЗОШ І-ІІ ст. В цьому н.році на базі школи підготовлено 17 вихованців-п’ятирічок.

Адміністрацією ясла-садка №1 ведеться облік дітей від 0 до 6 років. На даний час у нас по с. Петрушів народилося і проживає 286 діток. На черзі в ДНЗ №1 зареєстровано 87 заяв.

Колектив закладу працює в тісному контакті з батьками. Кожна група вибрала свій батьківській комітет і створено фонд групи затверджений на групових батьківських зборах. В молодшій групі батьки запланували підшити стелю – 53 кв. метри, а батьки вихованців середньої і старшої групи разом придбали для малят дерев’яну бесідку = 5 кв.м. На суму 7820; оплачено уже 6500 і залишилося оплати бляху і цемент в сумі = 1320 грн.

Також випускники придбали для кухні професійний посуд: каструлі об’ємом 24 літри на суму 2900 гривень. І в цьому н.році за рахунок спонсорських коштів замінено вікно = 3030 грн. Режим роботи Тернівського ДНЗ №1 – 10,5 годин і тому в установі діти отримують трьохразові харчування: сніданок, обід, вечерю. На день дитина 6-ти років повинна отримати з їжею 2200 кілокалорій. З них – 1760 к. калорій ДНЗ і 440 к.калорій вдома. На сніданок дитина повинна отримати 25%, обід – 35%, вечеря – 20% і вечеря вдома – 20%. Щоб організм дитини отримував з їжею все необхідне для здоров’я і росту так само потрібно при складанні меню дотримуватися правильного співвідношення жирів, білків і вуглеводів: 1:1:4. На день дитина повинна отримати 76 гр. білків (36 гр. тваринного і 36 гр. рослинного походження). Жирів – 56 гр. тваринних і 9 гр. рослинних – 65 грам та вуглеводів – 332 гр. Всі ці розрахунки в ясла-садку проводить медсестра Кіра В.П. і дотримується їх при складанні перспективного і щоденного меню. Василина Петрівна призначена наказом №18 від 01.09.2015 року по установі відповідальною особою за харчування дітей  в цілому. Вона ж несе відповідальність за калорійність і смакові якості їжі. Медсестра знімає пробу кожної страви перед подачею її дітям: відбирає добові проби, які зберігаються в холодильнику протягом доби. Замовлення на продукти складається разом із завгоспом Руснак О.І. Медсестра контролює, перевіряє якість одержаних продуктів і щоб обов’язково були сертифікати якості; дотримувалися терміни реалізації, а при збережені – санітарні норми товарного сусідства в холодильниках і складських приміщеннях. Продукти нам завозять централізовано від Тересвянського СТ і ПП В.В. Футько – м’ясні вироби. Відповідно Інструкції з організації харчування дітей в ДНЗ медсестра звільняється від оплати за харчування.

Рішенням 33 сесії Тернівської сільської ради VІ скликання від 28.08.2015 року №1073 батьківська плата за харчування дитини на день становить – 5 грн. і стільки ж закладено державних коштів; тобто вартість харчування в день – 10 гривень. З січня по травень 2016 року діти прохарчовуються на суму 55257, 60 гривень; здано батьківських внесків за цей період – 29988 гривень. В літній оздоровчий період вартість харчування збільшено на 10%.

За 2015-2016 н. рік здано:

батьківських внесків на суму = 59558 гривень

харчування персоналу              = 2480 гривень

харчові відходи                           = 162 гривні.

На оплату енергоносіїв витрачено:

газ за опалювальний період 2015-2016 р. 15032 куб на суму 135935 гривень.

електроенергії за 2015-2016 н.р. 18507 кВт на суму 32017 гривень.

На канцтовари переведено – 1500 гривень.

На вапно, краски, фарби і т. інше для проведення поточних ремонтів переведено – 4000 гривень.

ДНЗ №1 має свідоцтво на нерухомість; а право власності на землю знаходиться в стані розробки.

 

 

 

 

 

 

 

 

Тернівський дошкільний навчальний заклад ясла-садок №1

Протокол №1 22.06.2016

с. Терново

Тячівського району

Закарпатської області

Звітні збори

Голова О. П. Боднар

Секретар М. В. Габор

Присутньо: 34 особи

Порядок денний

1.       Звіт завідувача ДНЗ №1 с.ТерновоХромей Г.М. за 2015-2016 н.р.

2.        Обговорення звіту

3.       Оцінка роботи завідувача Хромей Г.М. за даний період колективом та громад кістю

Слухали:

Г.М. Хромей – завідувача ДНЗ №1

Ганна Михайлівна в своїй доповіді відмітила, що освіта є провідною діяльністю у вихованні дітей. Також додала, що вихователі  сумлінно відносяться до навчально-виховного процесу з дітьми протягом року. Подякувала батькам за участь та підтримку у розвитку дошкільної установи. Відмітила також роботу медичної сестри та обслуговуючого персоналу. (доповідь додається).

Ухвалили:

Всім працівникам продовжувати виконувати свої посадові обов’язки, підтримувати тісний зв'язок з батьками.

Слухали:

Голова сільської ради Кустрьо В. Ю.

Василь Юрович звернув увагу на те, що дитяча установа під керівництвом Ганни Михайлівни працює добре, додав, що на даній час дітей потрібно виховувати  за інноваційними  методами і підходами.Сільський голова був приємно вражений, що на протязі 2015-2016 н. р. діти займалися вивченням англійської мови. Відмітив тісну співпрацю з батьківським колективом. Сказав, що будуть сприяти в заміні вікон, дверей для збереження тепла в установі в осінньо-зимовий період, так як використовується багато газу і електроенергії. Відмітив, що заклад є типовим відповідає всім санітарним нормам і по квадратним метрам на одну дитину і по внутрішніх вбиральнях, це і  окремі туалетні приміщення для хлопчиків та дівчаток, обладнання умивальних кімнат протічною гарячою і холодною водою та умивальниками.                                                                                     Пообіцяв, що під час поточних ремонтів, будуть залучені працівники центру зайнятості. Але також відмітив, що бюджет цьогорічний досить слабкий і на даний час є кошти на оплату зарплат, енергоносіїв, коштів на харчування дітей тільки на 7 місяців.

Ухвалили:

Дотримуватись раціонального використання бюджетних коштів.

Слухали:

Члени батьківського комітету старшої групи « Ромашка» Дьордяй В.М. подякувала вихователям за добросовісне відношення до своїх професійних обов’язків, що відчувається в успішному вихованні дітей . Батьки вихованців середньої групи «Дзвіночок» Маркуц  Т.М.  та Церкуник В.М. підтримали думку батьків старшої групи, про те, що потрібно продовжувати допомагати у покращенні матеріальної бази  ясла-садку.                                                                                                                                             Дьордяй О. мама вихованки ясельно-молодшоі групи подякувала працівникам, за прищеплення санітарно-гігієнічних навичок і розвиток навичок самообслуговування дітей раннього віку.

Ухвалили:

Продовжувати батьківському колективу брати участь у покращенні матеріальної бази ясла – садка.

Слухали:

Бухгалтер Руснак Ю.І.

Бухгалтер подякувала завідувачу за взаєморозуміння в роботі, а також відповіла на запитання по заробітній платі всього колективу і по виплаті матеріальної допомоги на оздоровлення до відпусток.

Ухвалили:

Звернутися до бухгалтерії сільської ради щодо виплати матеріальної допомоги на оздоровлення і обслуговуючому персоналу з мінімальної заробітної плати.

Участь в голосуванні взяло 34 особи.

Вирішили:

Роботу завідувача ДНЗ №1  Хромей Г. М. за 2015 – 2016 н. р. вважати задовільною.

Голова зборів                                                                                    О.П. Боднар

Секретар                                                                                             М.В. Габор

 

 

зображення
3.jpg