Грушівська І-ІІІ ст.

Створено: 30 червня 2016 Останнє оновлення: 30 червня 2016 Дата публікації Перегляди: 294

Начальнику управління освіти       Думнич М. В.

 

ДОПОВІДНА  ЗАПИСКА

 

Повідомляю Вам, що відповідно до наказу управління освіти від  12.03.2016 № 54 «Про звітування керівників навчальних закладів освіти району в 2016 році» проведено звітування керівника на загальних зборах педагогічного колективу, батьківського комітету, ради, піклувальної ради та громадськості   15 червня 2016 р.

    

Всього присутніх                                     89 осіб,

     з них:

     працівників закладу                  56 осіб,

     батьків                                        24 особи,

     представників громадськості    9 осіб.

Додатки:

 

 

Директор школи                                                       В. Драч

 

ЗВІТ

директора Грушівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Драча Василя Юрійовича про свою діяльність

на посаді протягом  2015-2016 навчального року

Звіт директора школи за 2015-2016 н.р.

ЩОРІЧНИЙ ЗВІТ ДИРЕКТОРА ГРУШІВСЬКОЇ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ ШКОЛИ І-ІІІ СТУПЕНІВ ГРУШІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ

ТЯЧІВСЬКОГО РАЙОНУ ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ

 

Закінчився черговий навчальний рік. Сьогодні ми зібралися, щоб підбити деякі підсумки роботи колективу школи, оцінити діяльність директора на посаді протягом 2015-2016 навчального року.

Як директор школи, у своїй діяльності протягом звітного періоду я керувався Статутом школи, Правилами внутрішнього трудового розпорядку, посадовими обов’язками директора школи, законодавством України, іншими нормативними актами, що регламентують роботу керівника загальноосвітнього навчального закладу.

 

1.     Матеріально-технічна база навчального закладу:

Матеріально-технічна база школи непогана. Вона дає можливість давати глибокі і міцні знання нашим учням. Навчально-виховний процес здійснюють 70 чоловік. Всі педагоги мають відповідну фахову освіту. Результати нашої роботи говорять самі за себе.

З кожним роком все більше випускників нашої школи продовжують навчання у вищих навчальних закладах. Багато учнів є переможцями і призерами з різних видів спорту, переможцями районних оглядів художньої самодіяльності. Клопітка робота педагогічного колективу дає свої плоди. Випускники нашої школи працюють у структурі виконавчої влади, в органах правопорядку, вчителями, медиками, інженерами, культпрацівниками і в інших сферах народного господарства.

Багато вчителів є випускниками школи. Цей далеко неповний список засвідчує, що робота педагогічного колективу завжди була спрямована на розвиток особистості, навчання і виховання гідних громадян суспільства.

В 1990-1992 рр. здано  експлуатацію добудований навчальний корпус на 250 місць.

В 2003 р. у школі проведено за сприяння відділу освіти Тячівської РДА:

1.     Капітальний ремонт даху старого корпусу;

2.     Капітальний ремонт системи опалення та котельні, електромережу старого корпусу;

3.     Відремонтовано капітально стелю  перекриття ІІ-го поверху старого корпусу;

4.     Добудовано 2 класні приміщення;

5.     Обладнано і введено в дію комп’ютерний клас;

6.     Реконструйовано систему водопостачання та будівлю насосної.

В 2012 році за сприянням Тячівської РДА в проекті програми розвитку ООН в Україні в школі замінено 96 вікон та 4 дверей на пластикові, що дало можливість в достатній кількості зберігати енергоресурси.

За сприяння опікунської ради школи та підтримці батьків в 2012 році збудовано 2 внутрішні туалети.

Урочисто пройшло святкове відкриття спортивного майданчика з штучним покриттям.

В школі є 31 класне приміщень, 14 кабінетів, комп’ютерний клас, приміщення бібліотеки, кабінет медичної сестри, спортивний зал, кабінети директора та заступників, новий кабінет фізики.

Територія школи становить 0,8 га, школа перейшла на альтернативне паливо.

 

2.     Фінансово-господарська діяльність

Будівля старого корпусу школи прийнята в експлуатацію 55 років тому. Але, незважаючи на її вік і зношеність, адміністрація школи разом із колективом вчителів та батьків постійно працює над удосконаленням матеріально-технічної бази, підтриманню її в робочому стані. Фінансування потреб школи проводиться управлінням освіти. Протягом навчального року систематично велася виплата заробітної плати працівникам школи. Бухгалтерія вчасно проплачувала за спожиту школою електроенергію. Завозились дрова, вугілля, палети. Завдяки злагодженості відповідальних за економію працівників, школа не виходить за ліміти спожитих енергоносіїв.

Працівниками централізованої бухгалтерії планово проводиться інвентаризація майна. Зауважень щодо забезпечення його збереження та оприбуткування немає. Завжди вчасно готується звітна документація.

Адміністрацією школи приділяється достатньо уваги естетичному вигляду навчального закладу. Коридори  школи поступово поповнюються новими сучасними пластиковими стендами, активно проводиться робота з озеленення класних кімнат. Подвір'я школи завжди прибране, доглянуте. На квітниках щороку висаджуються квіти, своєчасно обрізаючи дерева, кущі. Огорожа завжди пофарбована, бордюри побілені. Обслуговуючим персоналом проводиться скошування трави на газонах, винесення і періодичне вивезення сміття з території школи.

Про видатки в цьому році на ремонти приміщень шкіл, ліквідацію аварійних ситуацій, закупівлю матеріалів та обладнання ніхто не говорить їх просто в потрібній кількості немає. Фінансова криза теж відіграє тут роль — ціни на матеріали різко підскочили. Тому повноцінна підготовка нашої школи до нового навчального року стає проблематичною через брак коштів. Дирекція школи намагатиметься використати для цього всі можливі резерви, позабюджетні кошти, але їх недостатньо для такого обсягу робіт. Проблемним залишається з кожним роком стає утримувати ситуацію по збереженню майна учнями школи.

Але приємно зазначити, що класні керівники, класоводи велику увагу надають вирішенню питань ремонтів естетичному оформленні класів. І на сьогодні організовано проводяться ремонтні роботи. Хочу висловити щиру подяку всім класним керівникам, класоводам, які стараються виховувати в своїх учнів любов до своїх приміщень, бажання зберегти і озеленити їх.

Велику допомогу школі в покращенні матеріально-технічного, естетичного стану надають батьки на чолі з головами батьківських комітетів класів і тому хочу висловити глибоку, щиру подяку всім батькам та головам класних батьківських комітетів:

1.     Боджа Наталія Василівна – 1-А клас

2.     Домбай Віта Юріївна – 1-Б клас

3.     Майор Віта Іванівна – 1-В клас

4.     Продан Оксана Василівна – 2-А клас

5.     Бондарєва Оксана Миколаївна – 2-Б клас

6.     Рошко Марина Іванівна – 2-В клас

7.     Павлевська Оксана Іванівна – 3-А клас

8.     Пермінова Надія Миколаївна – 3-Б клас

9.     Боджа Наталія Михайлівна – 3-В клас

10.                       Ковач Тетяна Іванівна – 4-А клас

11.                       Онафрей Лариса Василівна – 4-Б клас

12.                       Плиска Світлана Іванівна – 5-А клас

13.                       Боджа Віра Юріївна – 5-Б клас

14.                       Мельник Надія Василівна – 5-В клас

15.                       Герич Мирослава Михайлівна – 6-А клас

16.                       Микулянич Сергій Михайлович – 6-Б клас

17.                       Мойсюк Ольга Петрівна – 6-В клас

18.                       Крайниківська Леся Іванівна – 7-А клас

19.                       Варга Анна Михайлівна – 7-Б клас

20.                       Мотря Лариса Василівна – 7-В клас

21.                       Бринзяник Марія Юріївна – 8-А клас

22.                       Пермінова Надія Миколаївна – 8-Б клас

23.                       Пітух Наталія Іванівна – 9-А клас

24.                       Катринець Ганна Петрівна – 9-Б клас

25.                       Сем’яновська Оксана Василівна – 9-В клас

26.                       Боднар Леся Григорівна – 10-А клас

27.                       Кандира Олена Володимирівна – 10-Б клас 

 

3.     Кадрове забезпечення навчального закладу:

Кадрова політика школи будується з урахуванням підвищених професійних вимог до вчителя, що обумовлюється інтенсивністю оновлення, модернізацією всіх компонентів освітнього процесу на всіх ступенях системи освіти і набуває значної актуальності у зв’язку з переходом закладів освіти до нового змісту. Сучасний загальноосвітній навчальний заклад потребує вчителя – психолога, вчителя – технолога, вчителя – дослідника, який повинен вміти творчо розв’язувати професійні проблеми.

Таким чином, серед задач кадрової політики школи можна визначити наступні:

активізацію та якісне перетворення інноваційної здатності педагогічного персоналу;

дбайливе ставлення до старшого покоління вчителів, підтримку їхньої професійної активності, добір вчителів повинен здійснюватись відповідно до розроблених кваліфікаційних вимог;

впровадження в навчальний процес нових принципів і методів навчання.

На початок 2015-2016 навчального року до роботи приступили                                   63 педпрацівники, що складає 100% від потреби. Всі вчителі мають відповідну фахову освіту.

Навчально-виховний процес 100% забезпечено фахівцями, які мають повну вищу та середню спеціальну педагогічну освіту.

Підвищенню рівня професійної компетентності вчителів сприяє атестація педагогічних кадрів. Атестація педпрацівників школи проводиться за Типовим положенням про атестацію, відповідно до Законів України «Про освіту» та «Про загальну середню освіту».

Атестація педагогічних працівників проводиться з метою:

встановлення їх кваліфікаційної категорії відповідно до рівня ділової кваліфікації, стажу педагогічної роботи та результатів педагогічної діяльності;

активізації їх професійної діяльності, стимулювання до професійного самовдосконалення, безперервної фахової освіти, підвищення рівня компетентності, майстерності та ефективності роботи.

Атестація здійснюється за планом. Під час проведення атестації не допускаються порушення щодо дотримання Положення про атестацію.

Не мають місця випадки зниження в ході атестації кваліфікаційної категорії чи позбавлення педагогічного звання. Безконфліктність організації і проведення атестації забезпечується доброзичливими взаєминами між педагогами, які атестуються, та членами атестаційної комісії, готовністю їх до конструктивної та результативної роботи, відкритістю планування та дотримання норм і правил проходження атестації. Закономірним у ході атестації педагогічних працівників є підвищення їх кваліфікації, що простежується протягом п’яти років.

Атестація педагогів – це іспит на компетентність. У 2015-2016 навчальному році  атестовано 17 вчителів. Раніше встановлені категорії та звання підтверджені             7 вчителям. Присвоєні кваліфікаційні категорії вчителям: 4 – першу кваліфікаційну категорію, 3 – вищу кваліфікаційну категорію.

 

Таблиця 1

Результати кваліфікації  педагогічних працівників

Кількість педагогічних працівників

Навчальні роки

2015

2016

Всього

77

В тому числі :

Вища категорія

37

І категорія

10

ІІ категорія

8

Спеціаліст

17

 

Таблиця 2

Рік

Нагороди, педагогічні звання

Відмінник освіти України

Вчитель - методист

Старший вчитель

2015

2

4

24

Пріоритетними напрямами системи підвищення професійної компетентності педагогічних працівників є:

формування ключових компетентностей;

моніторинг якості освітньої діяльності;

самоосвітня діяльність педагога.

Однією з форм підвищення кваліфікації є курсова перепідготовка, яка відбувається планово з урахуванням побажань педагогічних працівників щодо змісту, форм та методів проходження курсів.

 

Таблиця 3

Підвищення кваліфікації педагогічними працівниками, кількість осіб

Рік

2015-2016 н.р.

Педагогічні працівники, які пройшли курсову перепідготовку

16

Загальна кількість педагогічних працівників

 

 

Поряд з курсовою перепідготовкою широко застосовуються можливості самоосвітньої діяльності. Кожен педагог займається самоосвітою згідно з індивідуальним планом підвищення кваліфікації, який включає у себе опрацювання після курсового завдання. У системі методичної роботи є заходи, що сприяють підвищенню кваліфікації: конференції, семінари, педагогічні ради.

 

4.     Медичне обслуговування учнів у навчальному закладі:

Головним завданням сучасного навчального закладу є підтримка й поліпшення здоров’я дітей. Курс «Основи здоров’я» сприяє активному використанню учнями основних методів і засобів формування здорового способу життя, збереження та зміцнення фізичної, соціальної й духовної складових здоров’я. Медичне обслуговування здійснюється медсестрою. Медичний кабінет розташований на 1 поверсі школи,  не повністю забезпечений необхідними медикаментами.

Для попередження та виявлення захворювань протягом навчального року проводиться медичне обстеження учнів вузькими спеціалістами.

У 2015-2016 навчальному році оглянуто _____ учня – 100%  захворювання:

№ п/п

Захворювання

2015-2016н.р.

1.      

Порушення опорно-рухового апарату

3

2.      

Зір

21

3.      

Слух ЛОР

9

4.      

Захворювання органів ЦНС

10

5.      

Функц. захворювання серцева судинної системи

2

6.      

Захворювання органів дихання

2

7.      

Шлунково-кишкового тракту

---

8.      

Печінка

---

9.      

Нирки

---

10.                        

Кров

---

11.                        

Ендокринна система

10

 

Контроль роботи харчоблоку – щоденний. Випадків виявлення кишкових інфекцій не було. Технологія приготування страв дотримується. Учнями та працівниками школи були зібрані внески до фонду Червоного хреста на суму                2000 грн.

 

Рекомендації на 2016-2017 навчальний рік:

1.     Своєчасно доводити до відома батьків інформацію про стан здоров’я дитини, про необхідність проведення обстежень, щеплень.

2.     Вчителям фізичного виховання більше уваги приділяти проведенню вправ по корекції постави, дихання.

3.     Класним керівникам провести бесіди з батьками про необхідність дотримання правильного режиму харчування, режиму дня, своєчасного проведення тесту і ФОГ для раннього виявлення туберкульозу.

 

5. Організація харчування учнів у навчальному закладі:

З метою чіткої організації режиму дня, який відповідає віковим нормам учнів, збереження здоров’я й попередження харчових та інфекційних захворювань, у школі організовано гаряче та буфетне харчування учнів 1-11-х класів. Робітники їдальні намагаються створити домашню затишну атмосферу під час своїх обідів. Всі учні 1–4 класів охоплені гарячим харчуванням. 

Суворо виконуються всі необхідні умови санітарного контролю за термінами й умовами зберігання та реалізації продуктів, дотримується питний режим.

Столи накривають за спеціальним графіком. Учні перебувають у їдальні в супроводі вчителів.

Медична сестра ретельно слідкує за санітарним станом приміщень їдальні, різноманітністю страв, дотриманням циклічного меню, виконують усі вимоги санітарно – епідеміологічної служби. Меню вивішено на видному місці в обідній залі, у ньому зазначено найменування страв, вихід продуктів, їх ціна. Випадків порушень термінів реалізації продуктів не було. Усе обладнання харчоблоку знаходиться в робочому стані. Усі ємності й інвентар промарковані. Санітарний режим на харчоблоці не порушується. Гарячим харчуванням протягом навчального року було охоплено 255 учнів школи. В початковій школі всі 239 учнів були охоплені гарячим харчуванням. Вартість харчування на 30.05.2016р. 6.00 грн. для учнів 1-4 класів.

В шкільній їдальні продовжується безкоштовне харчування дітей пільгових категорій – 16 учнів 5-11 класів.

 

5.     Стан охорони праці та безпеки життєдіяльності.

У 2015-2016 навчальному році безпечне проведення навчально-виховного процесу здійснювалось згідно Положенням про організацію роботи з охорони праці.

Учні та вчителі навчального закладу дотримуються вступного інструктажу з безпеки життєдіяльності з учнями та інструкцій з охорони праці для вчителів.

Адміністрацією закладу в період 2015-2016 навчального року були призначені комісії з контролю за безпечною експлуатацією приміщень та будівлі, а також роботи електричних пристроїв.

Згідно зі статтею 17 Закону України «Про охорону праці» та статтею 169 Кодексу Законів про Працю усі працівники закладу проходять попередній і періодичний медичний огляд.

З метою організації розробки комплексного плану в школі видаються накази адміністрації, якими призначається відповідальна особа з охорони праці, пожарної безпеки та електрогосподарства.

Перед початком навчального року комісією були проведені випробування, стан споруд на спортивному майданчику, а також всієї огорожі навколо території.

Будівля школи та приміщення закладу, забезпечені первинними засобами пожежогасіння: вогнегасниками, пожежним інвентарем (стендами, пожежними відрами, ящиками з піском тощо), не забезпечені пожежним знаряддям (пожежними ломами, баграми, сокирами). Усі вогнегасники перезаряджені розміщені у легкодоступних місцях.

По всій школі розміщені плани евакуації у разі небезпеки чи аварії. Не менше ніж раз на рік, проводяться тренування евакуації під час проведення Дня цивільного захисту.

Згідно санітарних, пожежних норм і правил, школою отримані Паспорти готовності школи до нового навчального року, акт опору ізоляції та освітлювальної проводки, видані комісією акти прийому кабінетів хімії, фізики, біології, комп`ютерного класу, спортмайданчика.

Особлива увага у закладі приділяється заходам, щодо запобіганням нещасним випадкам на виробництві.

У разі нещасного випадку, у школі своєчасно проводиться його розслідування. 

Робота з охорони праці, безпеки життєдіяльності, виробничої санітарії, профілактики травматизму дітей у побуті та під час навчально-виховного процесу визначається в діяльності педколективу як одне з пріоритетних завдань і проводиться відповідно до Законів України «Про охорону праці», «Про дорожній рух», «Про пожежну безпеку», Державних санітарних правил і норм улаштування, утримання загальноосвітніх навчальних закладів та організацій навчально-вихов­ного процесу й інших численних нормативних актів, які регламентують роботу школи з цих питань. Стан цієї роботи знаходиться під постійним контролем адміністрації школи. Наказом по школі призначається відповідальний за організацію роботи з охорони праці та безпеки життєдіяльності в закладі, створено службу з охорони праці, сплановані відповідні заходи.

На початку навчального року, напередодні канікул і святкових днів проводяться інструктажі з безпеки життєдіяльності серед учнів, відпрацьована програма вступного інструктажу. Регулярно мають місце цільові інструктажі з учнями перед екскурсіями, походами, спортивними змаганнями.

У школі є необхідні журнали з реєстрації всіх видів інструктажів з питань охорони праці. Кожним вчителем-предметником проводились інструктажі перед виконанням завдання лабораторної або практичної роботи, згідно видів діяльності на уроках праці, фізкультури, про що робилися відповідні записи в класних журналах. Питання щодо запобігання дитячого травматизму розглядалися на нарадах при директорові; нарадах класних керівників, батьківських зборах. Протягом навчального року шкільною медсестрою проводилися профілактичні бесіди, інша робота, щодо зменшення захворюваності учнів на педикульоз, шкіряні хвороби.

Вивчаючи стан травматизму серед учнів, можна відмітити, що в навчальному закладі проводиться належна робота щодо попередження нещасних випадків, створення безпечних умов навчання. Разом із тим залишаються високими показники травматизму дітей на уроках фізкультури, перервах. У школі розроблено низку заходів щодо попередження травматизму учнів, ведеться відповідна робота з учителями. Причини виникнення травм з'ясовуються, аналізуються, відповідно до цього складаються акти та проводяться профілактичні заходи.

За період 2015-2016н.р. зафіксовано 2 випадок травматизму невиробничого характеру та 3 випадків травматизму під час навчально-виховного процесу.

 

6.     Навчально – виховна робота у навчальному закладі:

 Грушівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів функціонує на підставі Закону України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», Положення про загальноосвітній навчальний заклад, Статуту школи.

Всі діти шкільного віку, які проживають у мікрорайоні школи охоплені навчанням.

Стан і розвиток шкільної мережі

Педагогічним колективом школи проведено відповідну роботу щодо збереження й розвитку шкільної мережі. На 01 вересня 2015 року в школі було відкрито 29 класів з кількістю учнів – 676. Середня наповнюваність учнів у класах складає 22 учнів, що не відрізняється від показника попереднього навчального року. Протягом 2015-2016 навчального року із школи вибуло – 8 учнів, а прибуло 7 учнів.

Основні напрямки навчальної діяльності закладу в 2015-2016н.р. - впровадження інноваційних технологій та розвивальне навчання, а саме:

продовження впровадження інтерактивних технологій, диференційованого та проблемного навчання;

різноманітна проектна діяльність вчителів та учнів.

Робота педагогічного колективу була спрямована на особистісно-зорієнтоване навчання і виховання школярів.

З цією метою введено в навчально-виховний процес викладання курсів за вибором і факультативів.

У 2015-2016н.р. в початковій школі навчалося 239 учнів, із них учні 1-х класів – 62 учнів – оцінювались вербально, навчальні досягнення учнів 2-4-х класів оцінювалися за 12-бальною шкалою. Навчальний рік на відмінно закінчили і отримали Похвальні листи за особливі успіхи у навчанні 69 учнів 2-4-х класів, що становить 39,4 %.

 106 учнів закінчили 2-4-й клас на достатній та високий рівень навчальних досягнень (7-12 балів), що становить 60,6 %. По класах цей показник складає:

2-А клас – 21 учень/ 95,4 % (вчитель Варга В.В.)

2-Б клас – 21 учень/ 87,5 % (вчитель Варга Н.Ю.)

2-В клас – 18 учнів/ 72 % (вчитель Бурдило Г.П.)

3 клас – 20 учнів/ 87 % (вчитель Мацола В.В.)

3 клас – 17 учнів/ 78 % (вчитель Сем’яновська О.В.)

3 клас – 9 учнів/ 42,8 % (вчитель Москаль М.І.)

В 4-х класах в травні 2016 року успішно пройшла державна підсумкова атестація учнів з української мови, читання та математики. Результати ДПА наступні:

*       роботу з української мови на достатньому та високому рівні виконали 29 учнів із 37-х, що становить 78,3 %;

*       з читання – 36 учнів з 37-х, що становить 97,3 %;

*       з математики – 30 учнів з 37- х, що становить 81 %.

Державна підсумкова атестація за курс базової середньої школи в 9 класі проводилася з української мови (диктант), математики (алгебри та геометрії – письмово), біології – письмово, фізики. Історії України – письмово.

 Показники державної підсумкової атестації учнів 9-х класів

Навчальний предмет

Загальна кількість учнів 9-х класів

Кількість учнів, які звільнені від проходження ДПА

Кількість учнів, які складали ДПА

Рівень навчальних досягнень

Якість знань

початковий

середній

достатній

високий

1.

Українська мова (диктант)

67

---

67

6

40,3

40,3

13,4

53,3%

2.

Математика (алгебра) письмово)

67

---

67

14,9

43,3

28,4

13,4

31,8 %

3.

Біологія

20

---

20

5

50

45

0

45 %

4.

Фізика

20

---

20

0

10

25

25

 

5.

Історія України

27

---

27

3,7

18,5

51,9

25,9

77,8 %

        

У 2015-2016 навчальному році в середній школі (5-9-ті класи) навчалися 335 учнів. Навчальний рік на відмінно закінчили і отримали Похвальні листи за особливі успіхи у навчанні 36 учнів, що становить близько 10 %, серед них:

Свідоцтво про базову загальну середню освіту з відзнакою отримали наступні випускники 9-х класів:

1.     Буковецька Аліна

2.     Глеба Оксана

3.     Деяк Сергій

4.     Жмурко Олеся

5.     Нергеш Анастасія

6.     Сем’яновська Валерія

Результати навчальних досягнень учнів 5-9-х класів.

У 2015-2016н.р. 5-9  класи закінчили 335 учнів із них 112 учнів – на достатній та високий рівень навчальних досягнень (7-12 балів), що становить 36,5 %. По паралельних класах:

5-ті класи  всього – 63 учні

Високий рівень – 9 учнів – 14,3 %

Достатній рівень – 22 учнів – 34,9 %

Середній рівень – 17 учнів – 27 %

Початковий рівень – 15 учнів – 23,8 %

 

6-ті класи  всього – 70 учні

Високий рівень – 9 учнів – 12,9 %

Достатній рівень – 20 учнів – 28,6 %

Середній рівень – 30 учнів – 42,8 %

Початковий рівень – 11 учнів – 15,7 %

 

7-мі класи  всього – 80 учні

Високий рівень – 11 учнів – 13,7 %

Достатній рівень – 19 учнів – 23,8 %

Середній рівень – 42 учнів – 52,5 %

Початковий рівень – 8 учнів – 10 %

 

8-мі класи  всього – 55 учнів

Високий рівень – 3 учні – 5,5 %

Достатній рівень – 9 учнів – 16,4 %

Середній рівень – 29 учнів – 52,7 %

Початковий рівень – 14 учнів – 25,7 %

9-ті класи  всього – 67 учнів

Високий рівень – 6 учнів – 9 %

Достатній рівень – 14 учнів – 20,9 %

Середній рівень – 28 учнів – 41,8 %

Початковий рівень – 19 учнів – 28,4 %

 

Навчальні досягнення учнів 10-11-х класів

Всього – 97 учнів

Високий рівень – 3 учні – 3,1 %

Достатній рівень – 7 учнів – 7,2 %

Середній рівень – 40 учнів – 41,2 %

Початковий рівень – 47 учнів – 48,5 %

 

ДПА в 11-х класах

Навчальний предмет

Кількість учнів, які складали ДПА

Рівень навчальних досягнень

Високий рівень

Достатній рівень

Середній рівень

Початковий рівень

Українська мова

50

0 %

8 %

30 %

62 %

Історія України

48

0 %

0 %

70,8 %

22 %

Математика

2

0 %

0 %

100 %

0 %

Англійська мова

50

0 %

18 %

62 %

44 %

 

Рівень успішності безпосередньо залежить від стану відвідування учнями школи. Аналіз показав, що учнями протягом 2015-2016 навчального року пропущено всього 3634 днів, з них через хворобу 1433 днів, а без поважної причини 2201 днів. 

Найкраще відвідували школу учні 5-В, 6-А, 6-В, 9-А класи

Найгірше відвідували школу учні 9-Б, 10-Б, 11-А класи

 

Впровадження інформаційно-комунікаційних технологій у навчально-виховний процес

Інтеграція України у Європейський простір невід’ємно пов’язана з якістю національної освіти, її конкурентно-спроможністю. Одним із основних чинників підвищення якості знань школярів є впровадження в освітню практику педагогічних інновацій, інформаційно-комунікаційних технологій навчання, оновлення змісту усього навчально-виховного процесу відповідно до сучасних досягнень науки і техніки.

Учителі школи ефективно організовують навчально-виховний процес на основі оптимального використання можливостей комп’ютерної техніки, програмного забезпечення та мережі Інтернет.

Для того, щоб учням дійсно було цікаво, щоб вони не втратили інтерес до навчання, на кожному уроці наші вчителі намагаються створювати всі умови для розвитку здібностей, творчого мислення учнів, самовираження їх особистості в різних видах діяльності. З цією метою учням поряд із стандартними завданнями  педагоги пропонують і такі, які вимагають логічного мислення, творчих пошуків, оригінальності, винахідливості. Саме такі творчі, пізнавальні, інтелектуальні завдання допомагають нашим вчителям розвинути в учнів пізнавальні процеси – пам’ять, увагу, уяву, логічне мислення. Усі завдання творчого характеру розраховані на пошукову діяльність учнів, творче й уміле застосування набутих знань. Зміст завдань сприяє розвитку гнучкості й широти мислення, які необхідні для успішного розв’язання як навчальних так і життєвих задач. Усі творчі завдання допомагають вчителеві виявити індивідуальні особливості учнів, намітити перспективи подальшого розвитку творчого потенціалу кожної дитини, зробити навчання більш захоплюючим і цікавим.

Головна мета використання нетрадиційних форм роботи на уроках - це зацікавлення дітей навчальною працею й утримання цього інтересу. Тільки в разі такого підходу формування освіченої, творчої особистості, становлення її фізичного та морального здоров’я, яке є одним зі стратегічних завдань реформування освіти в Україні.

Основна задача, яка стоїть сьогодні перед освітянами,  заключається не стільки в передачі знань, скільки в тому, щоб навчити учнів здобувати ці знання самостійно. Щоб зацікавити, стимулювати учнів до самостійного отримання знань, протягом навчального року проводилась активна робота з організації участі школярів в різноманітних конкурсах.

У районному конкурсі знавців української мови ім. П. Яцика переможцями стали: Климко Софія – учениця 3-Б класу (ІІ місце); Гунда Інесса – учениця                   4-А класу (ІІ місце);

                                                                                                                                            імені Тараса Шевченка стали: Крайниківська Ванесса – учениця 5-В класу (І місце); Москаль Дарина – учениця 7-А класу (І місце); Глеба Оксана – учениця 9-А класу (ІІ місце);   

 Для забезпечення зайнятості учнів в позаурочний час у школі було організовано роботу гуртків за різними напрямками діяльності:

- гурток  хоровий «Грушівчанка»                                      Левко С.С.         

- гурток туристично-краєзнавчий «Стежина»                    Мацола А.М.

- гурток  «Вчись бути читачем»                                Мацола С.Ю

- гурток «Юні книголюби»                                        Жмурко М.М.             

- гурток «Художня обробка деревини»                    Жигайло В.М.

- гурток «Чарівна голка»                                                    Фурман М.М.

- гурток «Юний українознавець»                              Фединець М.І.

- гурток «Юні інспектори руху»                               Мацола С.В.

- гурток «Юні друзі природи»                                           Москаль Н.В.

- гурток «Юні квітникарі»                                         Мацола Г.В.

Планова робота ведеться по підготовці учнів до участі у відбіркових турах предметних районних та обласних олімпіадах, як наслідок:

І місце – Фединець Максим – учень 8-Б класу, географія;

І місце – Варга Мирослава – учениця 8-Б класу, українська мова;

ІІІ місце – Глеба Оксана – учениця 9-А класу, німецька мова;

І місце – Жмурко Олеся – учениця 9-В класу, фізика;

ІІІ місце – Жмурко Олеся – учениця 9-В класу, математика;

ІІІ місце – Жмурко Олеся – учениця 9-В класу, хімія;

І місце – Сем’яновська Валерія – учениця 9-В класу, українська мова;

ІІІ місце – Сем’яновська Валерія – учениця 9-В класу, історія;

ІІ місце – Нергеш Анастасія – учениця 9-В класу, правознавство;

ІІІ місце – Нергеш Анастасія – учениця 9-В класу, трудове навчання;

ІІІ місце – Боднар Богдана – учениця 10-А класу, українська мова;

ІІ місце – Мацола Аліна – учениця 11-А класу, біологія;

 

На обласних олімпіадах:

І місце – Фединець Максим – учень 8-Б класу, географія;

ІІІ місце –  Жмурко Олеся – учениця 9-В класу, фізика;

 

Не пасе задніх наша школа у здобутках МАН на районному рівні. Зокрема,

-       Форкош Іванесса – учениця 10-Б класу, ІІ місце – відділення хімії та біології (секція валеологія);

-       Жмурко Олеся – учениця 9-В класу, ІІІ місце – відділення екології та аграрних наук (секція агрономія);

-       Жмурко Олеся – учениця 9-В класу, за активну участь – відділення історії (секція історичного краєзнавства);

-       Жмурко Олеся – учениця 9-В класу, за активну участь – відділення хімії та біології (секція зоології, ботаніки).

 

 

8.Науково-методична робота

Методична діяльність педколективу у 2015-2016н.р. була направлена на реалізацію науково-методичної проблемної теми школи «Впровадження інноваційних технологій, як шлях до розвитку творчої особистості».

Основна методична робота здійснювалася через:

методичну раду школи,

предметні методичні об’єднання,

творчу групу вчителів,

аспекти діяльності яких розглядалися на тематичних засіданнях педагогічної ради школи.

Центром методичної роботи було проведення засідань педагогічної ради, яких було проведено 8. На них розглянуто 25 питань, в тому числі і такі тематичні питання:

1.     Система роботи вчителів школи з обдарованими дітьми. Використання засобів диференційованого підходу до слабо встигаючих і невстигаючих учнів.

2.     Про стан викладання та рівень навчальних досягнень учнів з фізики.

3.     Про формування навичок здорового способу життя школярів. Стан викладання фізичної культури.

4.     Про розвиток творчих здібностей, стан викладання образотворчого мистецтва та художньої культури.

Протягом навчального року було видано 47 наказів з організації НВП та за наслідками внутрішнього контролю.

Предметні методичні об’єднання здійснювали роботу за планами, які відповідали науково-методичній проблемі школи та темі методичного об’єднання. Особлива увага приділялася організації предметних тижнів, під час яких проводилися не тільки відкриті уроки, а й багато різноманітних яскравих позакласних предметних заходів.

Тиждень української мови та літератури був присвячений 202-ій річниці з дні народження Т.Шевченка. Проводилися театралізовані уроки, різноманітні конкурси, виставки стіннівок, творчих робіт. До дня слов’янської писемності — літературна вікторина, брейн-ринг, свято рідної мови. Все це сприяло вихованню патріотизму, почуття гордості за рідну Батьківщину.

Проведено предметні тижні: української мови, історії та правових знань, тиждень здорового способу життя, тиждень фізики, математики, української літератури, біології, географії екології, іноземної мови, трудового навчання та безпеки життєдіяльності, психології та соціології, хімії.

 

9.Організація виховної роботи в школі.

 Виховна робота школи – це цілісна система, яка спрямована на діяльність педагогічного колективу, батьків та учнів.

         План виховної роботи був розроблений відповідно до Програми «Основні орієнтири виховання учнів 1-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів України» від 31.10.2011 року № 1243 та листа МОН молоді та спорту 1/9 -95 від 23.08.2012 року «Про деякі питання організації виховної роботи».

         Реалізація основних принципів і виконання завдань виховної роботи протягом навчального року здійснювалася за основними орієнтирами виховання:

         Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави;

         Ціннісне ставлення до людей;

         Ціннісне ставлення до природи;

         Ціннісне ставлення до мистецтва;

         Ціннісне ставлення до праці;

         Ціннісне ставлення до себе;

Виховний процес спрямований на створення умов для самореалізації учнів, виявлення талантів, самопізнання себе з точки зору лідерства тощо. Відповідно до плану роботи було проведено традиційні масові заходи, конкурси, виставки, уроки-пам’яті, літературні читання, відзначення пам’ятних дат та державних свят, виховні години тощо.

Традиційні свята:

-         Свято першого дзвоника

-         Свято до Дня вчителя

-         Свято «Посвята в школярі»

-         Свято Нового року

-         Свято Останнього дзвоника

Нетрадиційні заходи до відзначення пам’ятних дат:

-         «Голодомор 32-33 рр»

-         Визволення України від німецько-фашистських загарбників»

-         «День пам’яті Чорнобильської катастрофи»

-         «День Перемоги»

Акції:

-         «Милосердя», «Запали свічку», «Посади деревце» (збір кришок), «Пасхальний кошик солдату», акція «Серце до серця» (зібрано 1200 грн.), «Чисте довкілля», «Озеленення та благоустрій території» тощо.

Значне місце мають у виховній діяльності виставки та конкурси, як загальношкільного так і районного рівня, в  яких люблять приймати участь учні школи і мають значні нагороди. Так за участь у районних заходах учні школи були нагороджені грамотами управління освіти Тячівською райдержадміністрацією, а саме:

п/п

Прізвище, ім'я  дитини

Клас

Місце

Конкурс

Керівник

1.       

Мацола Станіслав

5-В

за активну участь

Творчість юних тобі, Україно!

Мацола

Альбіна Михайлівна

2.       

Фединець Максим

8-Б

І місце

обласне

Мій  рідний край, моя земля очима сучасників

Фединець

Марія Іванівна

3.       

Москаль Дарина

7-А

за активну участь

Новорічна композиція

Москаль

Наталія Василівна

4.       

Кустрьо Альона

2-В

ІІ місце

Знай і люби свій край

Бурдило

Ганна Петрівна

5.       

Кустрьо Альона

2-В

ІІІ місце

Знай і люби свій край

Бурдило

Ганна Петрівна

6.       

Москаль Жасміна

2-А

ІІІ місце

Знай і люби свій край

Варга

Віра Василівна

7.       

Мацола Станіслав

5-В

подяка

Київ

Новорічна композиція

Мацола Світлана Василівна

8.       

Команда «Юні юристи»

 

ІІІ місце

Правовий ринг

Домбай

Віра Миколаївна

9.       

Москаль Дарина

7-А

за активну участь

Моя Батьківщина-Україна

Мацола Альбіна Михайлівна

 

10.   

Фединець Максим

8-Б

за активну участь

Моя Батьківщина-Україна

Фединець

Марія Іванівна

11.   

Пермінов Микола

8-Б

ІІІ місце

Моя Батьківщина-Україна

Фединець Марія Іванівна

 

12.   

Боднар Богдана

9-А

ІІІ місце

 

Воскресни, писанко!

Ошуст

Олена Федорівна

13.   

Боднар Богдана

 

 

10-А

 

ІІ місце

 

 

«Малюнок, вірш, лист до мами»

Ошуст

Олена Федорівна

14.   

Мацола Аліна

 

11-А

 

ІІ місце

 

Воскресни, писанко!

Мацола       

Ганна Василівна

15.   

Мацола Аліна

 

11-А

 

Подяка

Київ

Новорічна композиція

Мацола

Ганна Василівна

16.   

Малько Вікторія

6-А

 

ІІІ місце

Знай і люби свій край

Мацола Альбіна Михайлівна

17.   

Малько Вікторія

6-А

 

ІІ місце

«Малюнок, вірш, лист до мами»

Мацола Альбіна Михайлівна

Таким чином, проведена робота стимулює учнів до навчально-виховного процесу, спонукає до участі у громадському житі школи, формує патріотичні та моральні якості.

 

Трудове виховання і формування здорового способу життя

Належна увага школою приділяється трудовому вихованню та профорієнтації. Протягом 2015-2016 навчального року учні школи приймали участь у трудових десантах з покращення прилеглої до школи території, у акції «Зробимо Україну чистою», прибиранні прибережних смуг річки.

Профорієнтаційна робота ґрунтується на зв'язку з професійними учбовими закладами району, учні ходили на екскурсії до професійно-технічного ліцею.

Формування здорового способу життя здійснювалось через проведення різноманітних спортивних змагань.

Фізкультурно-масова робота ще не посідає у школі особливе місце. Вчителі фізичної культури повинні спрямовувати свою роботу на активне залучення учнів до спортивно-масової та фізкультурно-оздоровчої роботи.

 

 

Проблеми та недоліки в організації виховної роботи

Однією зі складних проблем сучасної школи є наявність правопорушень серед підлітків та дітей. Тому необхідно більше приділити цьому питанню увагу, здійснювати контроль за відвідуванням учнями школи, систематично проводити цикл бесід на правову тематику з учнями та батьками, систематично залучати учнів до роботи комітетів органів самоврядування, аналізувати мікроклімат в класних колективах.

Продовжити працювати над згуртованістю шкільного колективу і клас­них учнівських колективів.

Більше приділяти уваги вихованню громадської активності учнів, старанності у виконанні своїх обов'язків, сформованості по­чуття обов'язку, працелюбності.

Активно приймати участь у діяльності громадських учнівсь­ких організацій.

Налагодження співпраця вчителів, класних керівників та учнівських організацій.

Пошук і цілеспрямований вияв обдарованих дітей.

Посилення контролю щодо питання дитячого травматизму. Систематично проводити наради – інструктажі класних керівників про роботу щодо попередження дитячого травматизму.

Шляхи розвитку виховної роботи на наступний рік спрямовані на усунення причин вказаних недоліків

Аналізуючи виховну діяльність дитячого самоврядування, з урахуванням особливості учнівського колективу, колективу вчителів та класних керівників спрямувати виховну роботу на наступний навчальний рік так щоб:

1.     Створити умови для розвитку педагогічної ініціативи, підвищення фахової майстерності педагогічних працівників;

2.     Створити умови для формування фізично і психічно здорової дитини;

3.     Створити умови для реалізації здібностей обдарованих дітей;

4.     Застосування новітніх педагогічних технологій;

5.     Впроваджувати можливості мережі Інтернет для підвищення рівня навчання та виховання;

6.     Забезпечити соціальний захист учасників навчально-виховного процесу, дотримання правил безпеки життєдіяльності, охорони здоров’я і життя дітей та підлітків, педагогічних працівників,

7.     Залучати дітей девіантної поведінки до роботи школи в системі самоврядування;

 

10.Соціальний захист діяльність психологічної служби:

Соціальна підтримка дітей пільгових категорій, які навчаються в школі, проводиться згідно з чинним законодавством.

В мікрорайоні школи проживає 700 дітей віком від 6 до 18 років.

Дітей, яким виповнюється 6 років на 31.12.2016р. – 67 чол.

В школі значиться 10 дітей-інвалідів.

Постійно працює рада профілактики, проводяться рейди «Урок», «Діти вулиці», «Перерва», зустрічі з працівниками управління – служби у справах дітей.

На контролі в школі на ВШО стоїть 4 учні і сім’ї, які потребують особливої педагогічної уваги, є  схильні до тютюнопаління. Усі випадки невиконання правил поведінки учнями в полі зору учителів, батьківської громади, ради профілактики. У службі у справах дітей на контролі не має.

Постійно оформляються пакети документів на дітей, що потребують особливої педагогічної уваги, контролюється їх поведінка і відвідування уроків.

Кількість багатодітних сімей – 114.

В селі проживає чимало малозабезпечених сімей, у школі – 34 дітей із 10-ти сімей. Діти сироти – 7, напівсироти – 15, неповних сімей – 22, інваліди – 10.

Соціальним педагогом та класними керівниками серед учнів 9-х класів проведено дослідження та анкетування з метою виявлення професійних інтересів та схильностей учнів.

 

Попереднє працевлаштування випускників 9-х класів

Класи

Всього

учнів

10 кл.

 

ПТУ

Технікум

Мед.

ліцей

пед.

коледж

Не влаштовані

9-А клас

27

22

 

2

 

2

1

9-Б клас

20

12

6

 

 

2

 

9-В клас

20

14

2

1

1

1

1

Всього

67

48

8

3

1

5

2

 

         Основним завданням шкільної психологічної служби є забезпечення психологічних умов, необхідних для повноцінного психічного розвитку учнів і формування особистості. Робота була спланована в такому напрямку: зроблено соціальні паспорти по кожному класу, повністю від кореговано назви вулиць, які змінилися, номери будинків, в яких проживають учні,  визначено списки обдарованих учнів, багатодітних сімей, дітей-інвалідів, дітей-сиріт, напівсиріт, неповних сімей, дітей з малозабезпечених сімей, які мають довідки з соціального захисту населення. Проведено діагностику психологічної готовності до школи учнів перших класів. Проведення психолого-педагогічної діагностики спрямовано на визначення шкільної готовності дитини. Як правило діагностика складається з двох складових частин, яка дозволяє зробити висновок про рівень психологічної готовності і сформованості певних навчальних навичок у дитини. Проведено індивідуальні консультації з батьками, чиї діти  показали низькі результати в процесі тестування. В 5-х класах проведено адаптацію п’ятикласників. Це один із найскладніших адаптаційних періодів у 5-му класі. Перехід із молодшої школи до основної пов'язаний із внесенням змін із збереженням окремих компонентів попереднього соціального досвіду. Проводилася корекційно-розвивальна робота, тобто вправи та ситуативні ігри на вироблення в учнів культури поведінки. Відвідано сім’ї тих учнів, які без поважних причин не відвідують школу, проводилися консультаційні бесіди з батьками.

 

11.Робота шкільної бібліотеки:

Шкільна бібліотека –– це особливе педагогічне середовище. Бібліотекар у своїй професійній діяльності виступає як провайдер інформації потенційної бібліотеки, організатор індивідуальності і колективної діяльності педагога і учня. При цьому він сприяє розвитку дітей, навчає їх і виховує, тобто здійснює педагогічну діяльність бібліотечними методами і засобами впливу.

В нашій бібліотеці на основі зібраних матеріалів оформлена краєзнавчий куточок. Тут зібрані книги різних років видання про Карпатський край. А також зберігається накопичена інформація при підготовці краєзнавчих повідомлень, рефератів. Найбільш дієвою формою наочної масової роботи є книжкова виставка. Тому в нашій бібліотеці представлені різні виставки, а саме «Мудрість народу – золоте зерно», «Стежинами рідного краю» та інші. Ці виставки орієнтовані на інформування читачів щодо змісту краєзнавчого бібліотечного фонду, рекламу окремих видань і розкриття їх змісту. Так в нашій бібліотеці оформлено інформаційно-ілюстрована виставка «Закарпаття рідний край». Яка складається з такий підрозділів як: «Моя земля – земля моїх батьків», « Це нашого краю історія», «Літературна Тячівщина», «Казки і легенди рідного краю», «Село, моє , для мене ти єдине».  

Крім поточного інформування за допомогою книжкової виставки нових надходжень, картотеки нової літератури, в школи практикується проведення бібліографічних оглядів, годин цікавих повідомлень, днів інформації. Рекомендаційні списки літератури допоможуть знайти потрібну книгу з того чи іншого питання.

Педагогічний колектив разом із шкільною бібліотекою в роботі з учнями намагається комплексного збалансованого використання різних форм інформаційного забезпечення навчально-виховного процесу.

Мацола С.Ю. – голова районного методоб’єднання бібліотекарів шкіл.

 

12. Робота з батьками та громадськістю у школі:

Виховання учня в школі та сім'ї – щоденний безперервний процес. Тому педагогічний колектив працює з тісній співпраці з батьківським колективом з метою створення найсприятливіших умов для самореалізації та розвитку дитини. Батьки є соціальним замовником школи, а тому беруть активну участь у навчально-виховному процесі. Вони є учасниками позакласних заходів, пов'язаних із професійним світом, захопленнями своїх дітей, родинними святами.

Класні керівники тісно співпрацюють із сім'ями своїх вихованців: відвідують дитину вдома, спілкуються з родиною. Свої висновки вони заносять до щоденника психолого-педагогічних спостережень.

За 2015-2016 навчальний рік до директора школи не було  письмових звернень. На всі усні звернення адміністрація школи відреагувала та надала відповідні відповіді.

 

13. Управлінська діяльність:

Управління школою здійснюється згідно з річним планом роботи, планом внутрішкільного контролю та календарних планів учителів-предметників і виховної роботи класних керівників. Така система планування, відпрацьована в школі й заснована на взаємодії всіх ланок, підрозділів та учасників навчально-виховного процесу, забезпечує координацію їхньої діяльності, єдність вимог, контролю та взаємоконтролю в процесі роботи, сприяє досягненню ефективності та вдосконаленню навчально-виховного процесу й забезпечує планомірний розвиток школи.

У школі в наявності всі нормативно-правові документи, що регламентують діяльність загальноосвітнього навчального закладу. Із підключенням до мережі Інтернет стало можливим користуватися матеріалами сайтів Міністерства освіти і науки України, управління освіти, сайтами обласного інституту післядипломної освіти, інших закладів освіти, що дає можливість учителям і адміністрації оперативно й мобільно використовувати достовірну інформацію, вчасно знайомитися з новими документами і навіть їх проектами.

Контроль – це важлива, складна та об'єктивно необхідна функція управління. У школі ефективність здійснення контролю зумовлює якість реальних і по­дальше прогнозування бажаних показників розвитку закладу освіти, його навчально-виховного процесу та діяльності всього шкільного колективу. Контроль дозволяє тримати в полі зору управління найважливіші питання школи, своєчасно реагувати на відхилення від норми та на негативні явища, знаходити невикористані резерви, підтримувати оптимально трудову атмосферу в колективі.

Адміністрація використовує різноманітні форми контролю за станом навчально-виховного процесу, передусім такі традиційні, як вивчення викладання стану предметів та виконання навчальних планів і програм, перевірка класних журналів, щоденників поведінки тощо. Аналіз результатів внутрішньошкільного контролю знаходить відображення в рішеннях педагогічної ради школи, відповідних наказах по навчальному закладу. Крім контролю за рівнем знань і навчальних досягнень учнів, проводяться систематичні дослідження стану відвідування занять та стану навчальної дисципліни. За результатами моніторингу адміністрація школи приймає певні управлінські рішення щодо конкретних учителів та учнів.

Ураховуючи сучасні реалії, стиль керівництва нашою школою є близьким до демократичного, оскільки більшість рішень приймаються на основі врахування думки колективу й інтересів справи, створюється такий мікроклімат, коли успіхи кожного сприймаються позитивно, ініціатива й самостійність підтримуються, повноваження делегуються. Директор школи в роботі з працівниками дотримується партнерського стилю керівництва. Проблеми спільно обговорюються, виробляються різні варіанти рішення, з них обирається найбільш оптимальний, затверджується і в подальшому реалізується.

Основними формами спілкування є наради, індивідуальні бесіди, інформування. Контроль здійснюється не заради пошуку винних, а задля позитивного кінцевого результату. Завдяки такому стилю керівництва в школі залишається мінімум агресивності, наявне творче вирішення справ; переважають такі методи, як порада, особистий приклад, похвала; ставлення до людей шанобливе, вимогливість поєднується зі справедливістю, спілкування ввічливе, рідко з нотками наказування. Учителям надається більше самостійності, що відповідає їх кваліфікації і характеру роботи, створюються необхідні умови для самореалізації. У кожному зі своїх підлеглих директор має бачити насамперед особистість у всьому розмаїтті її людських якостей і властивостей.

Наявні результати і здобутки з управління закладом – це не лише моя особиста заслуга, це кропітка, творча, наполеглива, самовіддана праця кожного члена трудового колективу, батьків та громадськості. За це всім хочу висловити щиру вдячність.

Поряд із управлінськими успіхами є недоліки і проблеми. Про окремі з них я вже говорив, про більшість із них ви знаєте, адже моя робота і робота нашого закладу загалом є відкритою для всіх, ми не приховуємо і не замовчуємо їх, а з метою ліквідації ведемо відкритий діалог на нарадах, у співбесідах та вживаємо заходи щодо зменшення негативного впливу на навчально-виховний процес.

До управління школою постійно залучається рада школи голови класних батьківських комітетів. Завдяки чому вдається досягти певних результатів у нашій роботі. Активна допомога голови опікунської ради Кустрьо Василя Івановича, членів ради, сільського голови Опріша Василя Миколайовича, голови профкому Варга Ярослави Володимирівни сприяють розв’язанню великого кола питань стосовно життя  і діяльності школи. І не обов’язково  це кошти, а добре слово, порада, підтримка мене в таких непростих умовах – це також велика справа.

Я вважаю, що мною багато зроблено для того, щоб колектив працював ритмічно і злагоджено, його було забезпечено всім необхідним для реалізації НВП. В школі були дотримані вимоги санітарного, теплового, світлового режимів. Під моїм постійним контролем були дотримання Правил внутрішнього розпорядку та дисципліни учнів.

У новому навчальному році маю врахувати і чітко продумати те, що не вдалося зробити, а також постійно удосконалювати, де мали успіхи, де домагались хороших результатів.

 

 

 

 

 

ПРОТОКОЛ № 2

 

засідання лічильної комісії

 

 

від 15.06.2016 року

 

 

         Присутні:  89 чол.

 

1.    Кількість учасників зборів, які проголосували 89 чол.

 

 

Результати голосування:

 

 

1. Визнати роботу директора школи Драча В.Ю. за звітний період: задовільною.

 

Задовільно 89 чол.

 

Незадовільно --- чол.

 

Голова лічильної комісії            Тернівська О.В.         ___________

 

Члени лічильної комісії:            Мацола С.В.               ___________

 

                                               Мацола А.М.              ___________

 

                                              

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ПРОТОКОЛ № 1

 

засідання лічильної комісії

 

від 15.06.2016 року

 

         Про вибори голови комісії

 

 

СЛУХАЛИ:_______________________, який запропонував

 

обрати головою комісії_______________________________________.

 

ВИРІШИЛИ:

 

1.Обрати головою комісії_____________________________________.

 

Голосували:_________ за, _________ проти

 

 

Члени комісії:            _____________                  ___________

 

                            _____________                  ___________

 

                            _____________                  ___________

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ОРІЄНТОВНИЙ ПОРЯДОК ВЕДЕННЯ ЗБОРІВ

 

Нам необхідно обрати робочу президію

Пропонується обрати президію в складі: _________________________ ____________________________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________

Хто за запропонований склад президії, прошу голосувати.

Прошу робочу президію зайняти місця в президії.

Нам необхідно обрати лічильну комісію

Є пропозиція обрати її в кількості 3 осіб. Немає інших пропозицій? Голосуємо

Персонально ________________________________________________

____________________________________________________________

Голосуємо

Головуючий: На розгляд учасників зборів виноситься такий порядок денний:

1.    Звіт директора школи Драча В.Ю. про свою діяльність протягом 2015-2016 навчального року

2.    Оцінка діяльності директора школи Драча В.Ю. учасниками зборів 

 

Голосуємо:

Пропонується такий регламент роботи:

- для доповіді до  _____ хв.

- для виступів до  _____ хв.

Голосуємо

 

Слово для доповіді надається директору школи Драчу В.Ю.

Переходимо до обговорення доповіді

Слово надається _____________________________________________.

 

Обговорення закінчення

Нам необхідно дати оцінку роботи директора за звітній період

Приступаємо до голосування

 

 

 

ВИТЯГ

 

Грушівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів

Грушівської сільської ради Тячівського району Закарпатської області

 

ПРОТОКОЛ

загальних зборів педагогічного колективу, батьківського комітету, ради, піклувальної ради та громадськості села.

 

Від 15 червня 2016 року                с. Грушово

 

Присутні на зборах – 89 чол.

-         членів трудового колективу – 56 чол.

-         батьків – 24 чол.

-         Представників громадськості – 9 чол.

 

Голова зборів: Продан О.Ю. – депутат районної ради.

Секретар зборів: Боднар Л.Г. – вчитель школши.

 

ПОРЯДОК ДЕННИЙ:

 

1.     Про вибори лічильної комісії.

2.     Звіт директора школи Драча В.Ю. про свою діяльність на посаді протягом 2015-2016 навчального року.

3.     Оцінка діяльності директора школи Драча В.Ю. учасниками зборів.

 

(голосували одноголосно).

 

Затверджено регламент: Доповідачу до 30 хв. Для виступів – до 7 хв.

 

(голосували одноголосно).

 

І. По першому питанню порядку денного слухали голову зборів Продана О.Ю., який вніс пропозицію обрати лічильну комісію.

 

ВИРІШИЛИ:

 

1.     Обрати лічильну комісію в складі 3 чоловік.

2.     Обрати лічильну комісію в складі: Тернівська О.В. – практичний психолог, Мацола С.В. – педагог-організатор, Мацола А.М. – бібліотекар школи.

 

(голосували одноголосно).

 

 

СЛУХАЛИ: Продана О.Ю. – голову зборів, який сказав, що потрібно здійснювати оцінку директора школи Драча В.Ю. таємним чи відкритим голосуванням.                 

        

Збори ВИРІШИЛИ:

 

1. Визначити роботу директора школи Драча В.Ю. відкритим голосуванням.

 

Голосували:        за – 89 чол.

                            проти  – 0 чол.

 

ІІІ. По третьому питанню порядку денного про оцінку діяльності директора школи Драча В.Ю. слухали голову лічильної комісії Тернівську О.В., яка зачитала протокол № 2 лічильної комісії.

 

У голосуванні взяли участь – 89 осіб.

Визначили роботу директора школи задовільною – 89 осіб.

Визначили роботу директора школи незадовільною – 0 осіб.

 

ВИРІШИЛИ:

 

1. Вважати роботу директора школи Драча В.Ю. про свою діяльність на посаді протягом 2015-2016 навчального року задовільною.

 

 

 

 

 

Голова зборів                                                             О.Ю. Продан

 

 

Секретар зборів                                                          Л.Г. Боднар

 

 

 

 

 

зображення
5.jpg