Солотвинська І-ІІІ ст. №1

Створено: 17 червня 2016 Останнє оновлення: 17 червня 2016 Дата публікації Перегляди: 405

Звіт

директора Солотивнської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №1

Солотвинської селищної ради Тячівського району Закарпатської області

Явтушенко-Руснак Лоліти Іванівни

про роботу педколективу

за 2015-2016 навчальний рік

 

         Шановні присутні! Закінчився навчальний рік і тому ми зібралися сьогодні, щоб зробити певні підсумки роботи педагогічного колективу школи та заслухати щорічний звіт директора школи перед батьківською громадськістю.   (слайд 1)

Підвищення рівня організації навчально-виховного процесу

         Керуючись положеннями Конституції України, Законами України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», Національною державною програмою «Освіта», Національною доктриною розвитку освіти, Положенням «Про порядок звітування керівників дошкільних, загальношкільних та професійно-технічних навчальних закладів перед педагогічним колективом та громадськістю», у 2015-2016 н.р. педагогічний колектив Солотвинської ЗОШ І-ІІІ ступенів №1 спрямував свою роботу над науково-методичною проблемою: «Створення умов для розвитку креативної  особистості шляхом використання інноваційних технологій та методів навчання», що сприяло досягненню мети навчально-виховного процесу: формування конкурентно-спроможної, соціально-активної, культурної та духовно багатої особистості учня. (слайд 2)

         Упродовж 2015-2016 навчального року робота педколективу була спрямована на особистісно-зорієнтоване навчання і виховання школярів. Велика увага у школі приділялась охопленню дітей навчанням. Станом на 1 вересня 2015 року до навчання приступили 467 учнів. Протягом року з різних причин (переважно через зміну місця проживання зі школи вибуло 21 учень та прибуло 9 учнів. На кінець навчального року кількість учнів 455. На даний час випущено зі школи 26 учнів 11-их класів, 42 учнів 9-их класів, поступило заяв від батьків 63 майбутніх першокласників.

        У школі існує певна система роботи щодо профільного навчання. У 8-9 класах проводиться допрофільна підготовка. З цією метою була налагоджена робота курсів за вибором та факультативів: іноземна мова, російська мова, математика.  Враховуючи потреби учнів, бажання батьків та можливості школи у 10-11 класах учні відвідують міжшкільний навчально-виробничий комбінат, де вони здобувають навички з автосправи, інформатики, швейної справи та кулінарії. (слайд 3)

        У 2015-2016 н.р. у 2 – 11 класах школи навчалося 409 учнів, які закінчили начальний рік із такими результатами:

на високому рівні (10-12 балів) – 42 учні

на достатньому рівні (7-9 балів) – 155 учнів

на середньому рівні (4-6 балів) – 145 учнів

отримали Похвальні листи – 39 учнів

отримали Похвальні грамоти – 6 учнів

1 учень – Роман Влада отримала свідоцтво з відзнакою

1 учень Куривчак Тарас отримав срібну медаль за високі досягнення у навчанні. (слайд 4-5)

1-ші класи - 46

 

К-сть учнів

10-12 балів

7-9 балів

4-6 балів

1-3 бали

2-4 класи

164

31 -19%

74 – 45%

45 – 27%

14 – 8,5%

5-9 класи

200

10 – 5%

63 – 31,5%

81 – 40,5%

46 – 23%

10-11 класи

45

1 – 2%

18 – 40%

19 – 42%

7 – 15,5%

Разом

409

42 – 10%

155 – 38%

145 – 35%

67 – 16%

 

      У школі сформований  та щорічно оновлюється банк даних «Обдаровані діти» та створені необхідні умови для розкриття потенціальних можливостей дітей. Розвинута інфраструктура спецкурсів, факультативів, гуртків є невід’ємною складовою успіху в підготовці учнів школи до участі у Всеукраїнських олімпіадах з базових предметів, міжнародних конкурсах. (слайд 6)

      За минулий рік учні школи отримали 11 призових місць на районних олімпіадах.(у 2014-2015 н.р. – 9 призерів)  (слайд 7)

     Учні 11-А класу Куривчак Тарас, Нікуліна Олена, Влад Марта, 11-Б класу Кріцак Юліан та учениця 9-А класу Негре Луїза стала призером І (районного) етапу Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт МАН України, та 2-оє  учнів школи Куривчак Тарас (ІІІ місце) та Кріцак Юліан (ІІ місце) стали призерами ІІ (обласного) етапу Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт МАН України.

 

   Сьогодні навчальний заклад – це передусім простір життя учня, де він здійснює перші кроки життєтворчості, готується до самостійної участі у соціальній діяльності, самоствердження.

   Творчий розвиток дитини завжди був і залишається пріоритетним напрямком освітянської діяльності. Педагоги нашої школи постійно працюють над вдосконаленням існуючих та розвитком інноваційних форм виховної роботи з учнівською молоддю. Ці завдання успішно реалізовуються під час позакласної роботи класів, яка об’єднує школярів усіх вікових груп конкурсними програмами та заходами.

   Педагоги прагнуть вибудувати виховний простір так, щоб він сприяв гармонізації особистості, глибоко усвідомлюють, що соціальна адаптація учнів, розуміння ними своїх прав та свідомого виконання обов’язків у значній мірі залежить від правильно визначених та обраних шляхів реалізації виховного процесу. Тому пріоритетними питаннями у виховній роботі школи залишається забезпечення всебічного розвитку особистості, сприяння її самовихованню й самореалізації, спрямування їх у своїй діяльності керуватися загальнолюдськими цінностями, глибоко розуміти традиції свого народу. У зв'язку з цим виховна діяльність школи була спрямована згідно напрямків основних орієнтирів виховання:

-       робота з соціального захисту учнів;

-       морально-правове виховання;

-       робота з профілактики правопорушень, злочинів, бродяжництва серед неповнолітніх;

-       робота з охорони життя і здоров’я учнів;

-       громадянське виховання;

-       військово-патріотичне виховання;

-       родинно-сімейне виховання,

-       трудове навчання та профорієнтація;

-       художньо-естетичне виховання;

-       екологічне виховання;

-       формування здорового способу життя;

-       учнівське самоврядування.

   «Школа і сім’я – грані співдружності» - під таким девізом живе і працює педагогічний колектив нашої школи. Близько 94% учнів школи щорічно беруть участь у виховних заходах різних напрямів і рівнів. Виховна робота спрямована на розвиток індивідуальності і разом з тим розрахована на велику кількість виховних заходів. Різноманітні форми виховної роботи дозволяють виявити ознаки загальної творчої обдарованості, що притаманні деяким дітям.

   За період 2015-2016 навчального року учні школи приймали участь у благодійній діяльності. Так в ході благодійних акцій «Від серця до серця» та «Метелик» добровільно пожертвувано 738 гривень, які було адресно перераховано Мукачівській обласній дитячій лікарні та в Київський центр реабілітації онкохворих дітей, в ході учнівської акції «Лист солдату в зону АТО» разом із пасхальними кошиками (зібрані продукти харчування, м’ясні консерви) було відправлено в зону АТО.

    Педколективом школи значна увага приділяється вирішенню проблеми зайнятості дітей у позаурочний час. Підтвердженню цьому є значна охопленість дітей різними видами гурткової та позашкільної роботи – це робота гуртків: хоровий та вокальний (участь у підготовці та проведенні різних свят), фотогурток (участь у районних та обласних конкурсах, оформлення стендів у школі), гурток військово-патріотичного виховання, шаховий гурток, про роботу якого висвітлено у районній пресі та на обласному телебаченні, нажаль  припинив роботу хореографічний гурток, але ми працюємо над тим, щоб відновити цей напрямок роботи.

    Школа співпрацює з позашкільними навчальними закладами, зокрема Солотвинською дитячою школою мистецтв, учні є учасниками і переможцями районних, обласних та міжнародних конкурсів. Гордістю школи є і спортсмени ДЮСШ – це гандболісти та футболісти, які також є переможцями районних та обласних змагань. З великим задоволенням учні відвідують секції східних єдиноборств та боксу. Таким чином можу стверджувати, що спортивний зал школи не пустує, а в ньому постійно працюють спортивні секції. (навіть існує певне суперництво між тренерами за час роботи в ньому) Хтось може звинуватити мене, що я приписую вдачі інших структур нашому колективу, але ми працюємо над розвитком всебічно розвинутої особистості, тож тільки співпраця допомагає досягати успіхів.

      Хочу назвати найбільш успішних учнів нашої школи, переможців районних та обласних конкурсів:

      Она  Юрій – 2-А клас – переможець районних та призер обласного фотоконкурсу;

      Назарович Юліанна – 6-А та Коренга Валентина – 7-Б переможці районного фотоконкурсу;

      Негре Луїза – 9-А клас – переможець районного конкурсу «Мої права»;

      Ціпле Вірджінія – 9-Б клас – переможець районного конкурсу «В ім’я кохання»;

      Учні 1-А та 4-А класу – переможці районного конкурсу колядок «Різдвяна зірка»

      Звичайно успіхи дітей – це цілеспрямована робота педагогів: Розман В.А., Ціпле М.О., Гучканюк Ю.М., Лумей О.Я. та інших творчих педагогічних працівників школи.

Упродовж 2015-2016 н.р. у школі були проведені наступні заходи:

1.     Єдині класні години:

Місяць та дата          

Тема

Вересень

 «Україна – єдина країна»

«Безпека життя»

«Здорове харчування»

«Самоврядування»

«Про безпеку пам’ятай, цінуй життя, в біду не потрапляй»

«…Ми браття козацького роду »

Листопад

 « Профілактика правопорушень та злочинів.

Жорстоке поводження з дітьми»

«Будьмо толерантними»

«Запали свічку пам’яті»

«З попелу забуття»

Грудень

 «Ми зробили свій вибір! А ти?»

Урок доброти

«День Збройних сил України»

«Права дитини»

«Ліквідатори»

«Безпека під час зимових канікул»

Січень

 «Новий рік на поріг»

«Безпека життя» - підозрілі вибухонебезпечні предмети

«Соборна моя Україна»

«Бій під Крутами»

Лютий

 «Правила поведінки у надзвичайних ситуаціях»»

 «Добро в твоєму серці»

«Знай і люби свій рідний край»

Березень

 «Шевченкові думки переживуть віки»

«Всесвітній день поезії та міжнародний день театру»

«Негативний вплив шкідливих звичок на організм дитини»

Квітень

 «Що я маю знати щоб зберегти своє здоров’я»

 «День Землі»

«Скарби України» - до дня пам’яток історії

 «Ліквідатори»

Травень

 «Вклонімось низько матерям»

«Україна – серце Європи»

«День слов’янської письменності»

« Про безпеку пам’ятай, цінуй життя, в біду не потрапляй» - правила безпеки під час літніх канікул  (слайди 8-21)

2. Були проведені загальношкільні лінійки з нагоди:

1.     Перше Вересня

2.     «Спорт і фізичне виховання – утвердження здорового способу життя»

3.     72-ої річниці визволення Закарпаття

4.     «Нащадки козацької слави»

5. «Чорнобильська палітра» (до вшанування учасників ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС»)

6.  Все на світі можна вибирати, сину, - вибирати не можна тільки Батьківщину» ( до відзначення Дня збройних сил України)

8.   «Соборна мати – Україна, одна на всіх, як оберіг» (до святкування Дня Соборності України»

9.     «У полум’ї війни» (нагоди відзначення 27-ої річниці  виводу радянських військ з Афганістану)

10.  «Чорнобиль немає минулого часу»

11.  71-та річниця закінчення Другої Світової війни

3.     Були проведені загальношкільні заходи:

- «Від серця до серця», «Школа відкрита для всіх», «Багато сердець, одне биття»,

- «Тиждень безпеки дорожнього руху»;

- «Свято Осені»  (найактивнішу участь прийняли учні, батьки та вчителі початкових класів);

- «16 днів без насильства»;

- «Свято Миколая»;

- «Новорічна ялинка» ( активну участь прийняли 1-11 класи);

- «Збережемо первоцвіт»;

- «Світ навколо нас»;

- Екологічна акція «Живи, Ялинко!»;

- українські вечорниці (2-В);

- до 200-річчя з дня народження І.Франка вистава «Фарбований лис» (3-Б)

- Годівничка.

6. Слід відзначити активний напрямок роботи закладу щодо героїко патріотичного виховання молоді.

- відзначення Дня гідності та Свободи;

- День Захисника України;

- Вшанування героїв Небесної сотні і трагічних подій революції Гідності 2014 року

- «Козацьки забави» ( переможці учні 5-их класів);

- «Історія подвигу»;

-   Боротьба кримсько-татарського народу за право жити на своїй батьківщині триває.

7. Упродовж року пройшли  Батьківські  Всеобучі:

04.09.2015р. «Профілактика правопорушень, дитячої бездоглядності та безпритульності»;

19.11.2015р. «Особистість дитини формується в її оточенні»;

19.02.2016р. «Профілактика негативних звичок серед молоді. Пропаганда здорового способу життя». Обережно, підозрілі речі та вибухонебезпечні предмети.

23.04.2016р. « Сім’я – простір без насильства».

   Аналіз підсумків минулого року показав, що педагогічний колектив школи в процесі своєї діяльності реалізував мету та завдання поставлені на початку навчального року.

 

Забезпечення школи кваліфікованими педагогічними кадрами

   У 2015-2016 навчальному році штатними працівниками Солотвинська ЗОШ І-ІІІ №1 була забезпечена на 100%. Розстановка педагогів здійснювалась відповідно до фахової освіти педпрацівників. При підборі нових кадрів (навіть обслуговуючого персоналу) враховується фахова підготовка, особисті та колективні якості, працездатність, інші характеристики. Час диктує все нові і нові вимоги до вчителя, тому доречним зараз є вміння працювати з комп’ютером, оргтехнікою. Майже 100% вчителів володіють комп’ютерними технологіями та використовують їх у роботі з учнями та батьками. (слайди 22-23)

         Викладання в школі  проводять 39 педагогічних працівників, з яких 31 мають вищу освіту, 16 вчителів мають вищу кваліфікаційну категорію, 2 вчителя – 1 категорії, 6 вчителів – 2 категорії,  спеціалістів – 7,  ВЗП – 8,  старших вчителів – 17.

         У розрізі базових дисциплін ситуація з укомплектованістю педагогічними кадрами має такий вигляд: середнє тижневе навантаження педагогічних працівників по школі становить 18 год.

   Одним із засобів підвищення фахового рівня і педагогічної майстерності є щорічна атестація педпрацівників. Для якісного проведення атестації, об’єктивного оцінювання діяльності педагога, його загальнокультурного рівня при атестаційній комісії були створені експертні групи кожного фаху, до яких залучались найбільш компетентні, висококваліфіковані, методично грамотні педагоги. У 2015-2016 н.р. у школі атестувалося 10 педагогічних працівників.

   Школа має власний сайт, на якому висвітлюється життя школи, та відбувається соціальне партнерство з батьками учнів. Вчителі школи є активними учасниками різноманітних семінарів, конференцій та інших заходів, які були запропоновані районним управлінням освіти.

   У школі діє певна система методичної роботи. Її сітка створена на діагностичній основі. Робота школи була спрямована на вирішення задач V етапу науково-методичної проблеми області «Креативна освіта для розвитку інноваційної особистості». Керівництво методичною роботою здійснювала методична рада, яка працює на базі шкільного методичного кабінету.

   До реалізації завдань методичної роботи активно залучаються вчителі, які мають педагогічні звання та вищу кваліфікаційну категорію. Вони є керівниками шкільних методичних об’єднань,  творчих груп, наставниками молодих учителів.

  За їх активної участі проходять предметні декади, методичні засідання, тощо. В організації науково-методичної роботи з педагогічними кадрами школи результативно використовуються можливості шкільного методичного кабінету, де сконцентровані нормативні документи про освіту, програми з базових дисциплін, матеріали з досвіду роботи кожного учителя, матеріали діяльності шкільних методичних об’єднань та творчих груп, буклети учителів, науково-методична та психолого-педагогічна література, зразки оформлення шкільної документації, матеріалів до різноманітних конкурсів.

       У березні місяці на традиційному щорічному методичному фестивалі відбувся захист творчих портфоліо вчителів, які проходили атестацію.

   Одним із дієвих засобів впливу на розвиток професіоналізму  вчителя є систематична робота методичних об’єднань. Методичні об’єднання активізували форми методичної та фахової підготовки кожного вчителя. Використання інтерактивних форм і методів, креативний підхід кожного вчителя сприяли підвищенню якості навчально-виховного процесу.

   Аналіз якісного складу та освітнього рівня педагогічних працівників школи дозволяють зробити висновок про можливість проведення навчально-виховного процесу на достатньому рівні.

Соціальний захист, збереження та зміцнення здоров’я учнів та педагогічних працівників (слайд 24)

         Соціальна підтримка дітей пільгових категорій, що навчаються у школі, проводиться згідно з діючим законодавством. На початок навчального року були підготовлені списки учнів пільгових категорій. Кількість дітей у них становила:

• сиріт і позбавлених батьківського піклування – 4 ;

• інвалідів – 1;

 • півсироти – 10;

 • дітей з багатодітних родин – 35, а також без посвідчень -40.

   Систематично здійснювалось оновлення банку даних на дітей пільгового контингенту, зміни до якого вносились кожного разу після змін соціального паспорту класу.

   Ці діти постійно перебувають у центрі уваги адміністрації та педагогічного колективу школи.      У 2015-2016 н.р. діти пільгових категорій безкоштовно відвідали загальношкільні заходи, вистави театральних колективів області.

 Також за бюджетний кошт діти з багатодітних сімей та діти позбавлені батьківського піклування щоденно отримували безкоштовне гаряче харчування у шкільній їдальні. З опікунами дітей-сиріт та дітей позбавлених батьківського піклування підтримувався постійний зв'язок класних керівників, адміністрації школи. Прикро констатувати той факт, що 2-оє учнів школи, що ввідносяться до групи ПБП через несприятливі умови проживання та виховання опікуном будуть відправлені до навчального закладу інтернатного типу.

         Адміністрацією скоординовано річний план роботи школи, план виховної роботи класних керівників, план Ради школи, план учнівського самоврядування з питань соціальної підтримки та допомоги дітям.

         На початку навчального року з метою обліку дітей та сімей, які потребують соціальної підтримки, складаються соціальні паспорти класів та соціальний паспорт школи. У системі вивчаються житлово-побутові умови проживання і навчання учнів пільгової категорії, здійснюється залучення їх до позакласної роботи. Школярі залучаються до роботи предметних гуртків за інтересами, спортивних секцій. Адміністрація та класні керівники здійснюють контроль за продовженням навчання та працевлаштуванням учнів пільгової категорії, здійснюють контроль за проходженням планового медичного огляду. Значна увага приділяється дітям-сиротам, та дітям, які знаходяться під опікою.

   Медичне обслуговування учнів та працівників школи організовано відповідно до нормативно-правової бази. Для якісного медичного забезпечення учнів та вчителів у закладі обладнаний медичний пункт де працює шкільна медична сестра, яка організовує систематичне та планове медичне обслуговування учнів, забезпечує профілактику дитячих захворювань. Відповідно до результатів медичного огляду дітей, на підставі довідок лікувальної установи у школі формуються спеціальні медичні групи, а також уточнені списки учнів підготовчої, основної групи та групи звільнених від занять фізичною культурою на навчальний рік. Відповідно цих списків видається наказ по школі. Всі працівники школи щорічно проходять поглиблений медичний огляд у серпні за графіком кабінету профогляду медичної установи. Працівники їдальні проходять медичні огляди два рази на рік. На проходження медичного огляду кожному працівнику школи виділяється два дні. Проходження медичного огляду фіксується в санітарних книжках установленого зразка, які реєструються і зберігаються у медсестри школи.

         Важливим аспектом збереження здоров’я учнів є створення умов для раціонального харчування дітей протягом перебування у школі. Організація харчування учнів закладу регламентується законами України «Про освіту» (ст. 25), «Про загальну середню освіту» (ст..22), «Про охорону дитинства» (ст. 5), Постановою Кабінету Міністрів України від 22.11.2004 № 1591 «Про затвердження норм харчування у навчальних та оздоровчих закладах», іншими нормативними документами. Згідно з вищезазначеними документами, учні 1-4 класів забезпечуються безоплатним одноразовим харчуванням. Гаряче харчування  учнів 1-4 класів відбувалося згідно графіку у їдальні школи. 9 учнів пільгових категорій за кошти державного бюджету, інші учні 1-4-их класів – за кошти місцевого бюджету. Гаряче харчування забезпечують двоє працівників – повар та помічник повара. Відкритим залишається вирішення питання харчування дітей 1-4-их класів з 01.09.2016 року.

         Цікавими оздоровчими заходами у школі є проведення традиційного Дня здоров’я, шкільної спартакіади, бесіди з лікарями, показ відеофільмів про шкоду куріння, наркотиків, алкоголю. У планах виховної роботи кожного класного керівника є розділ «Заходи по збереженню життя і здоров’я дітей» де запланована певна робота оздоровчого характеру з класом.

          Протягом 2015-2016 навчального року цікаво і змістовно здійснюється оздоровлення школярів у оздоровчому таборі «Берізка»:

Червень 2015 -  5 учнів (2-ПБП, 3-БР)                         13- з багатодітних родин

Липень 2015 - 5 учнів (2-ДО, 3-ОД)                            2 – позбавлених батьківського піклування

Серпень 2015 – 4 учнів (1-ОД, 3-БР)                           2- дітей, що стоять на диспансерному обліку

Листопад 2015 – 1 учень (БР)                                       4- обдаровані діти

Березень 2016 – 3 учнів (БР)

24.06.16 – 3 учнів (БР)

         В червні 2016 року на базі школи працював мовний табір до роботи в таборі були залучені вчителі англійської та французької мов. Щодня у таборі проводилися цікаві масові розважально-ігрові та спортивні заходи з 30-ти учнями 1-4-их та 30-ти учнями 5-8-мих  класів.

         Робота з охорони праці, безпеки життєдіяльності, виробничої санітарії, профілактики травматизму дітей у побуті та під час навчально-виховного процесу визначається у діяльності педколективу як одна із пріоритетних і проводиться відповідно до Законів України «Про охорону праці», «Про дорожній рух», «Про пожежну безпеку», Державних санітарних правил і норм улаштування, утримання загальноосвітніх навчальних закладів та організацій навчально-виховного процесу, та інших численних нормативних актів, які регламентують роботу школи з цих питань. Стан цієї роботи знаходиться під постійним контролем адміністрації школи. Наказом по школі призначається відповідальний за організацію роботи з охорони праці та безпеки життєдіяльності у закладі, створено службу з охорони праці, сплановані заходи.

         На початку навчального року, напередодні канікул та святкових днів проводяться інструктажі з безпеки життєдіяльності серед учнів, відпрацьована програма вступного інструктажу. Регулярно відбуваються цільові інструктажі з учнями перед екскурсіями, походами, спортивними змаганнями. У школі в наявності необхідні журнали з реєстрації всіх видів інструктажів з питань охорони праці. Кожна класна кімната, кабінет, майстерня, спортзал має необхідний перелік документації з питань безпеки життєдіяльності. Також у приміщеннях школи розміщено кілька стендів по безпечній поведінці. Питання охорони праці та попередження травматизму неодноразово обговорювалися на нарадах при директорові. Вивчаючи стан травматизму серед учнів, можна відмітити, що в навчальному закладі здійснюється належна робота щодо попередження нещасних випадків, створення безпечних умов навчання. Разом з тим є випадки травматизму дітей на перервах. В школі розроблено низку заходів щодо попередження травматизму учнів, проведена відповідна робота з учителями. Причини виникнення травм з’ясовуються, аналізуються, відповідно до цього складаються акти та проводяться профілактичні заходи.

         Робота з охорони праці, безпеки життєдіяльності, виробничої санітарії, профілактики травматизму дітей у побуті та під час навчально-виховного процесу визначається у діяльності педколективу як одна із пріоритетних і проводиться відповідно до Законів України «Про охорону праці», «Про дорожній рух», «Про пожежну безпеку», Державних санітарних правил і норм улаштування, утримання загальноосвітніх навчальних закладів та організацій навчально-виховного процесу, та інших численних нормативних актів, які регламентують роботу школи з цих питань. Стан цієї роботи знаходиться під постійним контролем адміністрації школи. Наказом по школі призначається відповідальний за організацію роботи з охорони праці та безпеки життєдіяльності у закладі, створено службу з охорони праці, сплановані заходи.

         Правовиховна робота  Солотвинської ЗОШ І-ІІІ ступенів №1 у 2015-2016 н.р. здійснювалась через викладання курсу правознавства, проведення Тижня правових знань, Місячника правової освіти, під час яких проводились єдині класні години за темами «Мої права – твої права», «Я дитина – я знаю свої права, конкурс плакатів за темою «Права очима дітей», правовий брейн-ринг «Турнір Феміди», рольова гра «Розслідування ведуть…» тощо. У рамках проведення Місячника правової освіти для учнів школи були проведені бесіди за участю представників правоохоронних органів. Питання правової відповідальності неповнолітніх та їх батьків розглядались на батьківських зборах, засіданнях Ради школи та Ради профілактики правопорушень.

Залучення педагогічної та батьківської громадськості до управління діяльністю, співпраця з громадськими організаціями

         Виховання учня в школі і сім’ї – щоденний нерозривний процес. Тому педагогічний колектив працює у тісній співпраці з батьківським колективом з метою створення найсприятливіших умов для самореалізації та розвитку школяра. Батьки є соціальним замовником школи, а тому беруть активну участь у навчально-виховному процесі. Вони є учасниками позакласних заходів, пов’язаних з професіями, світом захоплень, родинними святами. Чергові з числа батьків слідкують за порядком під час загальношкільних заходів, беруть шефство над підлітками, що знаходяться на внутрішкільному обліку. Класні керівники тісно співпрацюють з сім’ями своїх вихованців: відвідують дитину вдома, спілкуються з родиною.

   Однією з традиційних з форм роботи з батьками у  школі є Батьківські збори. У проведенні зборів бере участь адміністрація школи та шкільний психолог.  

Матеріально-технічне забезпечення (документ)

   З вересня 2015 року школа має власний рахунок та  провідного спеціаліста-бухгалтера.

Використання коштів Солотвинською загальноосвітньою школою

І-ІІІ ступенів №1 за 2015 рік

Предмет закупівлі

Код КВЕД (для бюджетних коштів)

Очікувана вартість предмету закупівлі

Папір

2210

3,0

Канцтовари

2210

2,0

Столи

2210

12,5

Принтер

2210

2,5

РАЗОМ

 

20,0

Медикаменти

2220

0,50

Харчування учнів

2230

158,4

Банківські послуги

2240

1,2

Телефонні послуги

2240

1,0

Вивіз сміття

2240

0,8

Дезінфекція

2240

1,0

Послуги мережі передавання даних (Інтернет)

2240

1,0

Консультативні послуги

2240

2,8

Технічне обслуговування комп’ютерної техніки

2240

2,0

Заміри опору будівлі

2240

3,65

Поточний ремонт майстерні

2240

36,55

РАЗОМ

 

50,0

Водопостачання

2272

2,4

Електроенергія

2273

64,3

Дрова

2275

15,0

Вугілля

2275

300,0

РАЗОМ

 

315,0

Використання коштів Солотвинською загальноосвітньою школою

І-ІІІ ступенів №1 за 2016 рік

Предмет закупівлі

Код КВЕД (для бюджетних коштів)

Очікувана вартість предмету закупівлі

1

2

3

Фарба

2210

4,0

Миючі засоби

2210

0,5

лампочки

2210

0,5

Ремонт парт

2210

11

РАЗОМ

20,0 - є

16,0 – викор.

Харчування учнів

2230

 

 

8,1 - є

3,6 – викор.

 

38,873

38,873 - викор.

/8,5 - продукти

Банківські послуги

2240

1,8

Телефонні послуги

2240

0,3

Дезінфекція

2240

0,7

Послуги мережі передавання даних (Інтернет)

2240

1,0

Консультативні послуги

2240

0,7

Технічне обслуговування комп’ютерної техніки

2240

1,0

РАЗОМ

10,0 - є

5,5 – викор.

      За спонсорські кошти власними силами зроблено ремонт підлоги у спортивному залі школи.

      За кошти бюджету зроблено ремонт та заміну вікон в 5 кабінетах школи, замінено підлогу у методичному кабінеті, зроблено ремонт та вимощено плиткою 5 приміщень шкільної майстерні.

      Зараз розпочато і ведеться ремонт коридорів школи технічними працівниками. Велика вдячність батькам, які надають спонсорську допомогу для ремонту класних приміщень.

Дисциплінарна практика та аналіз звернень громадян з питань діяльності школи. Реагування керівника на зауваження та пропозиції, викладені батьківським комітетом, радою та піклувальною радою, батьками, представниками інших органів громадського самоврядування

        Упродовж 2015-2016 навчального року зареєстровано 35 звернень, з яких:                        

-        21 звернень  стосувалися оздоровлення дітей;

-        13 – про відсутність на заняттях з поважних причин (сімейні обставини);

-        1 – зміна  у свідоцтві про народження запису «Прізвище».

   Всі звернення були розглянуті у передбачений законом термін, питання були розв’язані позитивно. (слайд 25)

 

 

ПРОТОКОЛ

звітування керівника Солотвинської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №1

Солотвинської селищної ради Тячівського району Закарпатської області

перед педагогічним колективом та громадськістю

від 16.06.2016 р.

ПРИСУТНІ: 124 чол.

     представники педагогічного колективу школи – 25 вчителів;

     батьківської громадськості   - 99 чол.;

    

ПОРЯДОК ДЕННИЙ:

 

1.Звітування керівника школи про свою діяльність перед педагогічним колективом та громадськістю щодо підвищення рівня організації навчально-виховного процесу у навчальному закладі, ужиті керівником заходи щодо зміцнення та модернізації матеріально–технічної бази школи, залучення додаткових джерел фінансування  та їх використання, ужиті заходи  щодо забезпечення закладу кваліфікованими педагогічними кадрами, залучення педагогічної  та батьківської громадськості, співпрацю з громадськими організаціями.

                                                                                                               Явтушенко-Руснак Л.І.

      2.Виступи членів педагогічного колективу, батьківської громадськості про діяльність керівника школи  Явтушенко-Руснак Л.І. щодо підвищення рівня організації навчально-виховного процесу у навчальному закладі.

      3. Оцінювання діяльності керівника школи шляхом таємного голосування членами педагогічного колективу, батьківського комітету, ради навчальних закладів за результатами звіту керівника.

СЛУХАЛИ: голову зборів Розмана В.А., який зазначив, що згідно з наказом Міністерства освіти і науки “Про затвердження примірного положення про порядок звітування керівників дошкільних, загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладів перед педагогічним колективом та  громадськістю” від 23.03.2005 р. № 178 на виконання  Національної доктрини розвитку освіти,   п.3  наказу    Міністерства    освіти  і    науки     України     від 28.01.2005 р. № 55 ”Про запровадження звітування керівників  дошкільних , загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладів”, відповідно до Положення про дошкільний навчальний заклад, Положення про загально-освітній навчальний заклад та Положення про професійно-технічний навчальний заклад керівник навчального закладу має щороку звітувати про свою діяльність перед членами педагогічного колективу, батьківського комітету, ради та громадськості з метою подальшого утвердження відкритої і демократичної  державно-громадської системи управління освітою, поєднання державного і громадського контролю за прозорістю прийняття й виконання управлінських рішень запровадження колегіальної етики управлінської діяльності у навчальних закладах , що базується на принципах взаємодопомоги та позитивної  мотивації.

            Керівник школи Явтушенко-Руснак Л.І. в своєму звіті охопила основні напрямки її діяльності як директора школи. Вона проінформувала про:

а) персональний внесок  керівника у підвищення рівня організації навчально-виховного процесу;

б) охоплення навчанням  дітей 5-ти річного віку;

в) виконання функціональних обов’язків щодо забезпечення обов’язковості загальної середньої освіти;

г) створення умов для варіативності навчання та вжиті заходи щодо впровадження педагогічних технологій у навчальний процес;

д) організацію різних форм позаурочної навчально-виховної роботи;

е) про ужиті заходи щодо зміцнення та модернізацію матеріально-технічної бази навчального закладу;

є) залучення додаткових джерел фінансування навчального закладу та їх раціональне використання;

ж)  ужиті заходи щодо забезпечення  школи педкадрами та доцільність їх розстановки;

з) соціальний захист, збереження та зміцнення здоров я учнів та працівників педагогічного колективу;

и)надання соціальної підтримки та допомоги дітям-сиротам, під опікою та з малозабезпечених сімей;

і) моральне та матеріальне стимулювання учнів і педпрацівників;

й) дотримання  правопорядку неповнолітніми;

к) залучення педагогічної та батьківської громадськості  до управління діяльності навчального закладу;

л) дисциплінарну практику та аналіз звернень громадян з питань діяльності навчального закладу, реагування директора на зауваження та пропозиції , викладені батьківським комітетом, радою та піклувальною радою.

            Про діяльність Явтушенко-Руснак Л.І., як керівника школи, зазначили члени педагогічного колективу Сурмій В.М., вчитель української мови та літератури, Розман В.А., заступник директора звиховної роботи, представники батьківської громадськості Шейчук Л.С., Бунецька В.В, заступник голови Солотвинської селищної ради Кочерга Я.Я.

            Далі, в ході засідання, всім присутнім було запропоновано взяти участь у  голосуванні, в ході якого оцінити задовільність чи незадовільність діяльності керівника школи, після чого члени рахункової комісії підрахували кількість голосів, а голова засідання Розман В.А. підвів підсумок звітування та повідомив присутніх про результати голосування.

Постановили:

       1. Визнати роботу керівника Солотвинської ЗОШ І-ІІІ ступенів №1 Явтушенко-Руснак задовільною (за результатами голосування).

       Визнати роботу керівника задовільною -    122 присутніх.

       Визнати роботу керівника незадовільною -   1 присутніх.

       Утримались – 1 присутній

        2. Довести рішення загальних зборів до відома управління освіти Тячівської РДА  у пятиденний строк (до 21.06.2016 р.)

 

 

 

 

Голова зборів                                                           В.Розман

 

 

Секретар                                                       Л.Фонта

 

 

 

зображення
1451548750.jpg