Нова українська школа в діїї

Створено: 07 травня 2018 Останнє оновлення: 07 травня 2018 Дата публікації Перегляди: 63

Тиждень „Навіщо їсти” був дуже цікавим і смачним для першокласників Ганичівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів. Учні шукали відповіді на запитання „Навіщо ми їмо?”, „Як визначити корисну і шкідливу їжу?”, „Як поводитись за столом під час споживання їжі?” через засвоєння правил здорового харчування та поведінки за столом, розв'язування повсякденних проблем математичного змісту, гри „Ланцюжок здорового харчування” та ін. Спільно виготовили міні-проект „Кольори мого здоров'я – вітаміни”, дізнавалися, які корисні поживні речовини містяться у різних продуктах, намагалися зрозуміти роль різноманітного харчування, формували навички дослідницької діяльності, спостерігали, які органи чуття задіяні у процесі харчування та травлення, вчилися висловлювати свою думку, активно слухати в умовах усного спілкування, взаємодіяти з однокласниками.
Групова робота „Що ми знаємо про їжу” спонукала дітей виразно вголос читати нескладний текст, висловлювати свою думку з приводу почутого та записати здобуту інформацію. 
Рольова гра „У крамниці” об’єднала школярів у групи та розвивала зв’язне мовлення дітей, навчаючи описувати продукт, не називаючи його.
Таким чином, на кінець тижня учні отримали знання про важливість їжі для організму людини, користь і шкоду від продуктів харчування. Засвоїли правила здорового харчування і могли пояснити, чому їжа має бути не лише смачною, а й корисною, навчилися обирати корисні продукти, сервірувати стіл, готувати дрібні здорові перекуски.
Особливо сподобалась дітям практична робота „Сервіруємо стіл” і чаювання зі смаколиками, які люб'язно приготували для них турботливі мами.

 

Тиждень „Весна” у Ганичівській загальноосвітній школі І – ІІІ ступенів пройшов цікаво та змістовно. Учні вчилися спостерігати за сезонними змінами, які відбуваються у живій та неживій природі навесні, удосконалювали дослідницьку діяльність, порівнювали, узагальнювали набуті знання та вчилися використовувати їх у повсякденному житті. Здійснили екскурсію в шкільний сад. Дізналися багато цікавого про мандрівку птахів, легенди про лелек, яких із задоволенням виготовляли, досліджували, що вони їдять, де будують гнізда, скільки висиджують пташенят, зробили графічний диктант „Лелека”. Із захопленням переглядали та виконували мультфільм-пісеньку „Про весну”, розгадували ребуси, загадки, розмальовували весняні квіти, занесені до Червоної книги, складали правила збереження ранньоквітучих рослин. Працювали з календарем та картою міграції птахів.

 

 Учні Ганичівської загальноосвітньої школи І – ІІІ ступенів розмірковували про значення Сонця-зірки для життя на планеті Земля. Діти засвоїли інформацію про планети та інші об'єкти Сонячної системи та виготовляли художні композиції, цікавою була робота з танграмами „Ракета”. Першокласники не тільки здобували нові знання, а вчилися обґрунтовувати свою позицію та слухати інших. Творчі завдання надихнули їх на створення моделі Сонячної системи та конструювання ракети.

 

Учням перших класів Ганичівської загальноосвітньої школи І – ІІІ ступенів тематичний тиждень запам’ятався „Сніговою математикою” (обчислення математичних виразів в межах 10, виконання графічних диктантів), незабутні враження залишились після екскурсії в природу, які потім було відтворено у композиціях „Дерева взимку”. Найбільш захопливим було виготовлення годівничок для пташок, які діти розмістили на шкільному подвір’ї. Лепбук „Зима”, який заповнювали учні упродовж п’яти днів – чудовий підсумок виконаної роботи.

 

 

 

 

зображення
_20160404_220322.jpg