Звіт про роботу дирекції Біловарської ЗОШ І-ІІ ст. за 2014-2015 н.р.

Створено: 02 липня 2015 Останнє оновлення: 02 липня 2015 Дата публікації Перегляди: 319

Звіт директора Біловарської ЗОШ І-ІІ ст..за 2014-2015 навчальний рік

 

Закінчився ще один навчальний рік. Сьогодні ми зібралися з вами, щоб підвести підсумок 2014/2015 навчального року .

Як директор школи у своїй діяльності протягом  звітного періоду я керувалася законодавством Украї­ни, Статутом школи, Правилами внутрішнього трудового розпорядку, посадовими обов'язками директора школи, іншими нормативними актами, що регламентують роботу керівника загальноосвітнього навчального закладу.

 

 

 

Загальна інформація про школу

Біловарська  загальноосвітня школа І—ІІ ступенів є комунальною власністю сільської ради. Управління та фінансування здійснюється управлінням освіти Тячівської райдержадміністрації   якому делеговані відповідні повноваження.

Школа збудована в 1967 р.

У 2014/2015 навчальному році в школі навчалося  103 учнів.Середня наповнюваність класів: 12 учнів.

 

 

 

Кадрове забезпечення

У 20134/2015 н. р. штатними працівниками школа була забезпечена на 100%: 21 педагогічний працівник, 12 працівників  обслуговуючого персоналу. Розстановка педагогів здійсню­ється відповідно до фахової освіти  педпрацівників. При підборі нових кадрів (у тому числі обслугову­ючого персоналу) - враховується фахова підготовка, особисті та колективні якості, працездатність.

Якісний склад педагогічних працівників  школи :

спеціаліст вищої категорії – 13,

спеціаліст – 4

взп – 4

мають педагогічне звання «Вчитель-методист» 2 вчителі,

«Старший вчитель» - 9 вчителів.

 

Стабільним є якісний склад колективу .

 Члени педагогічного колективу постійно  працюють над самовдосконаленням, активні у творчих та професійних пошуках.

Методична робота

У школі діє система методичної роботи. її сітка створена на діагностичній основі. Уже не один рік  працює над проблемою «Професійна компетентність учителя як умова ефективного використання навчального, виховного й оздоровчого середовища у формуванні особистості школяра». Керівництво методичною роботою здійснювала методична рада, що працює на базі шкільного методичного кабінету.

До реалізації завдань методичної роботи активно залучаються вчителі, які мають педагогічні звання та вищу кваліфікаційну категорію. Вони є керівниками шкільних методичних об'єднань, творчих груп, наставниками молодих учителів. За їх активної участі проходять предметні тижні, методичні засідання тощо. В організації на­уково-методичної роботи з педагогічними кадрами школи результативно використовуються можливості шкільного методичного кабінету (кабінет заступника з НВР Куліш М.І.), де сконцентровані нормативні документи про освіту, зразки підручників, програми з базових дисциплін, матеріали з досвіду роботи кожного вчителя, матеріали діяльності шкільних методичних об'єднань ї творчих груп, буклети учителів, науко­во-методична та психолого-педагогічна література, зразки оформлення шкільної документації, матеріалів на різноманітні конкурси, технічні засоби  тощо.

У школі працювали методичні комісії вчителів початкових класів, учителів-гуманітарного циклу,  природничих дисциплін. Результативною була робота всіх методичних комісій і творчих  груп. Учителі проводили відкриті уроки, виховні заходи, ділилися досвідом роботи, зріс рівень їхньої педагогічна майстерність.

Багато уваги приділяється у школі розвитку бажанню учнів навчатися, тому предметні тижні проходять у школі на високому рівні.

Широко впроваджуються в практику роботи вчи­телів інноваційні технології, суть яких полягає в тому, що навчання відбувається шляхом взаємодії всіх, хто вчиться. З кожним роком нові технології на уроках застосовує все більше педагогів школи.

Час диктує все нові й нові вимоги до вчителя, тому необхідним для педагога  нині є вміння пра­цювати з комп'ютером, оргтехнікою. Перспектива в освіті така, що  учитель, який не володіє навичками роботи на комп'ютері та не використовує їх у своїй діяльності, не буде відповідати освітнім вимогам і не зможе ефективно забезпечувати на­вчально-виховний процес з учнями

Педагоги школи активно залучаються до роботи в районних  семінарах, засіданнях творчих та ініціативних груп, науково-практичних конференціях тощо.

Аналіз якісного складу та освітнього рівня педагогічних працівників школи дозволяють зробити висновок про можливість проведення навчально-виховного процесу на високому рівні.

Навчальна діяльність учнів

Велика увага в школі приділяється включенню всіх дітей у навчально-виховний процес. Станом на 1 вересня 2014  р. до 1-го класу вступили  18 учнів . 9 клас закінчили 13 учнів. Усі вони склали державну підсумкову атестацію та отримали документи про освіту, 2 - свідоцтва з відзнакою.

За підсумками навчального року учні школи про­демонстрували високий рівень досягнень.

 

Таблиця успішності учнів школи

Клас

Кількість учнів

Високий

рівень

Достатній рівень

Середній

Початковий

3

9

9

 

 

 

4

15

10

 

 

 

5

11

1

5

5

 

6

13

3

5

4

1

7

7

1

5

1

 

8

12

3

3

6

 

9

13

2

7

4

 

 

 

 Учні нашої школи є традиційно активними учасниками міжнародних конкурсів. Цього року брали участь у конкурсі юних знавців фізики «Левеня», юних знавців математики «Кенгуру» та природничих дисциплін «Колосок».

Досить високими є показники участі наших школярів у олімпіадах та конкурсах. Дочинець Наталія (уч. 9 класу ) виборола ІІ місце в районній олімпіаді з фізики.

Шкільна команда дівчат з волейболу виборола 3 місце у районних змаганнях.

 

 

                                                     Виховна робота

Педагоги школи усвідомлюють, що соціальна адаптація учнів, розуміння ними своїх прав і свідомого виконання обов'язків у значній мірі залежить від правильно визначених та обраних шляхів реалізації виховного процесу. Тому пріоритетними питаннями у виховній роботі школи залишається забезпечення всебічного розвитку особистості, сприяння її самовихованню й самореалізації, спрямування у своїй діяльності керуватися загальнолюдськими цінностями, глибоко розуміти традиції свого народу.

У нас сформовані відповідні традиції, святкуємо традиційні та календарні  свята. Ви вже всі їх знаєте, проте приємно, що народжуються нові традиції.

В школі цікаво та змістовно проведені загальношкільні свята :

Свято Першого дзвоника,

святковий концерт до Дня вчителя,

свято «Прощання з Буквариком»,

шкільна ярмарка « Золота осінь».

новорічний ранок та новорічний бал-маскарад,

свято Весни,

мітинг до Дня Перемоги,

свято Останнього дзвоника,

свято «Прощання зі школою»

Щорічно в школі проводиться збір продуктів харчування та одягу для інтернату « Парасолька», співпраця з Тячівським Червоним Хрестом.

Учнівський та  педагогічний колективи,техперсонал школи є активними учасниками благодійних акцій зі збору коштів, продуктів харчування  для бійців АТО.

Учні школи є активними учасниками районних міроприємств та заходів, стали переможцями :

Конкурс « Зоологічна галерея» ІІІ місце – Бринзяник Василь (8кл.),

Синьо Наталія ( 9 кл.),

  «Щедра осінь» - Бринзяник Василь (8 кл.)

З початкового технічного моделювання ІІІ місце – Синьо Олександр( 2кл.)

ІІІ місце – Думнич Еліна, Чорей Наталія (6 кл.)- «Паперопластика» ,Філіп Михайло (3 кл.)

« Турбота і творчість, тобі, Україно!» Синьо Тетяна, Чорей Меланія (8 кл.)- фотороботи.

Конкурс робіт дитячої та юнацької творчості з початкового технічного моделювання ІІІ місце – Думнич Еліна ( 6 кл.)

ІІ місце у районному етапі Всеукраїнської акції «Годівничка» - Мельник Максим (6 кл.) Ціпле Сніжана ,учениця : класу стала учасником та  переможцем багатьох  районних конкурсів : конкурс робіт юних фотоаматорів « Моя країна –Україна», І місце  у районному етапі Всеукраїнського конкурсу «Юний дослідник», І місце у районному етапі Всеукраїнської акції «Годівничка».

Учні нашої школи прийняли участь у таких конкурсах та акціях: «Новорічна  композиція» ІІІ місце «Стилізована ялинка»,« Воскресни, писанко !»,

 

В школі продовжується робота по виховній системі А.С.Макаренка- різновікові загони.

                                                     Правовиховна робота

 

У навчальному закладі з учнями організовано такі форми правового навчання і виховання:

  тематичні загальношкільні лінійки та класні години;

  зустрічі з юристами;

  лекції, бесіди на правову тематику;

  анкетування;

  зустрічі з працівниками правоохоронних органів;

  уроки правознавства;

  олімпіади з правознавства;

  індивідуальні бесіди з важковиховуваними учнями;

  батьківські лекторії;

  відвідування проблемних сімей удома.

 

Постійно проводилася робота разом з батьківською громадськістю щодо правовиховної роботи, проводилися зустрічі з дітьми, які потребують особливої уваги та їхніми батьками.

Соціальний захист

Соціальна підтримка дітей пільгових категорій, які навчаються в школі, проводиться згідно з чинним законодавством. На початок навчального року були

підготовлені списки учнів пільгових категорій. Кількість дітей у них становить:

 позбавлених батьківського піклування—0;

  напівсироти – 3;

  інвалідів—2;

  із багатодітних сімей —       .

Ці діти постійно перебувають у центрі уваги адміністрації школи. Для них була організована участь у таких заходах:

            екскурсії ,безкоштовне відвідування вистав.

Деякі діти пільгових категорій за кошти  бюджету мали змогу оздоровитися в дитячиму оздоровчому таборі районного значення «Берізка» . Також за бюджетний кошт діти з малозабезпечених сімей та діти позбавлені батьківського піклування щоденно отримують безкоштовне гаряче харчування в шкільній їдальні. З опікунами  дітей, позбавлених батьківського піклування, підтримується постійний зв'язок класних керівників,  адміністрації школи.

Профорієнтаційна робота

Професійна підготовка молоді починається ще в шкільні роки. Завдання школи підготувати підростаюче покоління до свідомого вибору професії. Профорієнтаційна робота в закладі проводиться під час навчально-виховного процесу: виховання трудових навичок у школярів під час прибирання території, розширення знань про професії на уроках. Якісному вихованню сприяють екскурсії , позакласні виховні заходи.

 

Ґрунтовна профорієнтаційна робота з учнями, високий рівень підготовки випускників мають такі результати: за минулий навчальний рік усі дев'ятикласники визначилися з подальшим навчанням, із них близько 80 % продовжили вчитися в 10-му класі, інші — в інших навчальних закладах. Серед минулорічних випускників 9 класу  98 % вступили до ВНЗ, у коледжі, училища.

Співпраця з батьками

Виховання учня в школі та сім'ї — щоденний безперервний процес. Тому педагогічний колектив працює в тісній співпраці з батьківським колективом з метою створення найсприятливіших умов для самореалізації та розвитку дитини. Батьки є соціальним замовником школи, а тому беруть активну участь у навчально-виховному процесі. Вони є учасниками позакласних заходів, пов'язаних із професійним світом, захопленнями своїх дітей, родинними святами. Чергові з числа батьків слідкують за порядком під час загальношкільних заходів.

Класні керівники тісно співпрацюють із сім'ями своїх вихованців. Однією з традиційних форм роботи з батьками в школі є батьківські збори, індивідуальна робота з батьками.

За допомогою  батьків техпрацівниками школи  здійснено ремонти та підготовку класних кімнат до навчального року.

В школі є добрі традиції співпраці з батьками. Громадським методом в школі були побудовані : спортивний зал , їдальня , майстерня, добудовано 6 класних приміщень. В селі були збудовані будинок культури, дитячий садочок, приміщення пошти та сільської ради. Співпрацю з батьками потрібно розвивати, примножувати .

 

                        Збереження і зміцнення здоров'я учнів та працівників

Медичне обслуговування учнів і працівників школи організовано відповідно до нормативно-правової бази. Для якісного медичного забезпечення учнів і вчителів у закладі обладнаний медичний кабінет, де працює шкільна медсестра Куцин О.А., яка організовує систематичне та планове медичне обслуговування школярів, забезпечує профілактику дитячих захворювань.

Щорічно на базі районної поліклініки діти проходять медичне обстеження. Відповідно до ре­зультатів медичного огляду дітей, на підставі довідок лікувальної установи, у школі формуються спеціальна медична групи, а також уточнюються списки учнів підготовчої, основної групи для занять фізичною культурою на навчальний рік. Відповідно цих списків видається наказ по школі.

Медичне обслуговування працівників школи організовано також на базі ЦРЛ. Вони щорічно проходять поглиблений медичний огляд за графіком кабінету профогляду медичної установи.

Працівники їдальні проходять медичні огляди двічі на рік.

Огляди проводяться за рахунок держбюджету.  Проходження медичного огляду, фіксується в санітарних книжках установленого зразка, які реєструються і зберігаються в медсестри школи.                               .

Важливим аспектом збереження здоров'я учнів є створення умов для раціонального харчування дітей під час перебування в школі. Організація харчування учнів закладу регламентується Законами України «Про освіту» (ст. 25), «Про загальну середню освіту» (ст. 22), «Про охорону дитинства» (ст. 8), Постановою Кабінету Міністрів України від 22.11.2004 № 1591 «Про затвердження норм харчування у навчальних та оздоровчих закладах», іншими нормативними до­кументами. Згідно з вищезазначеними документами, учні 1—4-х класів забезпечуються безоплатним одноразовим харчуванням.

Цікавими оздоровчими заходами в школі є проведення традиційного Дня здоров'я, бесіди з лікарями, показ відеофільмів про шкідливість куріння, наркотиків, алкоголю, виступи шкільної медсестри на загальношкільних лінійках.

Стан охорони праці та безпеки життєдіяльності  

Робота з охорони праці, безпеки життєдіяльності, виробничої санітарії, профілактики травматизму дітей у побуті та під час навчально-виховного процесу визначається в діяльності педколективу як одне з пріо­ритетних завдань і проводиться відповідно до Законів України «Про охорону праці», «Про дорожній рух»,

Стан цієї роботи знаходиться під постійним контролем адміністрації школи. Наказом по школі призначається відповідальний за організацію роботи з охорони праці та безпеки життєдіяльності в закладі, створено службу з охорони праці, сплановані відповідні заходи.

На початку навчального року, напередодні канікул і святкових днів проводяться інструктажі з безпеки життєдіяльності серед учнів, відпрацьована програма вступного інструктажу. Регулярно мають місце цільові інструктажі з учнями перед екскурсіями, походами, спортивними змаганнями.

У школі є необхідні журнали з реєстрації всіх видів інструктажів з питань  охорони праці. Кожна класна кімната, кабінет, майстерня, спортзал має необхідний перелік документації з питань безпеки життєдіяльності. Також у приміщеннях школи розміщені кілька стендів на теми безпечної поведінки.

Питання охорони праці та попередження травматизму неодноразово обговорювалися на нарадах при директорі, батьківських зборах.

Вивчаючи стан травматизму серед учнів, можна відмітити, що в навчальному закладі проводиться належна робота щодо попередження нещасних випадків, створення безпечних умов навчання. У школі розроблено низку заходів щодо попередження травматизму учнів, велася відповідна робота з учителями.

 

                                         Фінансово-господарська діяльність

Будівля школи прийнята в експлуатацію майже 50 років тому. Але, незважаючи на її вік і зношеність, адміністрація школи разом із колективом постійно працює над удосконаленням матеріально-технічної бази, підтриманню її в робочому стані. Фінансування потреб школи проводиться централізованою бухгалтерією.Протягом навчального року систематично велася виплата заробітної плати.

Бухгалтерія вчасно проплачувала за спожиті школою електроенергію і газ. Завдяки злагодженості відповідальних за економію працівників, школа не ви­ходить за ліміти спожитих енергоносіїв.

Проте електромережа знаходиться в передаварїйному стані й потребує капітального ремонту. Це вимагає великих коштів.

Зроблено ремонт даху школи :заміна покрівлі даху шифером в кількості 110 листів та частковий ремонт всієї покрівлі школи.

Був зроблений ремонт перекриття і стелі приміщень школи ( 200 м кв.) із заміною старих дерев яних балок на нові.

Повна заміна підлоги в трьох класних приміщеннях, методичного кабінету з встановленням в них ламінату.

У вхідному коридорі школи встановлена нова  плитка для підлоги.

Проведено заміну 5 вікон в трьох класних приміщеннях.

Був зроблений демонтаж старих та монтаж нових газових котлів, загальний ремонт системи опалення.

Придбані нові меблі в методичному кабінеті , кабінеті директора , в 1 класі, в 4 класі , в 7 класі. Замінені меблі в 9 класі, 5 класі , 2 класі. Замінені парти в 5 класі, 8 класі.Замінені світильники в 1та 3 класі.

Встановлені грати в приміщеннях спортзалу.

Зроблений поточний ремонт приміщень школи, їдальні.

Працівниками централізованої бухгалтерії планово проводиться інвентаризація майна. Зауважень щодо забезпечення його збереження та оприбуткування немає. Завжди вчасно готується звітна документація, матеріали списуються або оприбутковуються.

Адміністрацією школи приділяється достатньо уваги естетичному вигляду навчального закладу. Коридори, вестибюль школи поступово поповнюються новими  стендами, активно проводиться робота з озеленення коридорів. Подвір'я школи завжди прибране, доглянуте. Шкільний сад протягом літа доглядають працівники школи, своєчасно обрізаючи дерева, кущі . Огорожа завжди пофарбована, бордюри побілені. Обслуговуючим персоналом проводиться скошування трави на газонах, винесення і періодичне вивезення сміття з території школи.

 

                                               Управлінська діяльність

Управління школою здійснюється згідно з річним планом роботи, планом внутрішньошкільного контролю та календарних планів учителів-предметників і виховної роботи класних керівників. Така система планування, відпрацьована в школі й заснована на взаємодії всіх ланок, підрозділів та учасників навчально-виховного процесу, забезпечує координацію їхньої діяльності, єдність вимог, контролю та взаємоконтролю в процесі роботи, сприяє досягненню ефективності та вдосконаленню навчально-виховного процесу й забезпечує планомірний розвиток школи.

У школі в наявності всі нормативно-правові документи, що регламентують діяльність загальноосвітнього навчального закладу. Із підключенням до мережі Інтернет стало можливим користуватися матеріалами сайтів Міністерства освіти і науки Укра­їни, головного управління освіти, сайтами обласних інститутів післядипломної освіти, інших закладів освіти, що дає можливість учителям і адміністрації оперативно й мобільно використовувати достовірну інформацію, вчасно знайомитися з новими документами і навіть їх проектами.

Контроль — це важлива, складна та об'єктивно необхідна функція управління. У школі ефективність здійснення контролю зумовлює якість реальних і по­дальше прогнозування бажаних показників розвитку закладу освіти, його навчально-виховного процесу та діяльності всього шкільного колективу. Контроль дозволяє тримати в полі зору управління найважливі­ші питання школи, своєчасно реагувати на відхилення від норми та на негативні явища, знаходити невико­ристані резерви, підтримувати оптимально трудову атмосферу в колективі.

Адміністрація використовує різноманітні форми контролю за станом навчально-виховного процесу, передусім такі традиційні, як вивчення викладання стану предметів та виконання навчальних планів і програм, перевірка класних журналів, щоденників поведінки тощо. Аналіз результатів внутрішньошкільного контролю знаходить, відображення в рішеннях педагогічної ради школи, відповідних наказах по навчальному закладу. Крім контролю за рівнем знань і навчальних досягнень учнів, проводяться систематичні дослідження стану відвідування занять та стану навчальної дисципліни. За результатами моніторингу адміністрація школи приймає певні управлінські рішення щодо конкретних учителів та учнів.

Ураховуючи сучасні реалії, стиль керівництва на­шою школою є близьким до демократичного, оскільки більшість рішень приймаються на основі врахування думки колективу й інтересів справи, створюється такий мікроклімат, коли успіхи кожного сприймаються позитивно, ініціатива й самостійність підтримуються, повноваження делегуються. Директор школи в роботі з працівниками дотримується партнерського стилю керівництва. Проблеми спільно обговорюються, ви­робляються різні варіанти рішення, з них обирається найбільш оптимальний, затверджується і в подальшому реалізується.

Основними формами спілкування є наради, індивідуальні бесіди, інформування. Контроль здійснюється не заради пошуку винних, а задля позитивного кінцевого результату. Завдяки такому стилю керівництва в школі залишається мінімум агресивності, наявне творче вирішення справ; переважають такі методи, як порада, особистий приклад, похвала; ставлення до людей шанобливе, вимогливість поєднується зі справедливістю, спілкування ввічливе, рідко з нотками наказування. Учителям надається більше самостійності, що відповідає їх кваліфікації і характеру роботи, створюються необхідні умови для самореалізації. У кожному зі своїх підлеглих директор має бачити насамперед особистість у всьому розмаїтті її людських якостей і властивостей.

 

Протокол

щорічного звіту дирекції Біловарської Зош І-ІІ ст.

перед громадськістю села Біловарці

 

від 24 червня 2015 р.                                               Присутні – 109 чол.

 

Голова зборів:                                                          Кубинець Г.І.
Секретар зборів:                                                      Дочинець М.А.

 

Порядок денний:

Доповідь Дочинець С.В., директора Біловарської ЗОШ І-ІІ ст. про роботу навчального закладу в 2014-2015 році.

Слухали:

Дочинець С.В., директора Біловарської ЗОШ І-ІІ ст., яка розповіла про роботу  колективу школи протягом навчального року.

Виступили:

Бринзяник І.В., депутат райради, Дочинець М.Ю., працівник школи,     Дудаш М.І., священик, Мельник В.М, вчитель фізичного виховання,    Решетар Н.Ю., бібліотекар Будинку культури, Данилич М.В., вчитель початкових класів, Кубинець Г.І., голова профспілки вчителів, які прослухавши доповідь Дочинець С.В. наголосили на тому, що роботу Біловарської ЗОШ І-ІІ ст. можна вважати доброю.

Постановили:

Роботу Біловарської ЗОШ І-ІІ ст. протягом 2014-2015 року вважати доброю.

 

Голова зборів:                                                          Кубинець Г.І.
Секретар зборів:                                                      Дочинець  М.А.

 

 

зображення
3.jpg