Звіт про роботу дирекції Груниківської ЗОШ І-ІІ ст. за 2014-2015 н.р.

Створено: 02 липня 2015 Останнє оновлення: 02 липня 2015 Дата публікації Перегляди: 381

ЩОРІЧНИЙ ЗВІТ КЕРІВНИКА ГРУНИКІВСЬКОЇ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ ШКОЛИ І-ІІ СТУПЕНІВ

УГЛЯНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ

Закінчився черговий навчальний рік. Сьогодні ми зібралися, щоб підбити деякі підсумки роботи колективу школи, оцінити діяльність директора на посаді протягом 2014 – 2015н.р.

Як директор школи, у своїй діяльності протягом звітного періоду я керувалась Статутом школи, Правилами внутрішнього трудового розпорядку, посадовими обов’язками директора школи, законодавством України, іншими нормативними актами, що регламентують роботу керівника загальноосвітнього навчального закладу.

 

1.Загальні відомості про навчальний заклад:

Комунальний заклад освіти «Груниківська загальноосвітня школа І-ІІ ступенів» Углянської сільської ради розташований за адресою:

90514, с. Угля

вул. Груники, 3

Тячівського району  Закарпатської області

тел. 59-3-87

* Статут зареєстрований виконкомом Углянської сільської ради.

* Свідоцтво про державну реєстрацію АО0 №389194 видано виконкомомУглянської сільської ради

* Ідентифікаційний код: 26326680

 

2.Матеріально-технічна база навчального закладу:

Школу засновано у 1965 році (будівля складається з 2-х корпусів  1-го та 2-х поверхів другого корпусу що був добудований 1982р., проектна потужність -240 учнів).

Заклад намагається створити умови для роботи і навчання,відремонтувати та довести до норм та вимог сьогодення навчальні кабінети, оснастити школу новим сучасним обладнанням.

У приміщенні школи 3 кабінети:

*       Української мови та літератури

*       Кабінет світової літератури

*       Кабінет математики .

Забезпеченість закладу меблями 70%.

В  школі є їдальня, бібліотека,  спортивна зала, спортивний майданчик, стадіон.

Протягом останніх років навчально-матеріальна база школи значно покращилась.

 

Фінансово-господарська діяльність

Будівля школи прийнята в експлуатацію 40 років тому. Але, незважаючи на її вік і зношеність, адміністрація школи разом із колективом вчителів та батьків постійно працює над удосконаленням матеріально-технічної бази, підтриманню її в робочому стані. Фінансування потреб школи проводиться централізованою бухгалтерією управління освіти Тячівського району. Протягом навчального року систематично велася виплата заробітної плати працівникам школи. Бухгалтерія вчасно приплачувала за спожиту школою електроенергію та газ. Завдяки злагодженості відповідальних за економію працівників, школа не виходить за ліміти спожитих енергоносіїв за 2014 рік

Працівниками централізованої бухгалтерії планово проводиться інвентаризація майна. Зауважень щодо забезпечення його збереження та оприбуткування немає.

Адміністрацією школи приділяється достатньо уваги естетичному вигляду навчального закладу. Коридори школи поступово поповнюються новими сучасними пластиковими стендами, активно проводиться робота з озеленення класних кімнат. Подвір'я школи завжди прибране, доглянуте. На квітниках щороку висаджуються квіти, дерева, кущі. Огорожа завжди пофарбована, бордюри побілені. Обслуговуючим персоналом проводиться скошування трави на газонах.

На ремонти шкільних приміщень в цьому році передбачається великий об’єм роботи . Необхідно замінити підлогу у деяких класах, пофарбувати вікна та стіни. Фінансова криза теж відіграє тут роль — ціни на матеріали різко підскочили. Тому повноцінна підготовка нашої школи до нового навчального року стає проблематичною через брак коштів. В цьому році на ремонт школи РВО виділено:емаль для коридорів, вапно, цемент.  Дирекція школи намагатиметься використати для цього всі можливі  допомоги та залучає спонсорів. За минулий рік  голова батьківського комітету Негря Н.І.  закупила  емульсію , Рошко М.В.- провів Інтернет а за рахунок коштів Дьордяя  М.Ф. куплено  мотор для перекачування води.

3.Кадрове забезпечення навчального закладу:

Кадрова політика Груниківської загальноосвітньої школи  будується з урахуванням професійних вимог до вчителя, що обумовлюється інтенсивністю оновлення, модернізацією всіх компонентів освітнього процесу на всіх ступенях системи освіти і набуває значної актуальності у зв’язку з переходом закладів освіти до нового змісту, структури та терміну навчання. Сучасний загальноосвітній навчальний заклад потребує вчителя – психолога, вчителя – технолога, вчителя – дослідника, який повинен вміти творчо розв’язувати професійні проблеми.

На початок 2014–2015н.р. до роботи приступили 43 педпрацівників та 16 працівників обслуговуючого персоналу, що складає 100% від потреби. Всі вчителі мають відповідну фахову освіту.

Навчально-виховний процес 100% забезпечено фахівцями, які мають повну вищу та середню спеціальну педагогічну освіту.

Підвищенню рівня професійної компетентності вчителів сприяє атестація педагогічних кадрів. Атестація педпрацівників проводиться за Типовим положенням про атестацію, відповідно до Законів України «Про освіту» та «Про загальну середню освіту».

Атестація педагогічних працівників проводиться з метою:

*       встановлення їх кваліфікаційної категорії відповідно до рівня ділової кваліфікації, стажу педагогічної роботи та результатів педагогічної діяльності;

*       активізації їх професійної діяльності, стимулювання до професійного самовдосконалення, безперервної фахової освіти, підвищення рівня компетентності, майстерності та ефективності роботи.

Атестація здійснюється за планом. Під час проведення атестації не допускаються порушення щодо дотримання Положення про атестацію.

Не мають місця випадки зниження в ході атестації кваліфікаційної категорії чи позбавлення педагогічного звання. Безконфліктність організації і проведення атестації забезпечується доброзичливими взаєминами між педагогами, які атестуються, та членами атестаційної комісії, готовністю їх до конструктивної та результативної роботи, відкритістю планування та дотримання норм і правил проходження атестації.

Закономірним у ході атестації педагогічних працівників є підвищення їх кваліфікації, що простежується протягом п’яти років.

Атестація педагогів – це іспит на компетентність. У 2014-2015н.р. атестовано 10 вчителів. Раніше встановлені категорії та звання підтверджені 6-ма вчителями  Крічфалушій Т.М., Бокоч М. М., Феєр В.М., Угляй М. В., Процюк М.Ю.Феєр І. І

 Присвоєні кваліфікаційні категорії вчителям:

Чонка Л.І. Голубка Л. А. -«Вища кваліфікаційна категорія»

Бокоч Н.Ф. і  Шимон О .І.- присвоєно «І кваліфікаційну категорію»

Таблиця 1

Результати атестації педагогічних працівників

Кількість

педагогічних працівників

Навчальні роки

2012

-

2013

2013

-

2014

2014

2015

Всього атестувалося

9

2

10

В тому числі :

Вища категорія

1

1

2

І категорія

 

-

2

ІІ категорія

1

 

-

Спеціаліст

-

-

-

Педагогічні звання

3

-

-

Підтвердження категорії та звання

4

1

6

 

Таблиця 2

Рік

Нагороди, педагогічні звання

Старший вчитель , Вчитель-методист

2013

17               3

2014

20                4

2015

20               4

Однією з форм підвищення кваліфікації є курсова перепідготовка, яка відбувається планово з урахуванням побажань педагогічних працівників щодо змісту, форм та методів проходження курсів.


 

Таблиця 3

Підвищення кваліфікації педагогічними працівниками, кількість осіб

Рік

2013р.

2014р.

2015р.

Педагогічні працівники, які пройшли курсову перепідготовку

9

6

8

Загальна кількість педагогічних працівників

41

43

43

Поряд з курсовою перепідготовкою широко застосовуються можливості самоосвітньої діяльності. Кожен педагог займається самоосвітою згідно з індивідуальним планом підвищення кваліфікації, який включає у себе опрацювання після курсового завдання.

 У системі методичної роботи є заходи, що сприяють підвищенню кваліфікації: конференції, семінари, педагогічні ради.

На базі нашої школи було проведено 3 районні семінари:

 з географії  вчитель Стан О.П. у 8 кл. ;

з англійської мови – вчитель Корнута Л.М.  у 7 кл.

та по гуртковій роботі  Апшай В.І. 

 

Адміністрація школи :

Посада

П І Б

Рік
народження

Освіта

Спеціальність за дипломом

Стаж педагогічної роботи

Стаж керівної роботи

1

Директор

Зеленько Т.В.

1966

вища

Російська мова та літ.

30 р.

3

2

Заступник директора

з НВР

Агоштон А. В.

1977

вища

Українська мова та літ.

17 р.

3

 

4.Медичне обслуговування учнів у навчальному закладі:

Головним завданням сучасного навчального закладу є підтримка й поліпшення здоров’я дітей.

Для попередження та виявлення захворювань протягом навчального року проводиться медичне обстеження учнів спеціалістами.

Контроль роботи харчоблоку – щоденний. Випадків виявлення кишкових інфекцій не було. Технологія приготування страв дотримується.

 

 

 

Рекомендації на 2015-2016н.р.:

1.     Своєчасно доводити до відома батьків інформацію про стан здоров’я дитини, про необхідність проведення обстежень, щеплень,.

2.     Забезпечити 100% надання довідок 086-0/1, 086-0/2на 01.09.2015р.

3.     Вчителям фізичного виховання більше уваги приділяти проведенню вправ по корекції постави, дихання.

4.     Класним керівникам провести бесіди з батьками про необхідність дотримання правильного режиму харчування (гарячого), режиму дня.

 

5.Організація харчування учнів у навчальному закладі:

З метою чіткої організації режиму дня, який відповідає віковим нормам учнів, збереження здоров’я й попередження харчових та інфекційних захворювань, у школі організовано гаряче харчування учнів 1-4-х класів. Робітники їдальні намагаються створити домашню затишну атмосферу під час своїх смачних обідів. Всі учні 1–4 класів охоплені гарячим харчуванням.

Суворо виконуються всі необхідні умови санітарного контролю за термінами й умовами зберігання та реалізації продуктів, дотримується питний режим.Учні перебувають у їдальні в супроводі вчителів.

Лікар та медична сестра ретельно слідкують за санітарним станом приміщень їдальні, різноманітністю страв, дотриманням меню, виконують усі вимоги санітарно – епідеміологічної служби. Меню вивішено на видному місці в обідній залі, у ньому зазначено найменування страв, вихід продуктів, їх ціна. Випадків порушень термінів реалізації продуктів не було. Вартість харчування на 30.05.15р. 6грн. для учнів 1-4 клас

 

6.Стан охорони праці та безпеки життєдіяльності.

У 2014-2015 навчальному році безпечне проведення навчально-виховного процесу здійснювалось згідно Положенням про організацію роботи з охорони праці.

Учні та вчителі навчального закладу дотримуються вступного інструктажу з безпеки життєдіяльності з учнями та інструкцій з охорони праці для вчителів.

Адміністрацією закладу в період 2014-2015 навчального року були призначені комісії з контролю за безпечною експлуатацією приміщень та будівлі, а також роботи електричних пристроїв (робота електроприладів в їдальні, персональної та оргтехніки).

Згідно зі статтею 17 Закону України «Про охорону праці» та статтею 169 Кодексу Законів про Працю усі працівники закладу проходять попередній і періодичний медичний огляд.

З метою організації розробки комплексного плану в школі видаються накази адміністрації, якими призначається відповідальна особа з охорони праці, пожежної безпеки та електрогосподарства.

Завгоспом Апшай М.С. були обстежені приміщення в яких перебуває технічний та обслуговуючий персонал, на предмет знаходження і вилучення зайвих особистих приладів не задіяних у трудовому процесі, які можуть спричинити шкоду чи аварійну ситуацію.

Будівля школи та приміщення закладу, забезпечені первинними засобами пожежогасіння: вогнегасниками, пожежним інвентарем  пожежним знаряддям.

По всій школі розміщені плани евакуації у разі небезпеки чи аварії. Не менше ніж раз на рік, проводяться тренування евакуації під час проведення Дня цивільного захисту.

Згідно санітарних, пожежних норм і правил, школою отримані Паспорт готовності школи до нового навчального року, акт опору ізоляції та                                             освітлювальної проводки, видані комісією акти прийому кабінетів.

Особлива увага у закладі приділяється заходам, щодо запобіганням нещасним випадкам на виробництві.

У разі нещасного випадку, у школі своєчасно проводиться його розслідування.

На 2015-2016 навчальний рік плануються заходи:

*       оформлення акта підготовки школи до нового навчального року;

*       проведення інструктажів серед працівників та технічного персоналу;

*       провести обстеження стану енергогосподарства школи;

*       оформити відповідні накази з охорони праці, техніки безпеки, пожежної безпеки, безпеки дорожнього руху;

*       провести заняття серед педагогічного й технічного колективу навчального закладу на тему «Профілактика побутового травматизму»;

*       провести інструктаж щодо заборони використання електроопалювальних приладів;

*       регулярно проводити інструктажі з техніки безпеки та пожежної безпеки серед педагогічного й технічного персоналу.

На початку навчального року, напередодні канікул і святкових днів проводяться інструктажі з безпеки життєдіяльності серед учнів, відпрацьована програма вступного інструктажу. Регулярно мають місце цільові інструктажі з учнями перед екскурсіями, походами, спортивними змаганнями.

У школі є необхідні журнали з реєстрації всіх видів інструктажів з питань охорони праці. Кожна класна кімната, кабінет, майстерня, спортзал має необхідний перелік документації з питань безпеки життєдіяльності. Кожним вчителем-предметником проводились інструктажі перед виконанням завдання лабораторної або практичної роботи, згідно видів діяльності на уроках праці, фізкультури, про що робилися відповідні записи в класних журналах. Питання щодо запобігання дитячого травматизму розглядалися на педраді, нарадах при директорові; нарадах класних керівників, батьківських зборах. Протягом навчального року шкільною медсестрою проводилися профілактичні бесіди.

За період 2014-2015н.р.не  зафіксовано  випадки травматизму невиробничого характеру  під час навчально-виховного процесу.

 

7. Навчально – виховна робота у навчальному закладі:

Комунальний заклад освіти Груниківська загальноосвітня школа І-ІІ ступенів Углянської сільської ради функціонує на підставі Закону України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», Положення про загальноосвітній навчальний заклад, Статуту школи.

Всі діти шкільного віку, які проживають у мікрорайоні школи охоплені навчанням.

Стан і розвиток шкільної мережі

Педагогічним колективом школи проведено відповідну роботу щодо збереження й розвитку шкільної мережі. На 01 вересня 2014 року в школі було відкрито 13 класів з кількістю 196 учнів. Середня наповнюваність учнів у класах складає 15 учнів, що не відрізняється від показника попереднього навчального року. Протягом 2014-2015 навчального року із школи вибуло – 2 учнів і прибуло 5 учнів.

Основні напрямки навчальної діяльності закладу в 2014-2015н.р. - впровадження інноваційних технологій та розвивальне навчання,

Робота педагогічного колективу була спрямована на особистісно-зорієнтоване навчання і виховання школярів. В навчально-виховний процес введено викладання факультативів, а саме: історія  рідного краю, етика,російська мова, креслення.

У 2014-2015н.р. в початковій школі навчалося 73 учнів, із них учні 1-го  класу – 26 учнів – оцінювались вербально, навчальні досягнення учнів 2-4-х класів оцінювалися за 12-бальною шкалою. Навчальний рік на відмінно закінчили і отримали Похвальні листи за особливі успіхи у навчанні 29 учнів 2-4-х класів

В 4-х класах в травні 2015 року успішно пройшла державна підсумкова атестація учнів з української мови, читання та математики. Результати ДПА наступні:

*       роботу з української мови нависокому  рівні виконали 77  %учнів

*       з читання –   77%учнів

*       з математики – 77  % учнів

У 2014-2015н.р. в середній школі (5-9-ті класи) навчалися 123 учні. Навчальний рік на відмінно закінчили і отримали Похвальні листи за особливі успіхи у навчанні 38 учнів:

*        

Похвальним листом за особливі успіхи у навчанні нагороджені 3  випускників 9-го класу:

Мігалко М.М., Феєр Г.С., Мотря А.М.

Результати державної підсумкової атестації в 9- класу показали, що рівень навчальних досягнень учнів за результатам ДПА відповідає річному оцінюванню.

Впровадження інформаційно-комунікаційних технологій у навчально-виховний процес

Інтеграція України у Європейський простір невід’ємно пов’язана з якістю національної освіти, її конкурентно-спроможністю. Одним із основних чинників підвищення якості знань школярів є впровадження в освітню практику педагогічних інновацій, інформаційно-комунікаційних технологій навчання, оновлення змісту усього навчально-виховного процесу відповідно до сучасних досягнень науки і техніки.

Учителі школи ефективно організовують навчально-виховний процес на основі оптимального використання можливостей комп’ютерної техніки, програмного забезпечення та мережі Інтернет.

Для того, щоб учням дійсно було цікаво, щоб вони не втратили інтерес до навчання, на кожному уроці наші вчителі намагаються створювати всі умови для розвитку здібностей, творчого мислення учнів, самовираження їх особистості в різних видах діяльності. З цією метою учням поряд із стандартними завданнями педагоги пропонують і такі, які вимагають логічного мислення, творчих пошуків, оригінальності, винахідливості. Саме такі творчі, пізнавальні, інтелектуальні завдання допомагають нашим вчителям розвинути в учнів пізнавальні процеси – пам’ять, увагу, уяву, логічне мислення. Усі завдання творчого характеру розраховані на пошукову діяльність учнів, творче й уміле застосування набутих знань. Зміст завдань сприяє розвитку гнучкості й широти мислення, які необхідні для успішного розв’язання як навчальних так і життєвих задач. Усі творчі завдання допомагають вчителеві виявити індивідуальні особливості учнів, намітити перспективи подальшого розвитку творчого потенціалу кожної дитини, зробити навчання більш захоплюючим і цікавим.

Головна мета використання нетрадиційних форм роботи на уроках - це зацікавлення дітей навчальною працею й утримання цього інтересу. Тільки в разі такого підходу формування освіченої, творчої особистості, становлення її фізичного та морального здоров’я, яке є одним зі стратегічних завдань реформування освіти в Україні, згідно з Національною доктриною розвитку освіти України в XXI столітті, є можливим.

Основна задача, яка стоїть сьогодні перед освітянами,зумовлена не стільки в передачі знань, скільки в тому, щоб навчити учнів здобувати ці знання самостійно. Щоб зацікавити, стимулювати учнів до самостійного отримання знань, протягом навчального року проводилась активна робота з організації участі школярів в різноманітних інтелектуальних Міжнародних та Всеукраїнських конкурсах.

У районному конкурсі знавців української мови ім. П.Яцика брали участь 6 учнів 3-8 кл

У Всеукраїнському конкурсі з української мови «Патріот» взяли участь 20 учнів, результати участі ще в обробці.(Агоштон А.В.,Бокоч Н.Ф.)

У Міжнародному конкурсі з математики «Кенгуру» брали участь у І турі – 25 учнів школи, у ІІ турі – 20 учні. З них більше 5 одержали сертифікати з відмінним , 12-добрим результатом. (вч. Угляй М.В., Феєр В.М., Бокоч М.М .)

У Всеукраїнскому  конкурсі з англійської мови «Грінвіч» брали участь 21учень. З них 4 учнів одержали сертифікати з високим результатом (вчительКорнута Л.М..).

Для забезпечення зайнятості учнів в позаурочний час у школі було організовано роботу гуртків за різними напрямками діяльності:

*       гурток «Бісероплетіння» - керівник Агоштон В .І.

*       гурток «Історія рідного краю »– керівник Шимон О .І

*       гурток «Художня вишивка» -  керівник Феєр С.І.

*       гурток «Літературні читання» - керівник Корнута О.М.

*       «Хорового співу» - керівник Волос Г.І

 

В навчальній роботі є  певні  досягнення на районному  рівні, а саме:

*       Ведеться робота по підготовці учнів до участі у відбіркових турах предметних олімпіад, як наслідок:

*        призером  ІІ  туру олімпіади з математики є – Голубка Дмитро (6-А кл) вч. Феєр В. М.

*       ІІ- місце в олімпіаді з біології зайняв Бокоч Владислав (9 кл) Голубка Л.А

наукове шкільне товариство проводитть активну науково-дослідницьку роботу  її результатом є:

І- місце у  районному  науково – дослідницькому  конкурсі «Моя батьківщина Україна» що зайняла робота вихованців гуртка  під керівництвом Крічфалушій Т.М. та

 ІІ місце  в обласному турі  в номінації «З батьківської криниці»

Не дивлячись на  те що маємо невелику кількість призерів.  

У таблиці районних олімпіад  результати учнів нашої школи   не  спускалися нижче 7-го місця.

*       всім вчителям - предметникам активізувати роботу з дітьми, які мають високий рівень знань з метою розвитку їх інтелектуальних можливостей;

*       поновити матеріально-технічну базу навчальних кабінетів.

 

8. Науково-методична робота

Методична діяльність педколективу у 2014-2015н.р. Основна методична робота здійснювалася через:

*       методичну раду школи,

*       предметні методичні об’єднання,

*       творчу групу вчителів,

*       аспекти діяльності яких розглядалися на тематичних засіданнях педагогічної ради школи.

Предметні методичні об’єднання здійснювали роботу за планами, які відповідали науково-методичній проблемі школи та темі методичного об’єднання. Особлива увага приділялася організації предметних тижнів (декад), під час яких проводилися багато різноманітних яскравих позакласних предметних заходів.

Тиждень української мови та літератури (к  Агоштон А.В. ,Голубка Л. М . Бокоч Н. Ф., Негря Г.І. ) був присвячений 201-ій річниці з дні народження Т.Шевченка. Проводилися святкові  театралізовані вечори , різноманітні конкурси, виставки стіннівок, творчих робіт.

До дня слов’янської писемності — літературна вікторина, брейн-ринг  на звання «Кращий знавець  рідної мови», свято рідної мови. Все це сприяло вихованню патріотизму, почуття гордості за рідну Батьківщину.

Під час тижня математики проводився нестандартний урок Угляй М.В.   Цікавим був урок математики в 5 класі (вчитель Бокоч М.М..) Урок-подорож з комп’ютерною підтримкою у 6 класі (вчителя Феєр В. М.).Глибше ознайомитись з історією 

 «Математичний калейдоскоп» та «  КВН математиків» ,що проходили  активізували знання учнів з математики різних класів.  

Всі вчителі предметів природничого циклу насичили свою декаду цікавими та різноманітними класними та позакласними заходами, які сприяли зацікавленості школярів до вивчення біології, хімії, географії.

В рамках тижня  біології Голубка Л.А. провела відкритий урок  на тему «Серцево – судинна система»

Під час проведення тижня історії  учні із задоволенням брали участь у цікавих та змістовних заходах, історичній вікторині  що готували  вчителі історії. Бокоч Н.Ф. провела позакласний захід вшанування памяті небесної сотні

Чонка Л.І. підготувала ряд позакласних заходів.

Це стимулювало зацікавленість у поглибленні знань і формувало в учнів активну громадянську позицію.

Вчителі МО початкових класів проводили  відкриті уроки Голубка М.В.  математика у3-А кл. ,та Феєр В.М.  навчання грамоти, разом з учнями приймали активну участь у всіх святкуваннях школи 8- березня, День учителя , Прощавай  Букварику, День матері тощо .

Активними були і в міських конкурсах учні 1-4 кл. При підготовці вчителів ГПД  зайняли  І місце в районному конкурсі « Різдвяна Зірка» і отримали в нагороду  проектор та мультимедійну дошку .

 

9.Організація виховної роботи в школі.

Організація виховної роботи у 2014-2015н.р здійснювалася відповідно до вимог законів України: «Про освіту», «Про загальну середню освіту», «Про охорону дитинства», «Про позашкільну освіту», наказу міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 31.10.2011 року №1243 «Про основні орієнтири виховання учнів 1-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів України», Листа МОН молоді і спорту 1/9-595від 23.08.2012 року «Про деякі питання організації виховної роботи». Був розроблений план виховних заходів з учнями 1-9 класів на основі річного плану школи.

Виховна діяльність в школі, як цілісна система складається із діяльності дорослих (адміністративно-педагогічна функція, рада школи, батьківський комітет) та із діяльності учнів .

Класними керівниками були складені виховні плани роботи, які відповідають виховній темі школи – Сприяння формуванню дружнього, потужного колективу, в якому кожна дитина зможе розкрити свої здібності. Естетичне виховання особистості.

Виконання завдань і реалізація основних принципів виховної роботи протягом навчального року здійснювалася за основними напрямками:

1.     Громадянське виховання та військово-патріотичне виховання

2.     Морально-правове та превентивне виховання.

3.     Екологічне виховання

4.     Художньо-естетичне виховання

5.     Родинно-сімейне виховання

6.     Трудове виховання і формування здорового способу життя

7.     Сприяння творчому розвитку особистості

В основну діяльність школи покладено принцип гуманізму, демократизму, незалежності від політичних, громадських та релігійних організацій, поєднання загальнолюдського і національного взаємозв’язку, розумового, морального, фізичного і естетичного виховання науковості, диференціації, індивідуалізації, змісту і форм освіти, розвиваючого характеру навчання.

 

Виховна робота школи була спрямована на вирішення таких завдань:

*       Формування загальнолюдських цінностей й моралі, вдосконалення національних традицій, звичаїв та обрядів, виховання любові та поваги до рідної мови.

*       Організація інформаційно-просвітницької роботи серед учнів, розвиток творчих та інтелектуальних здібностей.

*       Організація морально-правового виховання.

*       Охорона та укріплення здоров’я учнів, організація відпочинку.

*       Сприяти участі учнів у системі позашкільної роботи, гуртках та секціях.

Над реалізацією мети і завдань виховної роботи в школі в 2014-2015 навчальному році працювали 6 класних керівників 1-4 класів, 7 класних керівників 5-9 класів, соціальний педагог, практичний психолог, заступник директора з НВР.

Громадянське і військово-патріотичне виховання шкільної молоді забезпечується в школі через систему заходів, спрямованих на розуміння учнями свого громадянського обов’язку, формування в них патріотичних почуттів. Громадянський аспект виховної роботи у школі реалізовувався шляхом проведення тематичних виховних годин, годин спілкування.

Одним із аспектів громадянського виховання є прищеплення учням гордості за свою Батьківщину, любові до рідного краю, рідної школи. Класні керівники 1- 4класів та класні керівники 5-9 класів провели бесіди та виховні години в класах із відзначення державних свят, пов’язаних з історією України та рідного краю:«Пам’ять серця»-   Чонка Л.І.  Традиційними в школі є виховні заходи до Дня пам'яті жертв голодомору що провела Чонка Л.І. тематична виставка «День скорботи і пам’яті Голодомору в Україні»; урок з історії на тему «Голодомор 1932 – 1933 років»; виховні години на тему «Жертви голодоморів та політичних репресій»;уроки мужності; присвячені Дню Збройних сил України на тему «Вам захищати Батьківщину

Вже традиційними стали участь в акції: «Допомога учасникам АТО».

 

Морально-правове та превентивне виховання учнів школи реалізовувалося через проведення тижня правових знань, тематичних виховних годин «На паралельних дорогах прав та обов'язків»., «Правова абетка», батьківських зборів, лекцій для батьків. У школі постійно ведеться робота з виховання толерантного відношення до людей.

 Активно велася робота з профілактики правопорушень, злочинів серед неповнолітніх. Проводилася профілактична робота з учнями девіантної поведінки, заходи щодо запобігання негативних проявів у підлітковому середовищі. Питання роботи школи з профілактики дитячої бездоглядності та попередження злочинності серед неповнолітніх розглядалися на засіданнях педради, нарадах при директорі. Складено базу даних про соціальний статус учнів школи на основі педагогічного обстеження .

Класні керівники здійснюють постійний контроль за відвідуванням занять учнів, за успішністю знань, проводять необхідні педагогічні консультації з батьками учнів, обстежують умови проживання дітей в сім’ї, вивчають характер та прояви особистості учнів, здійснюють всю виховну роботу з дітьми девіантної поведінки, зустрічаються з учнями та їх батьками за місцем мешкання, проводять роботу по залученню учнів в гуртки та секції за інтересами, залучають до роботи у класі та школи.

 

На обліку в КМСД учнів школи немає.

У 2014-2015 навчальному році учнями школи злочинів не скоєно.

Паралельно з класними керівниками індивідуальну роботу проводила психолог школи –Мігалко М.В. Практичним психологом школи проведена діагностична робота за напрямками:діагностика агресивної поведінки, акцентуації характеру.

Проведені індивідуальні консультації для учнів, вчителів, батьків, адміністрації школи за питаннями:

*       «Психологічний аналіз девіантної поведінки у підлітків»,

*       «Засоби подолання конфліктів».

З метою профілактики порушень дисципліни, пропусків занять без поважних причин у 5-9 класах ведуться щоденники обліку дисципліни на уроках, відвідування уроків кожним учнем класу. Учні, схильні до пропусків занять без поважних причин, до порушень дисципліни та правил поведінки у школі, викликаються на бесіди до адміністрації школи.

 

Художньо-естетичне виховання

Художньо-естетичний аспект виховної роботи знайшов свою реалізацію в проведенні школою таких заходів:

*      День Знань. Святкова лінійка.

*      Оформлення класних куточків.

*      Святковий концерт до Дня працівників освіти.

*      Акція «Прикрашаємо школу до Новорічних свят»

*      Святковий концерт до міжнародного жіночого дня.

*      Конкурси талантів.

*      Святково розважальна програма до дня закоханих.

*      Театреалізований урок, присвячений Т.Г.Шевченку.

*      Конкурс «Писанка в твоєму домі».

*      Святковий концерт до Дня матері.

*      Свято останнього дзвоника

Підготовленні та проведенні новорічні ранки по класах (1-4 класи), а також взяли участь у районному конкурсі «Ялинкова іграшка своїми руками».

 

Родинно-сімейного виховання

Родинно-сімейне виховання протягом 2014-2015 н.р. здійснювалось через систему заходів, спрямованих на виховання поваги до родини, турботливого ставлення до рідних, близьких, прищеплення традиційних сімейних цінностей. З цією метою в школі проходили різні заходи.

 

Трудове виховання і формування здорового способу життя

Належна увага школою приділяється трудовому вихованню та профорієнтації. Протягом 2014-2015 н.р. учні школи приймали участь у трудових десантах з покращення прилеглої до школи території, у акції «Чисті вулиці міста".

Формування здорового способу життя здійснювалось через проведення різноманітних спортивних змагань. Учні школи приймали участь У школі проходило свято «Ми діти козацького роду», футболу, участь в конкурсі «Кубок випускника».

Фізкультурно-масова робота посідає у школі особливе місце. Вчитель фізичної культури спрямовують свою роботу на активне залучення учнів до спортивно-масової та фізкультурно-оздоровчої роботи. Команда школи є активним учасником змагань з футболу, волейболу.

Виховна робота з учнівським колективом школи проводилась на належному рівні: було виконано план роботи, проведено основні виховні заходи та ключові справи. Активну участь у шкільних заходах брали практично всі класи. На високому рівні проводилися оздоровчі, фізкультурно-масові та спортивні заходи.

 

Робота пришкільного табору «Світанок».

Влітку 2015року з 3 по 16 червня працював пришкільний табір відпочинку з денним перебуванням «Світанок», в якому відпочивали 30 учнів школи. Діяльність табору спрямована на забезпечення змістовного дозвілля та покращення фізичного, психічного та морального здоров’я вихованців, створені всі умови для активного і всебічного відпочинку дітей.

 

Проблеми та недоліки в організації виховної роботи

*       Однією зі складних проблем сучасної школи є наявність правопорушень серед підлітків та дітей. Тому необхідно більше приділити цьому питанню увагу, здійснювати контроль за відвідуванням учнями школи, систематично проводити цикл бесід на правову тематику з учнями та батьками, систематично залучати учнів до роботи комітетів органів самоврядування, аналізувати мікроклімат в класних колективах.

*       Продовжити працювати над згуртованістю шкільного колективу і клас­них учнівських колективів.

*       Більше приділяти уваги вихованню громадської активності учнів, старанності у виконанні своїх обов'язків, сформованості по­чуття обов'язку, працелюбності.

*       Активно приймати участь у діяльності громадських учнівсь­ких організацій.

*       Налагодження співпраця вчителів, класних керівників та учнівських організацій.

*       Пошук і цілеспрямований вияв обдарованих дітей.

*       Посилення контролю щодо питання дитячого травматизму. Систематично проводити наради – інструктажі класних керівників про роботу щодо попередження дитячого травматизму.

 

Шляхи розвитку виховної роботи на наступний рік спрямовані на усунення причин вказаних недоліків

Аналізуючи виховну діяльність дитячого самоврядування, з урахуванням особливості учнівського колективу, колективу вчителів та класних керівників спрямувати виховну роботу на наступний навчальний рік так щоб:

1.     Створити умови для розвитку педагогічної ініціативи, підвищення фахової майстерності педагогічних працівників;

2.     Створити умови для формування фізично і психічно здорової дитини;

3.     Створити умови для реалізації здібностей обдарованих дітей;

4.     Застосування новітніх педагогічних технологій;

5.     Впроваджувати можливості мережі Інтернет для підвищення рівня навчання та виховання;

6.     Забезпечити соціальний захист учасників навчально-виховного процесу, дотримання правил безпеки життєдіяльності, охорони здоров’я і життя дітей та підлітків, педагогічних працівників,

7.     Залучати дітей девіантної поведінки до роботи школи в системі самоврядування;

8.     Модернізувати матеріальну базу школи.


10.Соціальний захист:

Соціальна підтримка дітей пільгових категорій, які навчаються в школі, проводиться згідно з чинним законодавством.

    Скоєних злочинів нашими дітьми не зафіксовано.

 

11.Профорієнтаційна робота

Професійна підготовка молоді починається ще в шкільні роки. Завдання школи — підготувати підростаюче покоління до свідомого вибору профе­сії. Профорієнтаційна робота в закладі проводиться під час навчально-виховного процесу: виховання трудових навичок у школярів під час прибирання території, розширення знань про професії на уроках. Якісному вихованню сприяють екскурсії на виробни­цтво, позакласні виховні заходи.

Завдання педагогічного колективу допомогти випускникам правильно обрати професію свого майбутнього життя, врахувати не тільки бажання учня, але й вимоги до професії.

12.Робота з батьками та громадськістю у навчальному закладі:

Виховання учня в школі та сім'ї — щоденний безперервний процес. Тому педагогічний колектив працює з тісній співпраці з батьківським колективом з метою створення найсприятливіших умов для самореалізації та розвитку дитини. Батьки є соціальним замовником школи, а тому беруть активну участь у навчально-виховному процесі. Вони є учасниками поза класних заходів, пов'язаних із професійним світом, захопленнями своїх дітей, родинними святами.

Класні керівники тісно співпрацюють із сім'ями своїх вихованців: відвідують дитину вдома, спілкуються з родиною. Свої висновки вони заносять до щоденника психолого-педагогічних спостережень.

 

13. Управлінська діяльність:

Управління школою здійснюється згідно з річним планом роботи, планом внутрішкільного контролю та календарних планів учителів-предметників і виховної роботи класних керівників. Така система планування, відпрацьована в школі й заснована на взаємодії всіх ланок, підрозділів та учасників навчально-виховного процесу, забезпечує координацію їхньої діяльності, єдність вимог, контролю та взаємоконтролю в процесі роботи, сприяє досягненню ефективності та вдосконаленню навчально-виховного процесу й забезпечує планомірний розвиток школи.

У школі в наявності всі нормативно-правові документи, що регламентують діяльність загальноосвітнього навчального закладу. Із підключенням до мережі Інтернет стало можливим користуватися матеріалами сайтів Міністерства освіти і науки України, головного управління освіти, сайтами обласних інститутів післядипломної освіти, інших закладів освіти, що дає можливість адміністрації оперативно й мобільно використовувати достовірну інформацію, вчасно знайомитися з новими документами і навіть їх проектами.

Контроль — це важлива, складна та об'єктивно необхідна функція управління. У школі ефективність здійснення контролю зумовлює якість реальних і по­дальше прогнозування бажаних показників розвитку закладу освіти, його навчально-виховного процесу та діяльності всього шкільного колективу. Контроль дозволяє тримати в полі зору управління найважливіші питання школи, своєчасно реагувати на відхилення від норми та на негативні явища, знаходити невикористані резерви, підтримувати оптимально трудову атмосферу в колективі.

Адміністрація використовує різноманітні форми контролю за станом навчально-виховного процесу, передусім такі традиційні, як вивчення викладання стану предметів та виконання навчальних планів і програм, перевірка класних журналів, щоденників поведінки тощо. Під час проведення внутрішньо-шкільного контролю за рівнем викладання навчальних предметів заступник директора використовує діагностичні картки аналізу. Аналіз результатів внутрішньошкільного контролю знаходить відображення в рішеннях педагогічної ради школи, відповідних наказах по навчальному закладу. Крім контролю за рівнем знань і навчальних досягнень учнів, проводяться систематичні дослідження стану відвідування занять та стану навчальної дисципліни..

Ураховуючи сучасні реалії, стиль керівництва нашою школою є близьким до демократичного, оскільки більшість рішень приймаються на основі врахування думки колективу й інтересів справи, створюється такий мікроклімат, коли успіхи кожного сприймаються позитивно, ініціатива й самостійність підтримуються, повноваження делегуються. Директор школи в роботі з працівниками дотримується партнерського стилю керівництва. Проблеми спільно обговорюються, виробляються різні варіанти рішення, з них обирається найбільш оптимальний, затверджується і в подальшому реалізується.

Основними формами спілкування є наради, індивідуальні бесіди, інформування. Контроль здійснюється не заради пошуку винних, а задля позитивного кінцевого результату. Завдяки такому стилю керівництва в школі залишається мінімум агресивності, наявне творче вирішення справ; переважають такі методи, як порада, похвала; ставлення до людей шанобливе, вимогливість поєднується зі справедливістю, спілкування ввічливе, рідко з нотками наказування. Учителям надається більше самостійності, що відповідає їх кваліфікації і характеру роботи, створюються необхідні умови для самореалізації. У кожному зі своїх підлеглих директор має бачити насамперед особистість у всьому розмаїтті її людських якостей і властивостей.

Наявні результати і здобутки з управління закладом – це не лише моя особиста заслуга, це кропітка, творча, наполеглива, самовіддана праця заступника директора з НВР, завгоспа, кожного члена трудового колективу, батьків та громадськості. За це всім хочу висловити щиру вдячність.

Поряд із управлінськими успіхами є недоліки і проблеми. Про окремі з них я вже говорила, про більшість із них ви знаєте, адже моя робота і робота нашого закладу загалом є відкритою для всіх, ми не приховуємо і не замовчуємо їх, а з метою ліквідації ведемо відкритий діалог на нарадах, у співбесідах та вживаємо заходи щодо зменшення негативного впливу на навчально-виховний процес.

 

 

Протокол

 

проведення звітних зборів директора Груниківської загальноосвітньої школи І - II ступенів Зеленько Т.В. перед колективом та громадкістю.

 

від   24 червня 2015р.                                                                                                                       с. Груники

 

Голова зборів - Агоштон Алла Василівна Секретар - Стан Ольга Петрівна

 

Присутні - 91 чол.

Порядок денний

Звіт директора Груниківської загальноосвітньої школи І - II ступенів
Зеленько Т. В.
                                                   

Слухали: Зеленько Т. В. ,  яка привітала всіх присутніх, подякувала, що

знайшли вільний час і прийшли на збори.

Запропонувала обрати голову та секретаря для ведення зборів.

Поступила пропозиція обрати толовою зборів Агоштон Аллу Василівну,

секретарем Стан Ольгу Петрівну

Проголосували всі «ЗА».     

Агоштон А. В. розпочала збори запропонувала обрати лічильну комісію та регламент для виступаючих.   

Поступила пропозиція обрати, лічильну комісію у складі трьох чоловік:

Апшай Л. Ф., Апшай О. М., Процюк М. Ю.

Ухвалили:                                             

обрати лічильну комісію у складі трьох чоловік: Апшай Л. Ф., Апшай О. М.,

Процюка М. Ю.                                            

Регламент:                                                      

Доповідач - 60 хв.                                     

Виступаючі - 5 хв.                                     

Проголосували всі «ЗА»     

Слухали: директора Груниківської ЗОШ І - II ст.. Зеленько Т. В., яка
виступила зі звітом про основні напрямки своєї діяльності протягом 2014-
2015н.р. Звіт додається.
                        

Стан Іван Федорович - депутат районної ради, заступник голови
батьківського комітету, який сказав, що йому приємно бути в цій школі в
якій навчався сам . В цей нелегкий час для держави важко працювати
потрібна і підтримка підприємця для школи. Але підприємці нашого села і
громада села відправили в зону АТО найбільшу кількість гуманітарної
допомоги по району і безпосередньо Груниківська ЗОШ відправила в зону
АТО 23 коробки та великодній, кошик . а також вчителями було зібрано
грошову допомогу , що свідчить про хорошу організаційну роботу директора
школи.
                                                                     


Заслухавши звіт директора його роботу вважаю задовільною і роботу закладу в цілому.

Рошко В. М. - голова Углянської сільської ради , який сказав що на його думку доповідь була повна і охоплювала всі форми роботи закладу. За результатами доповіді можна сказати, що в школі працюють хороші педагоги і технічний персонал. Є деякі неприязні відносини між членами колективу , але вони не впливають на навчальний і виховний процес закладу. Василь Миколайович сказав, що школа потребує фінансової підтримки, покращення матеріальної бази я думаю, що завдяки новим реформам обєднання громад , можлива більша підтримка закладу. Я вважаю , що роботу директора закладу вважати задовільною.

Немеш О. І. - директор Углянської ЗОШ І - III ст., подякувала директору і педагогічному колективу Груниківської ЗОШ за хороших і вихованих учнів, які навчаються в 10-11 класах Углянської ЗОШ І - III ст. і вважаю роботу директора задовільною.

Агоштон А. В. - підводячи підсумок вище сказаного і додала, що вона працює з Тетяною Василівною три роки і можна сказати , що завдяки своєму характеру директор змогла стабілізувати ситуацію в колективі. Коли колектив школи працює урівноважено, спокійно і є досягнення на районному і обласному рівні. За три роки в закладі були проведені три районної семінари, що свідчать про хорошу організаційну роботу директора школи. Вважаю роботу директора задовільною.

Агоштон А. В. запропонувала вибрати форму голосування таємну або відкриту. Оголосила пропечатати бюлетні печаткою, пояснила як голосувати. Скринька для голосування була оглянута. Проголосували всі присутні за таємну форму голосування. Виступила голова лічильної комісії Апшай Л. Ф., яка оголосила результати таємного голосування: Отримано бюлетенів для голосування - 112 використано-91 задовільно - 86 не задовільно - 4 утримався -1 не використано - 11

Агоштон А. В. оголосила, хто за те, щоб визнати протокол результатів лічильної комісії дійсним Проголосували всі «ЗА».

Ухвалили:

 

А. В. Агоштон

Визнати роботу керівника закладу Груниківської загальноосвітньої школи І –ІІ ступенів задовільною.

О.П.Стан

 

 

Голова зборів

 

Секретар зборів


Заслухавши звіт директора його роботу вважаю задовільною і роботу закладу в цілому.

Рошко В. М. - голова Углянської сільської ради , який сказав що на його думку доповідь була повна і охоплювала всі форми роботи закладу. За результатами доповіді можна сказати, що в школі працюють хороші педагоги і технічний персонал. Є деякі неприязні відносини між членами колективу , але вони не впливають на навчальний і виховний процес закладу. Василь Миколайович сказав, що школа потребує фінансової підтримки, покращення матеріальної бази я думаю, що завдяки новим реформам обєднання громад , можлива більша підтримка закладу. Я вважаю , що роботу директора закладу вважати задовільною.

Немеш О. І. - директор Углянської ЗОШ І - III ст., подякувала директору і педагогічному колективу Груниківської ЗОШ за хороших і вихованих учнів, які навчаються в 10-11 класах Углянської ЗОШ І - III ст. і вважаю роботу директора задовільною.

Агоштон А. В. - підводячи підсумок вище сказаного і додала, що вона працює з Тетяною Василівною три роки і можна сказати , що завдяки своєму характеру директор змогла стабілізувати ситуацію в колективі. Коли колектив школи працює урівноважено, спокійно і є досягнення на районному і обласному рівні. За три роки в закладі були проведені три районної семінари, що свідчать про хорошу організаційну роботу директора школи. Вважаю роботу директора задовільною.

Агоштон А. В. запропонувала вибрати форму голосування таємну або відкриту. Оголосила пропечатати бюлетні печаткою, пояснила як голосувати. Скринька для голосування була оглянута. Проголосували всі присутні за таємну форму голосування. Виступила голова лічильної комісії Апшай Л. Ф., яка оголосила результати таємного голосування: Отримано бюлетенів для голосування - 112 використано - 91 задовільно - 86 не задовільно - 4 утримався -1 не використано - 11

Агоштон А. В. оголосила, хто за те, щоб визнати протокол результатів лічильної комісії дійсним Проголосували всі «ЗА».

Ухвалили:

 

А. В. Агоштон

Визнати роботу керівника закладу Груниківської загальноосвітньої школи І -Пступенів задовільною.

 

зображення
1451548750.jpg