Звіт про роботу дирекції Руськомокрянської ЗОШ І-ІІ ст. за 2014-2015 н.р.

Створено: 03 липня 2015 Останнє оновлення: 03 липня 2015 Дата публікації Перегляди: 362

Звіт Лавришина Михайла Михайловича директора Руськомокрянської загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів Руськомокрянської сільської ради Тячівського району Закарпатської області

           Згідно з функціональними обовязками директор школи здійснює безпосереднє керівництво школою, забезпечує реалізацію державної освітньої політики, у своїй діяльності керується конституцією України, законами України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», «Про основні засади мовної політики в Україні», Положенням про ззагальноосвітній навчальний заклад, Статутом школи та чинними нормативно-правовими документами в галузі освіти у цілому та загальної середньої освіти зокрема.

Робота щодо рівного доступу до якісної освіти, обовязковості загальної середньої освіти

1. Облік дітей і підлітків шкільного віку

        Першочерговим завданням школи у 2014/2015 н.р. було надання освітніх послуг населенню території обслуговування, забезпечення їх національно-культурних, національно-освітніх прав і запитів.За складеними списками по території обслуговування  встановлено, що всі діти шкільного віку охоплені навчанням. Навчання дітей у інших навчальних закладах було підтверджено довідками.Також на першому місці для нашого коллективу було завдання атестації навчального закладу.

2. Навчально-виховна робота

Станом на 15 червня 2015 року в школі навчалося 210 учнів, всі атестовані.

Отримали:

- свідоцтв звичайного зразка – 25

Звільнені від ДПА – 1 ( за станом здоровя ).

Всі учні 1-8-х класів переведені до наступного класу.

1. Організація літнього оздоровлення

Оздоровлення учнів 1-9 класів

      На виконання Закону України «Про оздоровлення та відпочинок дітей» (зі змінами), з метою належної підготовки та проведення оздоровчої літньої кампанії у 2015 році, додержання законодавства у сфері оздоровлення та відпочинку дітей на базі школи працював дитячий заклад відпочинку - табір з денним перебуванням «ПРОЛІСОК».

    За період з 3 червня по 16 червня 2015 року було оздоровлено 30 учнів. Під час роботи табору учні 1-9 класів та пільгових категорій отримували безкоштовне гаряче харчування та діти учасників АТО.Різноманітні цікаві заходи зробили відпочинок дітей водночас цікавим та пізнавальним. Неодноразова наші учні оздоровлювалися за кошти держави в дитячому таборі  « Берізка ».

2. Працевлаштування випускників 9 класів

     Результати працевлаштування випускників 9 класів показують, що педколективом проводилася робота, спрямована на подальше навчання учнів. Відповідно до цоьго були виданий наказ по школі від 15.04.2015 № 63 «Про організацію роботи школи щодо обліку працевлаштування (продовження навчання) випускників 9 класу ». Усі випускники 9 класу охоплені повною загальною середньою освітою.

3. Робота з обдарованими учнями

Переможці І го етапу Всеукраїнських олімпіад взяли участьу ІІ му етапі з таких предметів:

Українська мова :

Павлюк Ангеліна 7 клас - 5 місце з 26 учнів району

Ярема Таміла 8 клас - 9 місце з 41 учня району

Ферима Вадим 9 клас - 11 місце з 14 учня району

Біологія :

Бродюк Дарина 9 клас 6 місце з 48 учнів району

Німецька Мова:

Ферима Вадим 9  клас 8 місце з 17 учнів району

Географія :

Олашин Крістіна 8 клас 12 місце з 41 учня району

У всеукраїнському конкурсі « Колосок»прийняли участь 10 учнів початкових класів.

Учні нашої школи реалізовують свої здібності і через спортивні секції:

У районних змаганнях з настільного тенісу :

І місце учениця 6 класу Бігун Наталія

ІІ місце учениця 6 класу Барна Анастасія

ІІ місце учень 9 класу Бігун Ілля

      У обласних змаганнях з настільного тенісу Ферима Вадим учень 9 класу зайняв почесне ІІ місце.Також наші учні приймали участь у змаганнях з гірськолижного спорту та були нагороджені за високі досягнення.

4. Робота з профілактики антисоціальних явищ

У 2014-2015 навчальному році в школі проводилась систематична робота з профілактики правопорушень.

На початку І семестру була проведена робота з соціальної паспортизації класів: виявлені пільгові та проблемні категорії учнів.

У вересні була складена нова база даних на таких учнів:

- банк даних дітей, які потребують підвищеної педагогічної уваги

- банк даних дітей, які знаходяться на внутрішкільному контролі

- банк даних дітей, що проживають у сім’ях, які опинилися у складних життєвих обставинах

За дітьми, які знаходяться на внутрішкільному контролі були закріплені вихователі.

       Була спланована робота Ради профілактики правопорушень: виданий наказ № 21 від 02.09.2014 р. «Про організацію роботи шкільної Ради профілактики правопорушень серед учнів»; складено положення про Раду профілактики правопорушень; щомісячно проводилось засідання Ради профілактики;

У 2014-2015 навчальному році проводилась корекційна робота щодо недопущення випадків правопорушень серед дітей (тренінги, лекції, виховні години тощо)

5. Організація харчування школярів.

Було надано безкоштовне харчування з 1 вересня 2014 року учням 1-4 класів та учням пільгової категорії.

    У 2015-2016 навчальному році планується продовжити безкоштовне гаряче харчування для учнів 1-4 класів та  учнів пільгової категорії та роботи груп продовженого дня на такому ж рівні, як у минулому році.

6. Робота з комп’ютеризації та інформатизації навчального та управлінського процесів

       Упровадження сучасних інформаційно-комунікаційних технологій визначено Національною доктриною розвитку освіти, пріоритетним напрямком якої є інформатизація системи управління.

В закладі використовується 7 комп’ютерів.

Із них використовуються:

- 5 – учнівських компютерів

- 1 – вчительський

 1 – у кабінеті директора для адмістративної робости.

Комп’ютери підключені до мережі Internet.

    Протягом навчального року систематично оновлювався сайт школи. Також велась робота з службовим інформаційним порталом та сайтом відділу освіти. У 2015-2016 навчальному році з метою зручної взаємодії з місцевими та регіональними органами освіти в школі плануємо запродовадити роботу над програмою «КУРС: Школа», а також для підтримки системи комунікацій для учнів, вчителів та батьків в режимі онлайн.

Кількість учнів на 1 ПК – 23 чоловіки.

У ході роботи виникли певні труднощі:

- недостатня забезпеченість закладу комп’ютерною технікою;

- відсутність інтерактивного комплексу.

7. Методична робота

Усі вчителі школи проводили відкриті уроки та втілювали передовий педагогічний досвід.

Атестацію в 2014/2015 навчальному році пройшли вчителі:

* Лавришин Любов Іванівна, учитель фізики, відповідає раніше присвоєній кваліфікаційній категорії «спеціаліст вищої категорії»

* Сойма Лариса Степанівна бібліотекар данного закладу на ВЗП

8. Кадрове забезпечення.

    На початок 2014-2015 навчального року 26 учителів приступило до роботи (4 учителів знаходиться у відпустці по догляду за дитиною), 14 з яких мають вищу освіту, 3 ступінь бакалавра, 9 середню спеціальну. Вищу категорію мають 7 вчителів, 3 другу категорію, 7 мають звання « Старший учитель», 2 Відмінники освіти України.

Кількісний склад молодих фахівців

    Усі учителі, крім 3 працюють в  ЗОШ більше 5 років, що свідчить про позитивний факт - відсутність плинності у колективі, педагогічний колектив оновився молодими спеціалістами.

Виховна, позаурочна діяльність

           Значна увага у школі приділялася формуванню системи цінностей: ціннісного ставлення особистості до суспільства і держави, людей, мови,традицій , праці, себе.

  На  2014-2015 навчльного року в школі проводилися місячники та предметні тижні,  виховні заходи згідно річного плану роботи школи

   Проходили трудові десанти. Були прибрані території школи та прилеглі ділянки, Братські могили загиблих воїнів; висадження древ, кущів тощо.

       Проводились дні пам’яті, присвячені жертвам Другої світової війни, дні пам’яті, присвячені людям, які померли від СНІДу. 22 січня пройшли класні години до дня Соборності України: «Моя рідна Україна», «День Соборності України», «Я – моя родина – Україна», «Україна – суверенна і незалежна держава».

       До річниці Перемоги за підтримки сільської ради щороку проводиться урочисті паради оформлено куточок «Героі АТО», надано допомогу ветеранам ІІ світової війни та воїнам афганцям, людям похилого віку, упорядковані братські .8 травня « День примирення » спільно з працівниками сільської ради в школі були організовані урочисті мироприємства .Щороку проводяться новорічні вогники, святкові лінійки та дискотети для учнів нашої школи.

Дитячий травматизм

      Протягом навчального року дирекцією та колективом школи проводилася робота по запобіганню усіх видів травматизму, у тому числі, що виникають внаслідок не коректної поведінки дяких вчителів.. Класні керівники на класних годинах проводили бесіди з вивчення ПДТР, бесіди з профілактики дитячого травматизму за темами: «Запобігання дитячого травматизму», «Вогнепальна зброя», «Правила поведінки на воді», «Попередження отруєнь дітей», «Правила безпеки при користуванні газом», «Поведінка дітей при користуванні джерелами електроструму».

        Ця робота фіксувалася в класних журналах на відповідних сторінках та щоденниках учнів. Обов’язковим було проведення індивідуальних бесід з учнями на пропущені теми (фіксувалися в журналі в розділі «Індивідуальні бесіди»).

      Медичне обслуговування в школі здійснюється шкільною медсестрою. Було проведено всі необхідні щеплення дітям (за згодою батьків). 1 раз на місяць медичний працівник проводить профілактичні огляди учнів, проводився поглиблений медичний огляд учнів. Працівники школи щорічно проходять медичне обстеження до початку навчального року.. У 2014 році було проведено поглиблений профілактичний медичний огляд учнів

      Робота зі спортивно - оздоровчої роботи та викладання фізичної культури

Навчально–виховний процес з фізичної культури здійснюється фахівцями. Планування навчальної бази відбувається згідно існуючим програмам.

   Учні школи були призерами змагань з футболу, настільного тенісу та гірськолижного спорту. Протягом 2014-2015 навчального року в школі проводились міжшкільні змагання з футболу та настільного тенісу.

Травматизм на уроках фізкультури відсутній.

Фінансово-господарська робота.

    За останні роки за клопотанням дирекції школи було замінено кришу на основному корпусі, збудовано надвірні споруди, плануємо за літній період не без підтримки батьківської громади зробити внутрішню вбиральню.За підтримки австрійських спонсорів та голови сільської ради в присільській початковій школі було зроблено капітальний ремонт та замінено дах, планується зовнішній ремонт будівлі за клопотанням відділу освіти, голови сільської ради підтримкою місцевих та районного депутата було збудовано сорптивний майданчик. Надіюся і на дальнішу співпрацю з органами місцевого та районного самоврядування.   

      У 2014-2015 навчальному році територія школи підтримувалася у належному санітарному стані. Школа має огородження по всьому периметру. Обладнана спортивна зона.В основному приміщенні школи проходять заняття. Школа має 13 класних кімнат, методичний кабінет, кабінет директора та підсобне приміщення, медичний та психологічний кабінети кабінети, кабінет інформатики.У класних кімнатах та кабінетах меблі знаходяться в задовільному стані. Частина меблів, що потребує ремонту та заміни, ремонтується власними силами школи.. Меблі відповідають віковим та фізіологічним особливостям учнів.Поточні ремонти проводяться за підтримки відділу освіти та батьківської громади.

       Шкільна їдальня розрахована на 50 посадових місць, не повністю забезпечена меблями. На кухні є технологічне обладнанням: є холодильник,· електроплити ,водонагрівач, умовальники для митя посуду тощо. Все електрообладнання заземлене. Санітарний стан їдальні – задовільний, умови для миття рук – два рукомийника з проточною водою. В школі забезпечується питний режим,  контроль за якістю питної води здійснюється представниками санітарно-епідеміологічної служби.

  Система опалення школи працює від вугільної котельні, яка знаходиться на шкільній території, стан системи – добрий. Температурний режим відповідає санітарним нормам.

    Освітлення в школі двох типів – природне і штучне. Навчальні кабінети забезпечені освітленням згідно нормами. Щороку, в липні-серпні місяці, здійснюється перевірка опору ізоляції електромережі й заземлення.та проводиться пробний запуск парового опалення.

      Протипожежне обладнання (первинні засоби пожежогасіння) знаходиться в задовільному стані:пожежний щит ,ящик з піском , вогнегасники .

     Технічний стан будівель задовільний, водопостачання забезпечується з власного колодязя, що знаходиться на території школи; опалювальна система індивідуальна, працює від вугільної котельні, в належному стані, забезпечує виконання теплового режиму. Всі вікна та вхідні двері в приміщенні школи потребують заміни на енергозберігаючі. Внутрішні двері та підлога в справному стані. В школі чисто. Всі шкільні приміщення використовуються за призначенням.

     При підготовці школи до нового навчального року проводяться такі ремонтні роботи: фарбування підлоги, дверей, батарей, панелей, учнівських столів, стільців, стін в коридорах, фронтонів; ремонт шкільних меблів, підлоги; побілка класних приміщень,  котельні та їдальні; ремонтуються надвірні споруди тощо.

   При підготовці теплового господарства до опалювального сезону проводяться такі роботи: чищення димоходів від золи та сажі; перевіряється стан котлів (зовнішній, внутрішній огляд); запірна арматура, насоси; місце для зберігання дров та вугілля в приміщенні котельні 

 

 

Директор школи                                                                                              М.Лавришин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ПРОТОКОЛ  № 2

 

Руськомокрянська ЗОШ І-ІІ ступенів

15.06.2015 року

Загальношкільні батьківські збори

 

Голова зборів –  Павлюк  С.В

Секретар –  Салко О.М

 

Присутні: 44, голова сільської ради, сільські депутати, районний депутат, голови батьківських комітетів, батьки.

  

Порядок денний:

 

 

  1. Звіт директора школи за 2014-2015 навчальний рік.
  2. Підготовка та проведення поточного ремонту
  3. Відпочинок та оздоровлення учнів.
  4. Різне.

 

  1. СЛУХАЛИ:

    

  Директора Лавришин М.М, який звітував перед присутніми про роботу директора та педагогічного колективу за 2014-15 навчальний рік.

     ВИРІШИЛИ:

Інформацію директора взяти до уваги та допомагати громадою у вирішенні певних питань.

 

  1. СЛУХАЛИ:

 

Голову батьківського комітету, яка запропонувала проголосувати

 

ВИРІШИЛИ: визнати роботу директора школи М.Лавришина доброю.

  

 Голосували :     за – 44 , проти – 4     

 

 

 

 

Голова зборів                                                 С.В Павлюк

    

 

 

      Секретар                                                        О.М Салко

 

 

зображення
41458351.jpg