Звіт про роботу дирекції Вільховецько-Лазівської ЗОШ І ст. за 2014-2015 н.р.

Створено: 03 липня 2015 Останнє оновлення: 03 липня 2015 Дата публікації Перегляди: 314

Звіт

 директора Вільховецько- Лазівської ЗОШ

І- ступеня Горкавчук Тетяни Михайлівни перед

громадськістю за 2014-2015 н.рік.

 

 

 

 

 

 

 

Вільхівці – Лази 2015 рік

 

 

 

 І. Вступна частина

    Відповідно до примірного положення про порядок звітування керівників загальноосвітніх навчальних закладів про свою діяльність перед педагогічним колективом та громадськістю я, як директор звітую про персональний внесок у підвищення рівня організації навчально – виховного процесу та створення належних умов для забезпечення рівного доступу для здобутків якісної освіти за 2014 – 2015 навчальний рік.

     Діяльність школи у 2014 -2015 навчальному році була визначена згідно з основними положеннями Національної стратегії розвитку освіти в Україні на 2012 – 2021 роки, Законів України   «Про освіту» Національної   ланки     розвитку освіти, Державних стандартів початкової загальної освіти, з урахуванням результатів роботи школи за 2014 – 2015 н.р. та спрямована на :

Розвиток творчих здібностей учнів , озброєння їх глибокими міцними знаннями ;

Впровадження інноваційних методів навчання , використання комп’ютерних та інформаційних технологій у навчально -  виховному процесі;

Виховання соціально – адаптованої, здатної до самореалізації та гармонійного розвитку особистості.   ;

Створення комфортних умов навчання, здорового психологічного клімату, здоровя зберігаю чого освітнього простору, формування традицій і культури здорового способу життя , престижу здоровя;

 

 

 

 

ІІ. Аналіз роботи з педагогічними кадрами.

 

Освітній процес у школах здійснюють 7 педагогів. Мають вищу освіту 5- педагогів, за фахом працюють всі педагоги.

 Якісний склад педагогів:  за категоріями

 

 

 

 

-1-

Вища категорія

1 педагог

               За віком

За педагогічним стажем

ІІ категорія

2 педагоги

до 30 років

3 вчителі

До 3 років

3 вчителі

Спеціаліст

2 педагоги

31-40

1 вчитель

До 10 років

1 вчитель

Мають педагогічні звання «Старший вчитель»

 

3- педагоги

40-50

3 вчителі

До 30 років

3 вчителі

 

пенсіонери

немає

 

             

 

Розстановка кадрів здійснюється з урахуванням освітнього та професійного рівня педагогів, їх фахової майстерності.

     Протягом року було організовано роботу щодо охоплення навчання дітей, які проживають на території навчального закладу. На сьогоднішній день всі діти охоплені навчанням.

      Станом на 15.06.2015 рік в школі навчається 46 учнів

 

За соціальним статусом :

Дітей під опікою – немає

Дітей напівсиріт - 1

Дітей з особливими потребами - 0

Дітей з багатодітних родин – 14

За індивідуальною формою навчання – не навчалося жодного учня

 

Для забезпечення належного рівня підготовки дітей до навчання в першому класі та успішної їх адаптації протягом навчального року в школі працювала школа майбутнього першокласника , яку відвідували близько 20 дошкільнят.

 Забезпечити повноцінний розвиток молодших школярів допомагає плідна співпраця школи з дошкільним навчальним закладом.

  На вдосконалення фахової майстерності педагогів спрямовано роботу методичної служби в школі, курсову перепідготовку при Закарпатському інституті післядипломної педагогічної освіти, здійснення атестації медпрацівників. В цьому навчальному році атестувалися двоє вчителів : Фірцак О.М. та Кучерява Т.В.

-2-

ІІІ. Аналіз організації навчально – виховного процесу.

У школі створено всі умови щодо дотримання пріоритетних реформ навчально- виховного процесу. Структура навчального року – семестрова.

Навчальні плани розроблені згідно з типовими навчальними планами, затвердженими наказами МОН України у варіативній складовій інтересів та потреб учнів.

 Календарно тематичне планування вчителі школи складали самостійн, або користувалися планами, рекомендованими МОН України. Уся ділова документація велася із дотриманням закону України « Про мови»

 Згідно з вимогами до оцінювання навчальних досягнень учнів початкових класів розроблених відповідно до Державного стандарту початкової загальної освіти, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 20 квітня 2011 року № 426 « Про затвердження державного

стандарту Початкової загальної освіти»  в 1 класі та в І семестрі 2 класу з предмету інваріативної складової « Сходинки до інформатики», «Музичне мистецтво», « Образотворче мистецтво», «Основи здоровя», « Фізична культура»,  опрацювання навчальних досягнень учнів здійснювалося вербально. Шкільна документація велася згідно з нормативно – правовою базою. Недоліки в веденні журналів відображенні в зауваженні на відповідних сторінках.

  Навчально – виховний процес забезпечений програмами на 100%, періодичними педагогічними та методичними виданнями на 60% ( у зв’язку із недостатнім фінансуванням передплати фахових видань).

 

ІV. Аналіз системи управління закладом освіти .

Управління школою здійснюється згідно річного плану роботи школи , плану внутрішньошкільного  контролю і планів виховної роботи класних керівників.

 Така система планування, що відпрацьована в школі, забезпечує координацію їх діяльності, єдність вимог,контролю та взаємоконтролю в процесі роботи. Сприяє досягненню ефективності та вдосконаленню навчально – виховного процесу й забезпечує планомірний розвиток школи.

На засіданнях педради підбираються питання, які є найбільш важливими на даний момент і стосуються діяльності всього педагогічного колективу.

   Рішення ради школи, загальношкільних батьківських зборів, активізують процес управлінської діяльності, орієнтують на використання громадського управління,що надає можливість удосконалювати управлінську систему, робить її прозорою , відкритою для всіх учасників навчально

 

 

-3-

– виховного процесу.

 Про ефективність прийнятих управлінських рішень та їх дієвість свідчать результати роботи школи:

Протягом року забезпечено 100% охоплення дітей шкільного віку навчанням;

Постійно зростає кваліфікаційний рівень педагогів, що підтверджується рішеннями районних атестаційних комісій;

Навчальний заклад забезпечено комп’ютером ( за кошти педагогічних працівників)

Забезпечення державно – громадського управління в загальноосвітньому навчальному закладі означає забезпечення широкої участі вчителів, учнів, батьків, громадських організацій у вирішенні проблем , що стоять перед навчальним закладом.

    Щорічно  директор школи звітується перед громадськістю про стан навчально – виховної , методичної роботи, економічної  і фінансово господарчої діяльності..

  У навчальному закладі склалася система співпраці з сільською радою. Так протягом 2014-2015 н. року педагогічний колектив та працівники школи активно долучилися до збору коштів для воїнів АТО. У серпні 2014 року були зібрані кошти на бронежилети , а в лютому 2015 року педагоги та учні школи зібрали продукти харчування, засоби гігієни, листи, малюнки на підтримку нашим захисникам Вітчизни. До великодніх свят було проведено акцію « Великодній кошик»  і передано в благодійний центр «Горгани». У травні 2015 року Благодійний фонд « На зустріч мрії» їх представник звернувся про допомогу хворій дівчинці Чорей Марії Михайлівній.

Школа співпрацює з шкільним ФАПОМ, який знаходиться в будівлі школи, медичний працівник 1 раз на тиждень проводить огляд кожного учня. Кожного року проводяться профілактичні щеплення учням, але на жаль  , батьки масово відмовляються від проведення таких профілактичних заходів.

 

 

 

V. Аналіз системи виховної роботи.

Виховна робота в школі була спрямована на вирішення виховної проблеми « Системний підхід до виховання учнів , виховання громадської відповідальності, обов’язку, розуміння й сприйняття української ідеї , виховання почуття патріотизму, пошани до історичної памяті українського народу.

  Увесь виховний процес базувався на чинних нормативно – правових документах, що регламентують організацію виховної роботи в загальноосвітніх закладах України.

-4-

 Наш навчальний заклад зміст виховної діяльності будував у відповідності до наступних ключових ліній.

Ціннісне ставлення до себе

Ціннісне ставлення до сімї, родини, людей

Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави

Ціннісне ставлення до праці

Ціннісне ставлення до природи, культури та мистецтва.

 

Упродовж року класні керівники особливо зосереджували увагу у підвищенні рівня превентивної та патріотичної роботи. Вчителі вживали всі заходи , які спрямовані на підвищення моральності в суспільстві , правової культури учнів , утвердження здорового способу життя , запобігання виникнення всіх форм насильства серед дітей , визначення причин тривожності та агресивності.

 Так у вересні 2014 року класоводом 3-го класу Ферима Т.Ю. було проведено виховне заняття « Легенди рідного краю», та  в березні 2015 р. Годину спілкування « Твори добро завжди і всюди». У листопаді 2014 року, вчителем англійської мови Кучерява Тетяна Володимирівна, було проведено виховний захід « Моє родинне дерево»

 У жовтні 2014 року вчителем Попович В.В. було проведено виховний захід « Поради психолога» , « Як подолати тривожність у дітей з учнями 4-го класу» , та в лютому 2015 року виховний захід « Особливості організації виховної роботи з першокласниками» . Класоводом Офрім М.В. у 2-му класі було проведено виховну годину « Свято Миколая» та березні 2015 року відкрите виховне заняття « Усмішка наче сонце». Вчителем

 Інформатики Горкавчук А.Л. було проведено ряд виховних занять з інформатики та виховну годину в 1-му класі « Червона калина символ  України». Класовод 4 – го класу Фірцак О.М. у травні 2015 року провела виховне заняття « Твори добро - бо ти людина» .

Вчитель Офрім М.В. на батьківських зборах у 2-му класі у січні  2015 року підготувала доповідь на тему « Поради батькам щодо виховання обдарованої дитини» . З початку 2014 – 2015 н.р. були проведені такі заходи:

День знань 02.09.

Тиждень безпеки руху (вересень)

Виставка – ярмарок »Осінні барви»(жовтень )

Тиждень « Бібліотека запрошує»

Тиждень «Початкової школи»

Привітання вчителів « Вчителько моя»

Свято для початкових класів « Всі ми друзі школярі»

-5-

Тиждень правових знань

Свято «Посвята в барвінчата» (для учнів першого класу)

Конкурс» Букет замість ялинки»

Свято «Новорічної ялинки»

Тематичний тиждень дитячої книги

Свято для учнів «Коляд, коляд, колядниця»

Конкурс «Великодній кошик»

Тиждень рідної мови» Ти мій Тарасе»

Підготовка до «Свята матері»

Свято « Прощавай букварику»

Свято «Прощавай початкова школо»

Свято «Останнього дзвоника»

 

Питання всебічного розвитку та виховання дитини сьогодні потребує тісної співпраці школи та сімї. Тому всі педагоги вважають що вплив сімї на підростаючу особистість залежить від багатьох факторів, а саме:

Склад сімї( повна – неповна, наявність членів старшого покоління ; побутові умови; морально – психологічний клімат,  соціальна орієнтація, загальна культура, забезпечення єдності вимог до дитини всіх членів сімї, характер спілкування батьків з дитиною, єдність сімейних інтересів.

 

VI.Матеріально – технічне забезпечення .

Будівля закладу й приміщення знаходиться в задовільному стані . У закладі створені всі умови для роботи й навчання що відповідають сучасним вимогам. На свято День Знань – 1 вересня 2014 року – заступник голови райдержадміністрації Демянчук Василь Юрійович подарував сертифікат на 10 шкільних парт.

Безкоштовним харчуванням протягом навчального року за бюджетний кошт були охоплені всі учні школи. Для покращення умов функціонування закладу на 2015 – 2016 н.р. заплановано:

Оновити комп’ютерну базу закладу

Поповнити базу школи спортивним інвентарем

Зробити огорожу шкільної ділянки

У березні 2015 року за кошти педагогічних працівників, встановили підключення комп’ютера до мережі інтернет через послугу «Укртелеком».

 

Всі педагогічні працівники та працівники школи щорічно проходять поглиблений медичний огляд у серпні , огляд фіксується в санітарних

-6-

книжках установленого зразка.

 

Працівниками централізованої бухгалтерії планово проводиться інвентаризація майна . Завжди вчасно готується звітна документація , матеріали списуються або оприбутковуються.

Паливом школа була забезпечина в повному обсязі.

 

VII. Висновок

 Важливу роль у створенні позитивного іміджу навчального закладу відіграють шкільні свята , колективи , творчі справи, які демонструють згуртованість учасників навчально – виховного процесу.

Рейтинг навчального закладу досягнений тому що забезпечується єдність цілей спільної діяльності вчителів, учнів і батьків

зображення
IMG_1477.jpg