Звіт про роботу дирекції Малоугольківської ЗОШ І-ІІ ст. №1 за 2014-2015 н.р.

Створено: 03 липня 2015 Останнє оновлення: 03 липня 2015 Дата публікації Перегляди: 428

 

 

Звіт директора

Малоугольківської ЗОШ І-ІІ ст.№1

Химинець Надії Петрівни

про свою діяльність перед

колективом та громадськістю

за 2014-2015 н.р.

 

Шановні вчителі, дорогі батьки і запрошені гості.

Хочу всіх вас привітати у нашому навчальному закладі та висловити сподівання на те, що наше спілкування буде цікавим, змістовним  і корисним.

        Наше життя схоже на безмежний океан, на якому бувають шторми і штилі і лише разом ми можемо подолати проблеми, які виникають в нашій нелегкій, але такій корисній роботі. Вчитель – це митець. Творити, шукати красу в буденності і нести її людям – у цьому покликання вчителя, як митця.

        Усі ми різні, індивідуальні, неповторні, маємо різні інтереси, потреби, однак усі робимо одну велику справу.

        Відомо, що успіх будь-якої справи залежить від того, як її сплановано. Тож для успішної роботи слід планувати розумно, конкретно і з любов'ю, тоді й заплановане здійсниться якнайкраще.

        Громадськість хоче, щоб освіта і наука стали основою суспільного розвитку, важливим чинником його трансформації, основою високого рівня економіки розвитку і соціального благополуччя. Нині в наш час гостро постає питання не стільки про готовність дитини до школи, скільки про готовність школи взяти на себе відповідальність за формування нової людської особистості.

        Школа – це мікромодель майбутнього суспільства. Завдання педагога – організувати навчально-виховний процес таким чином, аби він сприяв розвитку учня, самовдосконаленню, здобуттю власного досвіду.

        Школа існує для того, щоб дати учням міцні, ґрунтовні, всебічні знання із всіх предметів шкільної програми. Саме досягнення цієї мети і була підпорядкована діяльність всього педагогічного колективу протягом 2014 – 2015 навчального року.

        У даному звіті, буде звернуто увагу по всіх напрямках діяльності школи.

 

 

Загальна інформація про школу

 

Малоугольківська загальноосвітня школа І-ІІ ступенів №1 є комунальною власністю Углянської сільської ради Тячівського району Закарпатської області.

Управління та фінансування здійснюється управлінням освіти Тячівської райдержадміністраці. Навчальний заклад в своїй діяльності керується Конституцією України, Законами України “Про освіту”, “Про загальну середню освіту”, Положенням про загальноосвітній навчальний заклад, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 14 червня 2000 року № 964, іншими нормативно-правовими актами, власним статутом.

Навчальний заклад самостійно приймає рішення і здійснює діяльність в межах своєї компетенції, передбаченої законодавством України, та власним статутом.

Основний корпус школи збудований в 19 столітті австрійським графом, який володів лісовими угіддям в підніжжі г. Менчул. Після приходу на Закарпаття радянської влади в будинку відкрили школу.    .   Земельна ділянка шкільної території становить – 0,74 га. Загальна площа всіх шкільних приміщень становить 610,1 м2.

     Так, як класних приміщень не виходило для прийому всіх учнів в 1980 році  на території села місцевою владою було побудовано ще одне приміщення (фінський будинок) для початкової школи де зараз навчаються учні трьох  класів. Територія площі  початкової школи та подвір’я  становить 0,11 га.

У 2014-2015 навчальному році нараховується 24 педагогічні працівники, 11 чоловік обслуговуючого персоналу. Всього працівників школи 35 чоловік. В школі цього навчального року навчалося 91 учень у 1 - 9 класах.

РОБОТА З ПЕДАГОГІЧНИМИ КАДРАМИ

 

Головним чинником успішного розв`язання багатогранних і складних завдань, що стоять перед школою є якісний склад вчителів. На сьогоднішній день в колективі працює 24 педагоги:   17 мають вищу освіту, 2 - неповну вищу, 5 – середню спеціальну освіту.

За наслідками атестації педагогічних працівників :

·         2 – педагогічне звання «Вчитель – методист»;

·         1 -  педагогічне звання «Педагог-організатор-методист»

·         8 – педагогічне звання «Старший вчитель»;

·         2 – педагогічне звання «Старший  вихователь»;

·         8-  «Спеціаліст вищої категорії»;

·         3 –«Спеціаліст першої категорії»;

·         3 – «Спеціаліст другої категорії».

·         3 – «Спеціаліста»;

·         5 – «Відповідає займаній посаді».

 

 

ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ОБОВ’ЯЗКОВОЇ ОСВІТИ

            На початку навчального року у нашому навчальному закладі навчалося 89 учнів , а в другій половині навчання прийшло ще двоє учнів, так на кінець навчального року  у школі навчалося 91 учень. Укомплектовано 9 класів. Охоплено  навчанням 100 % учнів, які проживають в мікрорайоні школи.

         Адміністрація школи робить все можливе, щоб всі діти шкільного віку були охоплені навчанням. У цьому навчальному році зараховано до першого класу 9-х учнів, закінчили школу і отримали свідоцтва про базову загальну освіту  13 учнів з них один з відзнакою.

Протягом  3-х років всі наші випускники продовжують навчання. Багато з них навчається в Углянській ЗОШ І-ІІІ ст.., Буштинській гімназії, коледжах .

         Це є одним з показників навчання і роботи педагогічного колективу.

В нашій школі більша половина учнів пільгового континенту перебувають на обліку особового контролю педагогічного колективу із  91 учня  виховуються в:

-            багатодітних родинах  -  49 учні ;

-            неповних родинах -  10 учнів ;

-            малозабезпечених родинах  - 7 учні;

-            напівсиріт  - 4 учні;

-            дітей – афганців - 2.

 

 Кожного року в школі  складається  план  роботи  по соціальній підтримці учнів  соціально  вразливих  категорій. Згідно з цим планом  проводяться  заходи,  направлені  на  підтримку  цих  учнів.

 


ОРГАНІЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ

В Малоугольківській загальноосвітній школі І-ІІ ступенів №1 дотримуються пріоритетних реформ (демократизація, гуманізація, гуманітаризація, диференціація, інтеграція навчання). На початку навчального року 29 серпня було затверджено структуру навчального року, режим роботи школи, навчальний план та план роботи школи  за яким і працював наш колектив.

         Навчання в школі проводяться на українській мові. При викладанні предметів у роботі школи  керуються Законом  «Про мови» і дотримуються вимог закону. Оцінювання навчальних досягнень учнів проходить за 12 бальною системою, до якої ми звикли і яка дозволяє нам більш об’єктивно оцінювати знання учнів.

 

 

 

ОРГАНІЗАЦІЙНІ ПИТАННЯ НАВЧАЛЬНОГО РОКУ

                   У минулому навчальному році робота шкільного колективу була спрямована над розв’язанням проблем та завдань школи, затверджених педагогічним колективом на навчальний рік, що дозволило шкільному колективу досягнути певних результатів. Серед найвагоміших слід відзначити, що учні школи приймали участь у районних олімпіадах та конкурсах майже з усіх предметів і посіли певні призові місця. Районний конкурс «Мої права та обов’язки» , «Конкурс Валентинок», «Пізнай свою країну»,  «Моя Україна», «Історія міст і сіл України», «Моя Батьківщина Україна», «Молодь обирає здоров'я»,  «Знай і люби свій край», «Початкове технічне моделювання», конкурс імені Петра Яцика, «Моя Батьківщина», «Новорічна композиція». Обласний конкурс фоторепортаж « Професія моїх батьків», конкурс (про думки і судження сучасного стану країни) «Життя тобі». Учні школи приймали участь у Міжнародних конкурсах і  були відзначені сертифікатами : «Патріот» - 24 учні керівник Ухаль В.І., «Кенгуру» - 30 учнів, 5 відмінних результатів керівник Химинець О.М.,  «Геліантус» - 38 учнів, з них 6 грамот на міжнародному рівні 12 дипломів на шкільному рівні керівник Химинець О.М.,  «Колосок» - 21 учень керівник Крічфалушій Л.В., «Левеня» - 14 учасників, 1 відмінний результат керівник Химинець О.М., інші добрий. Приймали участь у Всеукраїнських акціях: «Милосердя», «Запали свічку», «Лист солдату», «Великодній кошик для бійців АТО».

         В школі працюють загони «БЕРЕГИНЯ», «МИЛОСЕРДЯ», також у школі діє учнівське врядування - керівник Бенца Мар’яна Анатоліївна.

Учнівське врядування   забезпечує комплексний вплив на учнів шляхом їх залучення до усвідомленої і систематичної участі у вирішенні важливих питань життя, класу та школи. На базі учнівського врядування створена Велика рада . У складі Великої ради  діють такі комісії: навчальна, дисципліни і порядку, культури і відпочинку, спортивна, інформаційна і робота з молодшими школярами.

Працюють  гуртки «Шкільне лісництво» –   8-9 класи –    керівник Ярема Тетяна М., «Умілі руки» –  5-7 класи –     керівник Рошко Ольга І., «Світлофор» – 5-7 класи –  керівник Рошко Ольга І., «Художня самодіяльність –  8-9 класи – керівник Рошко Ольга І.

     1 вересня у всіх класах пройшов урок класного керівника. Протягом навчального року було проведено багато виховних заходів з учнями школи, зокрема: до дня визволення України та річниці Великої Перемоги проводилися уроки Мужності, лінійки-реквієми, «Дзвони Чорнобиля», «День голодомору», «День цивільної оборони», «Вшанування Небесної Сотні», «День Соборності України», «Вшанування Героїв Крут». Традиційними в школі стали свята: «День Знань», «Свято Квітів», «Свято Осені», «День Учителя», «Андріївські вечорниці», «Свято Миколая».  Весело пройшов Новорічний карнавал, а в  період зимніх канікул проводили Різдвяні колядування та щедрування. «День святого Валентина», «8 Березня» та «Шевченківські вечори», «Писанка», «День здоров'я», «День землі «День Матері», «Свято Букварика», «Прощавай, початкова школо», «Останній дзвоник» та інші.

Здійснюючи аналіз вчителів щодо кількості переможців олімпіад слід відзначити про недостатню роботу з розвитку здібностей та інтересів індивідуальної роботи з учнями з різних предметів. Слід покращити організаційну роботу з обдарованими дітьми, посилити контроль за позакласною роботою вчителів.

 

РЕЗУЛЬТАТИ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ

         Якість навчальних досягнень учнів набагато покращилися. Класи де вчаться діти 1 – 9 класів естетично оформлені, багато живих квітів, є всі необхідні кутки, виставки учнівських зошитів, дитячих робіт із образотворчого мистецтва.

 Вчитель першого класу Крічфалушій Любов Василівна має вищу категорію та педагогічне звання «Педагог-організатор – методист» забезпечує основи всебічного розвитку учнів, формує у них міцні навички усвідомленого читання, лічби, письма, розвитку мовлення .

Вчитель другого класу Савка Василь Васильович має вищу категорію та педагогічне звання «Вчитель – методист». На уроках розвиває просторові уявлення образного мислення, сприяє систематизації знань про числа і дії над ними. Уроки , які проводить вчитель  цікаві і насичені новим матеріалом і методичними розробками.

Вчитель третього класу Бенца Надія Іванівна має педагогічне звання «Старший вчитель» в роботі з дітьми здійснює диференційний підхід до навчання. Значну увагу приділяє роботі зі слабкими учнями. Ведеться кропітка робота з вирівнювання, тобто підвищення рівня знань..

Вчитель четвертого класу Лисько Ірина Петрівна має педагогічне звання «Старший вчитель».  На  її уроках знаходить відображення триєдина мета навчання, бо гра дозволяє легко  та швидко  повторити і  закріпити вивчений матеріал , розвиває логічне мислення, виховує учнів у дусі колективізму. В кінці навчального року проводилася державна підсумкова атестація навчальних досягнень учнів, які  під час ДПА підтвердили знання, отримані протягом навчального року.

Педагоги школи активно залучаються до роботи у районних семінарах, засіданнях творчих та ініціативних груп, науково-практичних конференціях тощо.

Учитель української мови та л-ри Ухаль В.І. була членом журі районного конкурсу ім.. П.Яцика,  двоє вчителів:   брали участь у конкурсі «Учитель року-2015» і стали лауреатами конкурсу Химинець О.М. в номінації «хімія», Немеш Г.В номінації «образотворче мистецтво» і нагороджені грамотами, мали призерів з районних олімпіад: вчитель географії Косюк М.Д. (учень Бенца Яна 9 кл.), вчитель фізики Химинець О.М. (Крічфалушій Лариса 8 кл).

Неодноразово на засіданні педради школи розглядалося питання про відвідування учнями школи. Питання  відвідування учнями навчальних занять контролюється адміністрацією та класними керівниками, розглядається на нарадах при директорові. Єдиним документом, що підтверджує пропуски занять по поважній причині є довідка медичної сестри або лікаря. Допомогу  у контролі відвідування учнями навчальних занять надавала соціальний педагог Ярема Т.М. Але все ж таки система контролю відвідування учнями навчальних занять потребує вдосконалення.

 

 

 

Робота допоміжних служб

         Допомогу педагогічному колективу надавала бібліотека закладу по підготовці заходів як з учнями так і з педагогами.

Шкільна бібліотека –інформаційний центр школи. Вона спрямовує свою роботу на виховання в учнів інтересу до книги й читання, всебічне задоволення інформаційних потреб читачів

         Бібліотекарем школи працює Стан  Віра Василівна.

Робота ведеться згідно «Положення про бібліотеку загальноосвітнього навчального закладу».

         Уся робота бібліотеки проводиться згідно плану роботи бібліотеки, затвердженого директором школи.   Щорічно в школі проводиться

-         виставка книг;

-         бесіда по збереженню підручника;

-         бібліотечні уроки;

-         акція «Живи, книго!»;

-         рейди-перевірки підручників з метою бережливого ставлення до навчальної книги

Фонд шкільної бібліотеки складає 2380 екземплярів примірників: у тому числі усього 1510 підручники. Із них для учнів 1-4 класів 1050 підручників, а для учнів 5-9 класів 460 підручників.

В навчальному закладі на належному рівні організована робота практичного психолога Негря Т.І та соціального педагога Ярема Т.М.

Важко уявити роботу школи без обслуговуючого персоналу, до складу якого входить 11 чоловік. Дякуючи їхній наполегливій і добросовісній праці шкільні приміщення та територія закладу завжди в належному порядку, вчасно проводяться ремонтні роботи та підготовка школи до нового навчального року.

 

 

ЯКІСТЬ ВИХОВНОЇ РОБОТИ

Виховна система нашої школи – це складна психолого-соціо-педагогічна сукупність, яка охоплює весь педагогічний процес, інтегруючи навчальні заняття, позаурочне життя дітей, різноманітну діяльність і спілкування за межами школи.

Аналізуючи стан виховної роботи школи варто сказати, що пріоритетними на сучасному етапі є:

- реалізація науково-пізнавального потенціалу освітніх галузей;

- використання пошуково-краєзнавчого та місцевого матеріалу з метою    піднесення ефективності навчально-виховного процесу.

- використання сучасних інформаційних технологій в управлінській діяльності та в навчально-виховному процесі школи.

- збереження морального, фізичного та психічного здоров’я підростаючого покоління;

- виховання патріотизму, громадянських якостей особистості;

- розвиток у дітей творчих здібностей, підтримка обдарованих дітей.

Для проведення підсумків різних видів контролю за станом виховної роботи використовуються такі форми: накази, індивідуальні бесіди, винесення відповідних питань на нараду при директорі, на засідання педагогічної ради, методичні об’єднання та наради класних керівників. Виконуючи основні завдання виховання учнів у школі спільно з педагогічним колективом використовуємо різноманітні форми й методи роботи: колективні творчі справи, години спілкування, бесіди, свята, зустрічі, екскурсії, конкурси, огляди, акції, виставки.

Рівень виховної роботи досить високий про це свідчать подяки райдержадміністрації, грамотами райво та облво нагороджено членів загону «Берегиня» та керівника Бенца Мар’яни Анатоліївни.

ОРГАНІЗАЦІЙНО - МЕТОДИЧНА РОБОТА

За допомогою дирекції школи обладнано методичні кабінети, Головною метою в методичній роботі школи є: навчально-методичне забезпечення педагогічного процесу, організація удосконалення відповідної фахової освіти, згідно з чим і працювали методичні структури школи.

З метою якісної та ефективної організації, проведення систематичної колективної та індивідуальної методичної роботи з педагогічними кадрами в школі працюють методичні структури:

- педагогічна рада;

- методична рада, до складу якої входять директор школи, заступник

         директора, керівники методичних об’єднань;

- методичні комісії:

·       методичне об’єднання учителів початкових класів – голова 
Лисько Ірина Петрівна
; 

·     методичне об’єднання учителів гуманітарного циклу – голова Ухаль Віра Іванівна.

·     методичне об’єднання класних керівників – голова Лисько Світлана Василівна.

·     методичне об’єднання учителів природничо-математичного циклу – голова Химинець Ольга Михайлівна.

·     методичне об’єднання учителів художньо-естетичного циклу – голова Немеш Галина Василівна.

Усі засідання методичних комісій проводились згідно з планом роботи. До засідань готувались педагогічні виставки методичних розробок з даної теми, відкриті уроки з подальшим їх детальним аналізом і обговоренням.

Раз у  5 років кожен педагог проходить курсову перепідготовку з метою підвищення фахового та кваліфікаційного рівня і атестується на підтвердження відповідності посаді, яку займає та на встановлення чи підтвердження кваліфікаційної категорії і присвоєння або підтвердження педагогічного звання. У 2014-2015 навчальному році в школі атестувалося  4 педагоги. Підвищили свою фахову кваліфікацію: Немеш Галина Василівна отримала кваліфікаційну категорію «Спеціаліст вищої категорії»  і підтвердив педагогічного звання «Старший вчитель», Бенца Мар’яна Анатоліївна отримала кваліфікаційну категорію «Спеціаліст другої категорії», Лисько Ірина Петрівна підтвердила кваліфікаційну категорію «Відповідає займаній посаді» та педагогічне звання «Старший вчитель», Ярема Ольга Іванівна  підтвердила кваліфікаційну категорію «Відповідає займаній посаді» та педагогічне звання «Старший вихователь».

СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ, ОХОРОНА ЗДОРОВ’Я

 

 

Значну увагу протягом навчального року приділяється встановленню, збереженню взаємозв’язку діяльності закладу і учнівських сімей. Систематично проводяться загальношкільні та класні батьківські збори.

Здійснюється соціальна підтримка та матеріальна допомога дітям пільгового контингенту. Так усі учні нашої школи отримали подарунки на День святого Миколая від народного депутата В.Пітьовки.

Цього року учні 1-4 класів отримали новорічні подарунки від сільського голови Рошки В.М. на святі  Новорічного карнавалу.

       Збереження та зміцнення здоров’я дітей є однією  із основних проблем, над якою наполегливо працює педагогічний  колектив школи.

Важливою ланкою цієї роботи є створення належних санітарно-гігієнічних, технічних, організаційних  умов для навчання учнів в школі. 

Технічні показники приміщень школи (температурний режим, світловий режим, санітарно-гігієнічний стан) дозволяють вести навчально-виховний процес в безпечному  для здоров’я  учнів режимі.

Організовано безоплатне харчування учнів 1-4 класів, та 9 учнів, які підлягають категоріям:  діти-афганці, напівсироти, інваліди, слабозабезпечені. Така робота дає позитивні наслідки.

Організація відпочинку та збереження і зміцнення

здоров'я учнів та педагогічних працівників

 

 

 

Для оздоровлення учнів і організації  їх відпочинку  в канікулярний  період  в школі  плануються  та проводяться  заходи  разом із установами і організаціями  районного та сільського рівнів,  профспілковими,  молодіжними, військово – патріотичними  та іншими  громадськими  організаціями.

Для якісного медичного забезпечення учнів та вчителів у закладі обладнаний медичний кабінет, де працює шкільна медсестра Немеш Г.М., яка організовує систематичне та планове медичне обслуговування учнів, забезпечує профілактику дитячих захворювань. Щорічно в школу приїздить виїзна бригада лікарів з Углянської лікарні для обстеження учнів. Відповідно до результатів медичного огляду дітей, на підставі довідок лікувальної установи у школі формується спеціальна медична група. На основі цих списків видається наказ по школі.

Працівники школи також проходять поглиблений щорічно медичний огляд у липні-серпні. Працівники їдальні проходять медичний огляд двічі на рік.проходження медичного огляду фіксується у медичних книжках установленого зразка, які реєструються і зберігаються у медсестри школи.

Цього року у нас не було влітку відпочинку для учнів у пришкільного табору. Але учні нашої школи відпочивали в оздоровчому закладі «Берізка». Це - Негря Михайло, Ярема Микола, Голубка Федір, Савка Михайло, Майор Яна, Голубка Михайло.

 

 

Дотримання техніки безпеки, охорони праці

Робота з охорони праці  у школі проводиться згідно «Положення про організацію роботи з охорони праці учасників навчально-виховного процесу в установах і закладах освіти», відповідно до якого директором видано наказ № 54 від 01.09.2014 року « Про організацію  роботи з охорони праці».  В цьому наказі передбачено розподіл функціональних обов’язків та посадової відповідальності між адміністративними працівниками школи, у якому визначаються окремі особи, що відповідають за збереження життя і  здоров'я при проведенні занять, а також під час позакласних, позаурочних заходів, обов’язки адміністративних працівників з блоком питань з охорони праці з безпеки життєдіяльності.

          У навчальному приміщенні є план евакуації на випадок надзвичайної ситуації, проводяться практичні заняття з її відпрацювання.

         У коридорі школи є кутки техніки безпеки, безпеки дорожнього руху, пожежної безпеки та інші.

        У кабінеті інформатики є кутки з техніки безпеки, в яких розміщені правила техніки безпеки, інструкції з охорони праці.

        Навчання та перевірка  знань з охорони праці працівників школи проводиться відповідно до «Типового  положення про навчання з питань охорони праці».

        У колективному договорі, заключеному між адміністрацією школи і трудовим колективом, є розділ з охорони праці.

        У школі є всі необхідні журнали реєстрації різних видів інструктажів з питань охорони праці працівників та учнів школи.

        Для всіх категорій працівників розроблено, затверджено  посадові інструкції  з блоком питань з охорони праці і безпеки життєдіяльності.

        Стан охорони праці та безпеки життєдіяльності  розглядається на педагогічних радах, на нарадах при директору, інструктивно-методичних нарадах з вчителями.

Працівники та учні інструктуються з правил техніки безпеки за затвердженнями планами  і графіками. Розроблені  інструкції з техніки безпеки та пожежної безпеки для кожного працівника школи.  Всі інструкції та посадові обов’язки  працівників школи узгоджено з профспілковим комітетом школи.     За останні п’ять років випадків травмування співробітників та учнів через порушення правил техніки безпеки або через не створення безпечних умов праці чи  навчання в школі не було.

        Стан роботи з охорони праці, техніки безпеки під час навчально-виховного процесу в нашій школі знаходиться під щоденним контролем адміністрації школи.

 

 

 

УПРАВЛІННЯ НАВЧАЛЬНИМ ЗАКЛАДОМ

Діяльність навчального закладу відбувається в режимі забезпечення функціонування всіх систем та структур.

Управління школою здійснюється згідно річного плану роботи школи, плану внутрішкільного контролю та календарних планів вчителів-предметників і планів виховної роботи класних керівників. Така система планування, що відпрацьована у школі і заснована на взаємодії всіх ланок, підрозділів та учасників навчально-виховного процесу, забезпечує координацію їх діяльності, єдність вимог, контролю та взаємоконтролю в процесі роботи, сприяє досягненню ефективності та вдосконаленню навчально-виховного процесу й забезпечує планомірний розвиток школи.

        Між дирекцією школи наказом по школі розподілені обов’язки. Контроль за проведення навчально-виховного процесу в школі веде заступник директора з навчально-виховної роботи Лисько Світлана Василівна. У навчальному закладів наявності усі нормативно-правові документи. Всі класоводи та класні керівники у своїй роботі керуються нормативними документами про школу, обізнані з вимогами Програми для середньої загальноосвітньої школи та вимогами «Контролю та оцінювання навчальних досягнень учнів».

Контроль - це важлива, складна та об’єктивно необхідна функція управління. У школі ефективність здійснення контролю зумовлює якість реальних і подальше прогнозування бажаних показників розвитку закладу освіти, його навчально-виховного процесу та діяльності всього шкільного колективу. Контроль дозволяє тримати в полі зору управління найважливіші питання школи, своєчасно реагувати на відхилення від норми та на негативні явища, знаходити невикористані резерви, підтримувати оптимально трудову атмосферу в колективі. У школі адміністрацією використовується багато різних форм контролю за станом навчально-виховного процесу і , в першу чергу, таких традиційних як вивчення викладання стану предметів та виконання навчальних планів та программ, перевірка класних журналів, щоденників, зошитів тощо. Аналіз результатів внутрішньошкільного контролю знаходить відображення у рішеннях педагогічної ради школи, відповідних наказах по навчальному закладу. Крім контролю за рівнем знань та навчальних досягнень учнів проводяться систематичні дослідження стану відвідування занять та стану навчальної дисципліни. За результатами моніторингу адміністрація школи приймає певні управлінські рішення щодо конкретних учителів та учнів.

                Враховуючи сучасні вимоги у своїй роботі дуже хочу, щоб були з колегами партнерські стосунки, адже ми робимо одну справу і маємо бути зацікавленими в цьому. Проблеми обговорюються і виробляються різні варіанти рішення, з них обираються найбільш оптимальне. Основними формами спілкування є наради, індивідуальні бесіди, інформування. Контроль здійснюється не заради пошуку  винного, а заради позитивного кінцевого результату.

 

 

 

Матеріально-технічна база

Матеріально-технічна база школи потребує покращення і значного оновлення. Зокрема, школа потребує заміни пічної системи опалення, яка застаріла, як морально так і фізично на нову систему опалення з електропідігрівом, а також заміни старих вікон і дверей для збереження тепла в класних приміщеннях.

 

Залишаються невирішеними такі  проблеми:

-         Реконструкція та перекриття даху всієї школи.

-         Оновлення фасаду школи.  

-         Обладнання  необхідним інвентарем та предметних кабінетів таблицями і унаочненням, та роздатковим матеріалом.

-         Комп’ютерне  підключення до мережі Internet

-         Оновлення наповнюваності шкільного сайту.

-         Практичне освоєння, а в подальшому застосування педагогами та учнями ІКТ в навчально-виховному процесі.

-         Капітальний ремонт шкільної майстерні і її обладнання необхідним інвентарем.

-         Центральний корпус школи потребують парового опалення, заміни  вікон на металопластикові.

-         Деякі  класні кімнати потребують заміни підлоги.

 

 

 

В И С Н О В К И

Сьогодні керівник школи стає основною фігурою у консультуванні та коригуванні діяльності свого колективу. Сучасний учитель має стати свідомим і самостійним у своїй роботі. Ключова позиція керівника сьогодні – не шукати винних, а попереджувати помилки, не допускати їх.

Толетарність, взаємоповага, взаємопорозуміння між усіма учасниками навчально-виховного процесу – це те, чого освіті найбільше бракує. Можна вирішити всі проблеми, якщо у дружніх відносинах знаходяться адміністратор – учитель – учень –батько, отже будемо толетарними, якщо буде створено позитивний педагогічний імідж школи.

Враховуючи становище , яке є на даний час у нашій державі, потрібно проводити багато виховної і навчальної роботи із колективом та учнями школи, виховувати в учнях самооцінку, патріотизм та мужність до своєї країни до її народу.

І на кінець бажаю колективу гарно відпочити, набратися нових сил та здоров’я. нехай Ваша мудрість, принциповість, самовідданість і працелюбність залишаються невичерпним джерелом життєвих сил і натхнення. Хай мир, злагода та добробуд завжди панують у Ваших домівках.

Дуже хочу всім подякувати за підтримку та розуміння.

 

ПРОТОКОЛ

 

проведення звітних зборів директора Малоугольківської загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів №1 Химинець Н.П. перед колективом та громадськістю.

 

від 24 червня 2015 р.

 

Голова зборів Ковач Ф.Ф.

Секретар зборів   Крічфалушій Л.В.

 

Присутні - 56 чол.

 

ПОРЯДОК ДЕННИЙ

1. Звіт директора Малоугольківської загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів №1 Химинець Н.П.

 

СЛУХАЛИ: Химинець Н.П., яка привітала всіх присутніх, подякувала, що знайшли вільний час і прийшли на збори. Запропонувала обрати голову та секретаря для ведення зборів. Поступила пропозиція обрати головою зборів Ковача Федора Федоровича, секретарем Крічфалушій Любов Василівну Проголосували всі «ЗА».

Ковач Ф.Ф. розпочав збори і запропонував обрати лічильну комісію та регламент для виступаючих.

Поступила пропозиція обрати лічильну комісію у складі трьох чоловік: Ярема М.І., Немеш О.В., Немеш Г.В. УХВАЛИЛИ:

Обрати лічильну комісію у складі трьох чоловік: Ярема М.І., Немеш О.В.,

Немеш Г.В.

Регламент:

Доповідач - 30 хв.

Виступаючі - 5 хв.

Проголосували всі «ЗА».

СЛУХАЛИ: директора Малоугольківської ЗОШІ-ІІ ст.№1 Химинець Н.П., яка виступила зі звітом про основні напрями своєї діяльності протягом 2014-2015 н.р.   Звіт додається.

Ярема М.І.- сільський депутат, член ради школи, який сказав, що у школі добре спланована робота, багато чого зроблено, робота всього колективу виконується на належному рівні. Хочу сказати за наших дітей, які продовжують навчання в інших навчальних закладах і підтверджують свої набуті знання в даній школі та мають хороші показники ЗНО з різних предметів. Чуємо лише хороші відгуки про них. Надію Петрівну знаю з позитивної сторони і пропоную вважати її роботу задовільною. Коньовшій О.І. - член батьківського комітету, яка запропонувала оцінити діяльність керівника закладу задовільною.

Ярема Т.М. - соціальний педагог школи, доповнила звіт директора аналізом роботи із соціальної підтримки та допомоги учням пільгової категорії. Вона зауважила, що директор школи багато уваги приділяє роботі з дітьми які під опікою: із багатодітних сімей, інвалідів. Підтримала пропозицію про задовільну оцінку діяльності керівника закладу. Крічфалушій Л.В. - голова профкому школи, наголосила на співпраці адміністрації та профспілки. Підтримала висунуту пропозицію щодо оцінки діяльності директора школи.

Ковач Ф.Ф. запропонував вибрати форму голосування (таємну або відкриту), оголосив пропечатати бюлетені печаткою, пояснив як голосувати. Скринька для голосування була оглянута . Проголосували всі присутні за таємну форму голосування. Відбулося таємне голосування .

Виступив голова лічильної комісії Ярема М.І., який зачитав результати

таємного голосування:

отримано бюлетенів для голосування - 60.

використано - 56.

задовільно - 50 .

не задовільно - 5.

недійсний - 1 .

не використано - 4 .

Ковач Ф.Ф. оголосив, хто за те, щоб визнати протокол результатів лічильної комісії дійсним Проголосували всі «ЗА». УХВАЛИЛИ:

Визнати роботу керівника закладу Малоугольківської загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів № 1 Химинець Надії Петрівни задовільною.

 

Голова зборів                         Ф.Ф.Ковач

Секретар зборів                             Л.В.Крічфалушій

 

 

зображення
sobkova_vitae.jpg