Звіт про роботу дирекції Малоугольківської ЗОШ І-ІІ ст. №2 за 2014-2015 н.р.

Створено: 02 липня 2015 Останнє оновлення: 02 липня 2015 Дата публікації Перегляди: 328

Звіт

 

Директора Малоугольківської ЗОШ І-ІІ ст. № 2

 Немеш Івана Степановича за 2014-2015 н. р.

 

Організаційні питання навчального року

 

 У 2014-2015 н.р. робота шкільного колективу спрямована над реалізацією такої мети:

1.Відродження національної школи шляхом демократизації і вдосконалення навчально-виховного процесу.

2.Виховання патріотизму і  бережного ставлення до природи і навколишнього середовища.

Розвязання проблеми та завдань школи, затверджених педагогічним колективом на навчальний рік, дозволило шкільному колективу досягти певних результатів.  Слід відзначити, що учні школи нагороджені грамотами за участь у конкурсах  1 місце Рошко Анастасія 3 клас Новорічна композиція у номінації « Збережемо зелені красуні», « Знай і люби свій рідний край» 4 клас 1 місце Бокоч Яна, 1 місце Немеш Петро, 2 місце Шугай Аліна 8 клас, 3 місце Дьордяй Віталія 7 клас, 3 місце Країло Михайло 9 клас  конкурс «В ім’я кохання», до Дня святого Валентина 2 місце Волос Яна  6 клас, 3 місце Агоштон Іванна 4 клас, 2 місце Биля Микола 4 клас, 3 місце Биля Микола 4 клас, конкурс «Ми частина України» 3 місце між шкільними колективами. Дипломом ІІ ступеня  ( тобто 2 місце)  на обласному рівні  в номінації «Плетіння» Бокоч Яна учениця 4 клас класовод В.М.Поп.

 Здійснюючи аналіз вкладу вчителів щодо кількості переможців олімпіад слід відзначити про недостатню роботу з розвитку здібностей та інтересів, індивідуальної роботи з учнями з інших предметів. Слід покращити організацію роботи з обдарованими дітьми, посилити контроль за позакласною роботою вчителів та особисту відповідальність за її стан. Потрібно відзначити і таке, що у нашому районі біля  80  шкіл  і щоб зайняти у конкурсі чи олімпіаді призове місце потрібно мати дуже сильні знання та уміння. Також існує проблема у доїзді наших учнів до м. Тячів. Батьки не хотять відпускати дітей тому що далеко і потрібно витрачати на дорогу і харчування гроші. Починаючи з 1 вересня у школі було проведено багато виховних заходів це “День знань”, “Свято квітів”, “День урожаю”, “День учителя”, “Свято Миколая”, “Новорічна ялинка”, “День захисника Вітчизни”, “8 Березня”, “Конкурс Писанки”, “День матері”, “День Валентина”, “День здоровя”. Також проводилися заходи про відзначення трагічної дати в історії нашої країни присв’ячені  “Чорнобильській трагедії”.

Також проводились інші заходи що сприяють збереженню життя та здоровя дітей “День цивільної оборони”, “Місячник “Увага” діти”, тиждень правових знань.

Серед завдань навчального року колективу вдалося розвязати багато питань навчальної частини, а також розвитку системи іноземних мов. Так у нашій школі успішно йде викладання двох іноземних мов німецької та англійської.

Забезпечення обовязкової освіти

На початок навчального року у закладі навчалося 82 учні з них дівчат 35, що становить менше 50% від загальної кількості.  Укомплектовано 9 класів .Охоплено навчанням 100% учнів які проживають у мікрорайоні школи. На учнів які навчаються за межами нашого навчального закладу необхідно оформити документи. З 1 вересня минулого року по 29 травня цього року із закладу вибуло 2 учнів, а прибуло 1 учень. Таким чином на сьогодні в школі налічується 82 учнів. Аналізувати перехід учнів до інших навчальних закладів необхідно відзначити, що основною причиною переходу є сімейні проблеми це розлучення батьків та зміна місця проживання. Зменшення кількості учнів викликає певні проблеми. Так 5 років тому у школі навчалося 107 учнів

Випускники нашої школи продовжують подальше навчання в основному в Углянській ЗОШ І-ІІІ ст. Так з 7 випускників  минулого року продовжили навчання 1 у Міжгірському медичному училищі, 1 у Мукачівському педагогічному коледжі, 1 у Київському юридичному технікумі,   а 4 інші в Углянській ЗОШ. 53 учнів школи пільгового континенту перебувають на обліку особливого контролю педагогічного колективу напівсиріт 6, 12 слабозабезпечених та 65 багатодітних. Колектив школи цілеспрямовано проводив роботу щодо охорони прав дитини. В цьому році  23 учні нагороджені Похвальними листами “За особливі успіхи у навчанні”.

Організація навчально-виховного процесу

В Малоугольківській ЗОШ І-ІІ ст. № 2 дотримуємося пріоритетних реформ навчально-виховного процесу (демократизація, гуманізація, гуманітаризація, диференціація, інтеграція навчання).

На початку навчального року 30 серпня було затверджено структуру навчального року, режим дня. Навчальний план та план роботи школи на 2014-2015 н.р. за якими і працюваав наш колектив цей рік.

Структура навчального року передбачає семестрову форму навчання навчальний рік поділено на ІІ семестри перший з 1 вересня по 26 грудня, другий з 26 січня по 29 травня, з 1 канікули в грудні і січні, а також вихідні дні на Пасху, 1,2 травня, День перемоги, 8 березня. З 1.06 по 14.06 навчальна практика.

Режим дня передбачає початок навчання о 8 год київського часу, 1 велику перерву 20 хв., інші по 10. Групи продовженого дня працюють з 12 години або після закінчення уроків протягом 5 год.

Навчальний план сформований на основі навчального плану затвердженого МО України і передбачає 5-ти денне навчання з вивченням 2-х іноземних мов німецької та англійської.

Календарні плани вчителів складені на основі програми розроблених МО затверджених райметоткабінетом та дирекцією школи.

Навчання у школі проходить на українській мові. При викладанні предметів у роботі школи керуючись Законом “Про мови” де державною мовою є українська мова і дотримується вимоги закону. Оцінювання навчальних досягнень учнів проходить за 12 бальною системою, до якої ми звикли і яка дозволяє нам більш обєктивно оцінювати знання учнів.

Результативність навчально-виховного процесу

Якість навчальних досягнень учнів порівняно з минулим роком дещо покращилася. Так найкращі показники в учнів 9 класу 6 відмінників,  серед класів ІІ ступеня, серед класів І ступеня учні 4 класу 5 відмінників і 3 ударники. Традиційно дещо погіршилися показники серед учнів 6 класу 2 відмінників і 3 ударники.  Це питання розглядалося не одноразово на педрадах, нарадах засідання метод обєднань, розроблялися різні заходи для покращення стану. За минулий рік не було учнів які залишено на повторний курс, а також на повторну атестацію. За результатами атестації зафіксовано такі досягнення учнів 29 відмінників, 28 ударники, 25 учнів нагороджено грамотами за високі досягнення у навчанні.

У цому році проводилась державна підсумкова атестація у 4 класі, результати робіт такі:

                                   учнів рівень високий, достатній, середній

       Українське читання 14                 7                5                  4

       Українська мова       14                 6                5                  3

       Математика               14                 5                6                  3

 

 

Управління навчальним закладом

Діяльність навчального закладу відбувалась у режимі забезпечення функціонування всіх структур. Керівництво підвищення якості та ефективності внутрішнього управління забезпечувалося документами, планування роботи і перспективний річний, семестровий, тижневий план. Науково-оптимально організувати працю всього колективу допомогли такі документи, як тижневий органайзер роботи, адміністративного та щоденного, педагогічного працівника, у яких передбачено проведення усіх заходів на навчальні періоди. Протягом року проводився внутрішкільний контроль де керівництвом закладу відвідувалися уроки. Було зроблено аналіз викладання та стан підготовки вчителів до уроків. Протягом року було видано 30 наказів з навчально-виховної роботи, проведено 6 педрад.

Якість виховної роботи

Управління виховною роботою школи здійснювали заступник директора з навчально-виховної роботи, педагог, організатор, психолог.

Політичні та соціальні процеси, що відбуваються в Україні і спрямовані на утвердження демократичних засад розвитку держави, зумовлюють необхідність відповідних змін у галузі освіти, складовою якої є виховання. Школа має бути державно-громадським загальноосвітнім закладом, який організовує свою діяльність на грунті національної культури і національних традицій, а за змістом та формами роботи відповідає національно-культурним потребам України, її становленню і розвитку як суверенної держави.

Успіх виховного процесу залежить від відносин між учителем та учнем, які мають розвиватися на основі співробітництва і ділового партнерства.

Учитель і учні рівноправні субєкти навчально-виховного процесу. Головним завданням родинного виховання є гармонійний всебічний розвиток дитини, підготовка її до життя, формування моральних цінностей. Кропітка робота їх з батьківською громадськістю дає позитивні результати, робота класних колективів дає головне вихованість учнів, дотримання учнями встановлених закладом правил та вимог.

Багато уваги педагогічний колектив школи приділяє художньо-естетичному вихованню. Моральне виховання спрямоване на прищеплення та розвиток почуття моралі, міцних переконань, постійно перебувати в центрі уваги колективу. Класні керівники і адміністрація школи проводить у цьому напрямку певну роботу.

Основні заходи з трудового навчання спрямовані на формування творчогї працелюбної особистості.

Екологічне виховання покликане забезпечити молоде  покоління науковими знаннями про взаємозвязок  природи і суспільства.

Мета напрямку  “Формування здорового способу життя” – забезпечення повноцінного розвитку дітей, охорони та зміцнення їх здоровя, формування фізичних здібностей особистості.

На особистому контролі школи за станом дисципліни  не перебуває жодного  учня. Особливу увагу виховна частина закладу приділяє індивідуальній роботі з учнями та їх родинами. За минулий рік проводилася дуже ретельна кропітка робота і стану відвідування учнями школи. Це питання було на щоденному контролі керівництва школи. На кожній нараді, педраді, виховних годинах, батьківських зборах, особистих зустрічах з батьками піднімалась проблема відвідування. Керівництво школою зверталося за допомогою у виконкоми Углянської та Колоднянської сільських рад, де отримувала допомогу та підтримку, у комісію у справах неповнолітніх. Класні керівники, вчителі неодноразово відвідували сім»ї дітей які погано відвідують заняття в школі а також особисто директор школи. Це дало позитивний результат. Серед постійних порушників які невідвідують школу 1 учень.

 

Робота з педагогічними кадрами

Укомплектованість педагогічними кадрами протягом навчального року 100%.

Якісний склад педагогічних кадрів такий

 

За.віком                                                            За педстажем

від 20 до 30 р – 5                                до 3-х років – 1

від 30 до 40 р. – 11                             до 8 років – 1 учителів

від 40 до 50р.  - 11                              до 13 років – 4

від 50 до 60 – 2                                    до 18 років – 5

пенсіонери - 1                                     понад 18 років – 19

 

 За категоріями:

вища категорія – 7 учителів

перша категорія - 8

друга категорія – 5

спеціалісти – 4

с/спеціальна освіта – 6

   За званнями старший вчитель – 11

    Старший вихователь - 2

З питань дотримання трудового законодавства педагогічними працівниками, виконання нормативних документів Міністерства освіти і науки України адміністрація закладу регулярно проводила виробничі наради, наради при директорові, оперативні методичні зустрічі, співбесіди з окремими вчителями, що дало змогу зняти багато спірних питань та налагодити нормальну роботу та відношення у колективі.

Організаційно-методична робота

Керує методичною роботою і організовує атестацію у районі райметод кабінет. Атестації педагогічних працівників минулого навчального року  підлягало 8 вчителів. Пройшли чергову атестацію 8 вчителів. Районна атестаційна комісія відділу освіти   підтвердила вищу кваліфікаційну категорію та звання “Старший учитель”,  це Немеш І.С., Поп М.М. Мацко М.І., Немеш М.М., Волос Х.С., Шимон В.І, встановила вищу категорію Волос Т.В., 2 встановлено першу категорію це Мотря Т.Л., Волос Г.В другу категорію Голубка Н.В. відповідає займаній посаді.

Під час проведення атестації, здійснення експертного оцінювання якості ргоботи з різних питань адміністративного контролю закладу, адміністрація школи дотримувалась норм управлінської етики застосувувала різні методики, враховувала самооцінку вчителів, оцінки батьків та учнів для формування констатуючої атестації або контролюючої оцінки. З вчителями проводилася індивідуальна робота з метою підвищення їх професійної майстерності, участь у громадській роботі закладу, особистих якостей, педагогічної або загальної культури.

Висока педагогічна культура завдяки систематичній праці всіх ланок шкільного самоврядування та адміністративного керівництва школою, морально-психологічний клімат у педагогічному колективі знаходиться на високому рівні.

Адміністрація закладу вивчила систему роботи вчителів, що атестуються 8 вчителів і узагальнення досвіду.

Виконання педагогічних заходів річного плану роботи забезпечувалось виконавцями без особливих затримок. Наприклад проведено тематичних педрад – 6, видано біля 30 аналітичних наказів.

Розподіл педагогічного навантаження, формування управлінського резерву, стимулювання праці та якісного ставлення педагогічних працівників до своєї справи, соціально-психологічної адаптації молодих учителів, доцільність розстановки кадрів для врятування закладом завжди були на порядку денному адміністрації та органів шкільного самоврядування. Рада шкільного колективу, профспілковий комітет, методичні обєднання безпосередньо беруть участь у розвязанні цих питань.

Необхідно відзначити, що тарифікація основний документ за яким йде нарахування заробітної плати вчителям. Розподіл годин  ніколи не були таємницею у нашій школі не має ні одної години, щоб була розділена і щоб не знали вчителі. Щомісяця приноситься відомість про зарплату і кожен може вияснити, якщо у нього є сумніви щодо правильності нарахування, а адміністрація має можливість оперативно виправити помилки.

 

Контрольно-аналітична робота

Протягом навчального року адміністрацією школи вивчався стан викладання фізкультури, біології, образотворчого мистецтва, трудового навчання, математики  та щорічне викладання української мови, показано що викладання ведеться на високому рівні і лише у 5 класі оцінки учнів традиційно знизилися.

Практично вирішена проблама навчання навичок швидкого читання. Більшість учнів (93%) читають згідно встановлених  програмою нормами та вище. Щорічний контроль з техніки читання учнів 1-4 класів з української мови показав, що найкраще читають у 1 класі – Немеш Валерія, Волос Мальвіна, у 2 класі – Шобей Діана, Крічфалушій Аліна,   у 3 класі – Данч Аліна, Рошко Анастасія,     у 4- класі – Агоштон Іванна, Бокоч Яна, Немеш Неля, Лисько Ангеліна, Спащук Павло,

Адміністрація школи здійснювала постійний контроль за станом виробничої та виконавської дисципліни . Учителі мали найбільшу кількість пропусків робочих днів через хворобу.

Робота допоміжних служб

Справжню допомогу педагогічному колективу здійснювала бібліотека школи у підготовці у різних заходах як з учнями так із педагогами та батьками.  Слід сказати, що забезпечення підручниками учнів нашої школи є одним з найкращих у нашому регіоні, не хватає тільки декілька підручників. Знаючи інформацію від керівників інших шкіл, які часто зверталися до нас чи не має у нас зайвих підручників у зв’язку  з тим , що хтось перевівся в іншу школу і звільнилися підручники. Потрібно сказати, що бібліотекар Голубка Н.В.  проводить дуже велику виховну роботу. У неї є журнал де вона дає розписувати учням, що вони прослухали таку тему, наприклад, про шкідливість тютюнового паління, алкоголю, наркотиків, про моральний клімат у сімї, до різних подій у державі. із педагогами та батьками. Цього року провела виховний захід     « Ти всіх святіша ненько». Потрібно сказати, що все це також роблять і інші вчителі на класних виховних годинах, уроках.

Матеріально-технічне забезпечення

Будівлі закладу і приміщення відповідають реалізації завдань освітніх програм. У закладі створено умови для роботи і навчання. Існують три навчальні кабінети математики, української мови і біології. У минулому році було зроблено дуже багато унаочнення: таблиць, карт, портретів письменників, учених, педагогів. Нові парти потрібні у 6 класі, про що зроблено замовлення на придбання комплекта меблів.  Відремонтовано опалення,  Також було відремонтовано печки прочищено димоходи з метою підготовки до нового навчального року. Зараз проводиться капітальний ремонт актового залу та компютерного класу, хоча за потреби у приміщенні призначення їх може бути змінено

 

Соціальний захист, охорона здоров’я

Значна увага протягом навчального року приділялася встановленню, збереженню взаємозв’язку діяльності закладу і учнівських сімей, проведено батьківські збори.

Здійснювалася соціальна підтримка та матеріальна допомога дітям пільгового континенту, дітям сиротам, напівсиротам, багатодітним та малозабезпечених сімей. На обліку знаходиться 6 – напівсиріт, 12 - слабозабезпечених, 45- багатодітних.  Так наші учні отримали Новорічні подарунки від Василя Петьовки народного депутата. Також наші учні отримали новорічні подарунки від голови Углянської с/ради Рошко В.М. за що їм велика подяка.Цього року 6  наших учнів  відпочивали в таборі “Берізка”  с.Вонігово. Були путівки у «Молоду гвардію» Одеськох області , але бажаючих поїхати не виявилося.

Для того щоб покращити умови в школі  працівники школи доклали чимало зусиль , зроблено ремонт їдальні, вичищено туалети, придбано бак для питної води, а також кулер для питної води

        Для медичного обслуговування у школі є медичний кабінет, де є необхідні матеріали для надання першої невідкладної допомоги у разі погіршення  самопочуття. На жаль забезпечення медичними препаратами недостатнє. В цьому році тільки за рахунок товариства Червоного хреста на суму 300 грн. виділено лікарських засобів.

        Також у нас безкоштовно харчуються учні 1-4 класів ( це 35 учнів).

Моральне та матеріальне стимулювання

За рік оголошено подяки всім вчителям за участь і якість навчально-виховного процесу, Учням видано біля 25 грамот.

 

Окремо хотів би зупинитися на патріотичному вихованні учнів у школі. Ми знаємо, що сьогодні на територіях  України захоплених сепаратистами за підтримки сусідньої держави йде війна. Гине багато військових збройних сил України, добровольців та мирних жителів, жінок, дітей. Наші вчителі не залишилися байдужими і завжди одні з перших надавали допомогу бійцям АТО як грошима так продуктами харчування та одягом. У серпні-вересні зібрано 1580 гр.,у грудні 1550 гр.,

У листопаді в рамках акції «Лист із дому» закупили теплий одяг і відправили в Дебальцево, 2700 гр. зібрали на придбання автомобіля швидкої допомоги для бійців АТО від освітян району. Зібрано  і відправлено багато продуктів харчування, подарунків, солодощів для бійців  128 гірсько-піхотної бригади  підчас акції кожному бійцю Великодний кошик.

Сумна звістка про загибель нашого односельчанина випускника нашої школи  Шимон О.П. грянула як грім із ясного неба, всі жителі Мирава, Углі сприйняли це як особисте горе, особисту трагедію. Нікому не хотілося вірити в загибель Саші. Він загинув від вибуху снаряду.

Ці події змінили нас морально, духовно. Надзвичайний підйом патріотизму, співчуття, серед  наших громадян. Наші вчителі з болем, з горем сприйняли звістку про загибель Олександра. Швидко, організовано разом з учнями, з усіма односільчанами вийшли вздовж дороги від будинку батьків, з лампадками, щоб зустріти тіло героя.  Потім було проведено багато заходів по вшануванню пам’яті героя, зустрічі з учасниками АТО. Виготовлено і встановлено в коридорі стенд про О.Шимона. До районного масштабу переріс захід про втановленню меморіальної дошки на будівлі школи на честь О.Шимона. Участь керівників та представників районної влади, керівників села, сільських депутатів, великої кількості військових з духовим оркестром, активістів, односельчан перетворились на важливу подію для всіх. Цю подію готував весь колектив. За особисті кошти колективу було виготовлено та організовано встановлення меморіальної дошки. В нашій області ми перші  таке зробили. Ця подія була  широко висвітлена в майже усіх засобах інформації, як в області так і в районі. Ми продовжуємо проводити заходи по вшануванню пам’яті О.Шимона. Рішенням зборів трудового колективу ми плануємо і готуємо документи на присвоєння нашій школі  ім’я імені О.Шимона. Вже є рішення сесії Углянської с/ради.

 

Висновки

Я хотів би сказати, що успіхи яких досягнув наш колектив стали можливим тому, що цьому сприяв морально-психологічний стан у колективі. Незважаючи на деякі непорозуміння нас у колективі не має сварок, спорів, інтриг. Всі питання, непорозуміння, які виникають під час роботи ми вирішуємо культурно з повагою один до одного в межах чинного законодавства і це дає нам змогу стверджувати, що наш педагогічний колектив є одним з найкращих. Вчителі особистим прикладом, особистою поведінкою виховують учнів. Спокійна обстановка в колективі передається учням, які не бачать різних баталій, негарних випадків учителів одне до одного, не бачать агресії і зла, що безумовно позитивно впливає на їх психологічний стан.

На закінчення я хотів би подякувати всім вчителям і всім батькам, які сьогодні прийшли і побажали всім щастя, здоров’я, удачі.

 

 

 

 

 

 

      

                                                           Протокол №2

 

Зборів трудового колективу та громадськості Малоугольківської ЗОШ І-ІІ ступенів №2 від 24.06.2015 р.

 

Присутні: 41 чол.

 

 

           Порядок денний. повторний звіт директора Малоугольківської ЗОШ І-ІІ ступенів №2 Немеш Івана Ст. перед трудовим колективом та громадськістю за 2014-2015 н.р.

 

     Бокоч І.В., яка запропонував обрати головою зборів Поп М.М   заступника директора з навчально - виховної роботи   та секретарем зборів Мацко М.І. вчителя української мови та літератури. , голову профкому школи. Дану пропозицію було поставлено на голосування.

Результати голосування – одноголосно.

 

   Головою зборів обрано Поп М.М заступника директора з навчально- виховної роботи   та секретарем зборів Мацко М.І. вчителя української мови та літератури. , голову профкому школи

 

  Виступили:    Немеш Іван Ст. –  директор школи, який  попросив вибачення у присутніх за те що вимушений зібрати знову всіх повторно, всі налаштовані на відпочинок, але у зв’язку з тим, що управління освіти Тячівської РДА вимагає проводити  таємне голосування за визнання роботи  директора школи під час звіту перед трудовим колективом батьками та громадськістю ми повинні це зробити ще раз . Зараз у залі зібрались ті самі люди і в такій кількості  що і попереднього разу, тому я дуже прошу всіх  повторно послухати звіт і проголосувати таємно.   

 

Голова зборів Поп М.М. внасла пропозицію щоб таємним голосуванням  роботу директора  Малоугольківської ЗОШ І-ІІ ст. №2  Немеш І.С.визнати задовільною

Результати голосування.

     задовільно- 41

     незадовільно – 0

 

 

 Рішення: таємним голосуванням роботу директора Малоугольківської ЗОШ І-ІІ ст. №2 Немеш І.С. визнано задовільною.

 

 

 

Голова зборів                                                         М.М.Поп

Секретар зборів                                                     М.І.Мацко

 

 

 

 

зображення
3.jpg