Буштинської гімназії-інтернату

Створено: 21 вересня 2015 Останнє оновлення: 21 вересня 2015 Дата публікації Перегляди: 501

Звіт директора Буштинської гімназії-інтернату за 2014-2015 навчальний рік

     Сьогодні школа - це передусім простір життя дитини, де вона здійснює перші кроки життєтворчості, готується до самостійної участі у соціальній діяльності. Педагоги прагнуть вибудувати виховний простір так, щоб він сприяв гармонізації відносин між дітьми і вчителями, школою і родиною.       Виконуючи  завдання  і  реалізовуючи основні принципи виховної роботи, виховна робота Буштинської гімназії – інтернату гуманітарного профілю  І-ІІІ ступенів орієнтується  на  нормативно – правову базу з питань  виховної роботи, а  саме:

Закони України «Про освіту”

-  «Про загальну середню освіту”

- «Про охорону дитинства”

- «Концепцію виховання дітей та молоді”

- «Концепцію громадянського виховання”

 -  «Національну доктрину розвитку освіти”

-  «Конвенцію про права дитини”

 - «Декларацію прав дитини” 

        В Державній програмі «Основні орієнтири виховання учнів 1-11 класів загальноосвітніх навчальних закладах України» визначені ціннісні ставлення особистостей майбутнього покоління нашої держави, які сьогодні в школі, а завтра стануть на шлях державотворення. Тому, класні керівники  та вихователі  впроваджуючи у систему своєї роботи елементи, заходи, технології творчості мають певні здобутки у формуванні творчої компетентної життєдіяльної особистості школяра.    

        Протягом 2014-2015 навчального року робота педагогічного колективу Буштинської гімназії-інтернату була спрямована на особистісно-зорієнтоване навчання і виховання школярів. Найбільша увага у гімназії приділяється охопленню дітей навчанням. Проблемне питання гімназії «Методика вивчення і організація роботи зі здібними та обдарованими учнями через народознавство та краєзнавство» і вся діяльність педагогічного колективу спрямована на її вирішення.

          У 2014-2015 н. р. у гімназії  навчалося  354 учнів. (5-11 класи). З них похвальними листами та похвальними грамотами нагороджено

54 учнів(15.3%)

          Випускників в цьому навчальному році було 75 (47 учнів – 9-х класів та 28 учнів – 11-х класів). В 9-х класах відмінні свідоцтва про базову загальну середню освіту одержали 5 учнів (11%) з 47 (Орсаг Анна,Сасин Юрій,Богдан Рената,Апіян Арміне,Ковач Маріанна). В 11-х класах відмінні атестати про повну загальну середню освіту одержали 5 учнів (18%).

          У 2014-2015 навчальному році весь педагогічний колектив активно проводив роботу з обдарованими дітьми. В гімназії проведений І етапВсеукраїнських учнівських олімпіад з базових дисциплін. Проведення олімпіад здійснювалося відповідно до Положення про Всеукраїнські учнівські олімпіади. В ІІ етапі учнівських олімпіад гімназія взяла участь  у всіх запланованих олімпіадах.

              Результати навчальних досягнень учнів 5-11-х класів.

У 2014-2015н.р. 5-11-й класи закінчили 354 учнів із них 192 учнів – на достатній та високий рівень навчальних досягнень (7-12 балів), що становить 54%. По класах цей показник становить:

5-А клас – 26 учнів/87% ( класний керівник Гичко З.М.)

5-Б клас – 21учнів/75% (класний керівник Танчинець Л.М.)

5-В клас – 11учнів/55% (класний керівник Свид Г.І.)

6-А клас – 16учнів/52% ( класний керівник Терпак С.Ю.)

6-Б клас – 11учнів/35% (класний керівник Токач О.І.)

7-А клас – 16 учнів/57% (класний керівник Слава О.В.)

7-Б клас – 11 учнів/52% (класний керівник Рошко І.І.)

8-А клас – 4учнів/23% (класний керівник Олійник І.С.)

8-Б клас – 11учнів/50% (класний керівник Довганич М.В.)

9-А клас – 17учнів/61% (класний керівник Орсаг О.І.)

9-Б клас –  6 учень/32% (класний керівник Довганич М.В.)

10 клас – 13учнів/62% (класний керівник Серюга Г.В.)

10-Б клас 16учнів/67% (класний керівник Азарій А.В.)

11-Аклас  5учнів/36% (класний керівник Густей Н.І.)

11 клас – 8 учнів/57% (класний керівник Рущак О.В.)

Початковий рівень навчальних досягнень мають 5 учнів (1.4%), серед них:

Бенца Дмитро, учень 6-А класу, з біології та інформатики;

Перец Артем, учень 6-А класу, з математики, інформатики;

Пудовкін Іван, учень 6-Б класу, з математики та географії;

Сабадош Богдан, учень 5-В класу з математики та інформатики;

Савчук Руслан, учень 6-А класу з української мови, світової літератури, англійської мови, німецької мови, математики, інформатики, біології та географії.

          З загальної кількості учнів гімназії 354 в предметних олімпіадах, конкурсі з укр. мови ім. П. Яцика та мовно-літературному конкурсі ім. Т. Шевченка взяли участь 191 учень (54%).

Шкільний етап:

         І місця з базових предметів зайняли 55 гімназистів (29%)

         ІІ місця вибороли  61 учень (32%)

         ІІІ місця посіли 75 учнів (39%)

Районний етап:

         І місця зайняли 4 гімназисти (7.3%)

         ІІ місця вибороли  3 учні (5.5%)

         ІІІ місця посіли  4 учні (7.3%)

Обласний етап:

         ІІІ місця посіли  2 учнів (50%)

Біба Анна-Марія 10-Б клас – Економіка.Бедевельський Іван 11-Б клас - Технології

 

 

         З метою виявлення та самореалізації обдарованих дітей учні школи залучаються до участі в шкільних, районних та обласних конкурсах.

         У Всеукраїнському математичному конкурсі «Кенгуру» 10 учнів показали відмінні результати.

         Кафедрою вчителів англійської мови та вчителів природничо-математичних наук  було проведено зимову сесію олімпіади з англійської мови та математики «Мультитест-2015», де діти мали змогу перевірити свої знання і потренуватися в тестах.

         Орсаг Рената учениця 10-А класу одержала перемогу в ІІ етапі ХІV Всеукраїнського конкурсу учнівської творчості у номінації «Історія України і державотворення».

         Негря Іван учень 10-Б класу був нагороджений дипломом управління освіти Тячівської райдержадміністрації за успішний виступ у районному етапі Всеукраїнського турніру юних географів – 2015.

        Драгун Анна учениця 6-А класу отримала перемогу у ІІ етапі V Міжнародного мовно-літературного конкурсу учнівської та студентської молоді ім. Т.Шевченка

         Такі показники говорять про наявність у гімназії певних перспектив щодо подальшої дослідницької роботи та вказують на необхідність покращення організації системи роботи з обдарованими учнями щодо їх підготовки й участі в учнівських олімпіадах з базових дисциплін, різноманітних просвітницьких турнірах і конкурсах.

         Підвищення фахового рівня вчителів відбувається через проходження курсової перепідготовки (27 вчителів (36%)) та атестацію педагогічних кадрів.

         У 2014-2015 навчальному році в Буштинській гімназії-інтернаті  атестувалися 8 педагогів та 3 педагогічних працівників з ДНЗ «Ластівка».

          За результатами атестації 3 вихователям ДНЗ «Ластівка» підтверджено

9 тарифний розряд, 3 учителям встановлено кваліфікаційну категорію «спеціаліст першої  категорії», 2 педагогів атестувалися на підтвердження  кваліфікаційних категорій та педагогічних звань, 1 педагог атестувався на встановлення кваліфікаційної категорії «спеціаліст вищої категорії», 1 педагогу було присвоєно педагогічне звання “старший учитель”,1 педагогу встановлено 9 тарифний розряд, 1 педагогу підтверджено  кваліфікаційну категорію «спеціаліст».

          Атестацією І рівня було проатестовано 8  пед. працівників. Атестацією ІІ рівня проатестувалися 3 педагогів. На протязі 2014/15 н.р. згідно графіку відвідування уроків адміністрацією гімназії та роботи членів кафедр у предметних тижнях було проведено масу відкритих, показових уроків, інтелектуальних змагань, брейн-рингів тошо.

        У І етапі Всеукраїнського огляду - конкурсу на кращий стан фізичного виховання серед ЗНЗ району перемогу отримала наша гімназія.(Гелебан С.В.)

       Немеш Клара Ернестівна учитель історії  підготувала переможця ІІ етапу ХІV Всеукраїнського конкурсу учнівської творчості у номінації «Історія України і державотворення».

                                           Кадрове забезпечення.

        Кваліфікаційний склад вчителів: 76 педагогічних працівників. З них :

32 вчителів мають – вищу кваліфікаційну категорію

16 вчителі – І категорії

16 вчителів - ІІ категорії

5 вчителів - спеціалісти

7 вчителів – неповна вища освіта

Звання «старший вчитель»- 15 вчителів.

Звання « вчитель-методист»- 7 вчителів.

Звання « вихователь-методист»- 1 вчитель.

Звання «керівник гуртка-методист» - 1 вчитель

Звання «заслужений учитель України»- 1 вчитель.

Відмінник освіти України – 3 вчителі.

Заслужений вчитель України – 1 вчитель.

         Результати  праці – це основний показник діяльності навчального закладу.  Одним з найважливіших результатів є якість навчання.                       Згідно циклограми проведення експертизи шкільної документації протягом року проводилася перевірка щоденників учнів, робочих зошитів, класних журналів, поурочних планів вчителів, документації навчальних кабінетів, особових справ учнів, контроль за дозуванням домашніх завдань тощо.

 

        Конрольні зрізи навчальних досягнень учнів з основних предметів.  

 

         В І семестрі контрольні зрізи писали учні 5,9,11-х класів. В ІІ семестрі зрізам підлягали 6,7,8 та 10-ті класи. Вся інформація за підсумками результатів навчальних досягнень учнів була узагальнена у вигляді наказів та довідок.

        В цьому навчальному році ми продовжували  відслідковувати успішність учнів нашої гімназії через рейтинг успішності. Творча група учнівського врядування щомісячно підраховувала оцінкові звіти класних керівників і вносила результати на стенд. Таким чином батьки могли слідкувати за успішністю своїх дітей, порівнювати з іншими та ми відслідковували найкращих учнів по класах.

       На початку навчального року відповідно до рішення пед. ради №1 від 28.08.2014 р., з метою визначення якості знань та об’єктивності виставлення оцінок з навчальних дисциплін претендентам на свідоцтва з відзнакою та нагородження золотими та срібними медалями було організовано зрізи знань за результатами яких не виявився жоден претендент.

        З метою аналізу та попередньої оцінки приблизних результатів учнів гімназії на основному ЗНО-2015, у березні поточного року адміністрацією гімназії було вирішено організувати та провести попередні тести ЗНО для випускників 11-х класів. Учні проходили тести через інтернет в комп’ютерному класі.

        У 2014-2015 навчальному році  на педрадах заслуховувався стан викладання фіз.культури,Захисту Вітчизни,медико-санітарної підготовки(І семестр), біології та природознавства (ІІ семестр), наказами по школі історії та правознавства (І семестр), географії та економіки                             (ІІ семестр). За результатами перевірки оформлені довідки та видані відповідні накази. Проведені всі заплановані педагогічні ради, наради при директорові. Перевірки свідчать про те, що особливу увагу педагогічний колектив гімназії приділяє підвищенню результативності уроку, забезпеченню усвідомлення учнями необхідності отримання знань, виробленню на заняттях практичних і пізнавальних умінь, здійсненню самостійної роботи та організації виконання домашніх завдань, здатності до самоорганізації, саморозвитку, застосуванню прийомів, що сприяють підвищенню навчальних досягнень школярів, розвитку обдарованості учнів.

            Одним із показників роботи педагогічного колективу являється    

ДПА учнів 9, 11 класів.

            Всі учні 9-го класу склали ДПА з української мови,математики. Учні профільних класів складали відповідно українську літературу та історію України.

            Учні 11-х класів складали ДПА з української мови (ЗНО 24 квітня 2015року),історії України, та предметів за вибором.

 

               Навчальні предмети, що складатимуть учні-випускники

               Буштинської гімназії-інтернату за вибором у 2014/15 н. р.

 

з/п

                  Біологія

                  Математика

1.      

Бабич Степан Антонович

 

2.      

Бедевельський  Іван Михайлович

 

3.      

Буга Мелітина Іванівна

 

4.      

 

Довганич Марія Михайлівна

5.      

Дьордяй Алла  Володимирівна

 

6.      

Дьордяй Василь Васильович

 

7.      

Кубарич  Іван  Іванович

 

8.      

Копинець  Аліна Петрівна

 

9.      

Кричфалушій Андріана Степанівна

 

10.            

 

Лучко Олександра Василівна

11.            

 

Лева Ангеліна Ярославівна

12.            

 

Маджара  Андрій Іванович 

13.            

Маджара Іван  Іванович

 

14.            

Морцин Крістіан  Вікторович

 

15.            

Одайник  Віталій Вікторович

 

16.            

Пийтер  Даниіла Богданівна

 

17.            

Пацкан Юрій  Юрійович

 

18.            

 

Поп Ірина Іванівна

19.            

Поп Василь Михайлович

 

20.            

Поп Олеся Василівна

 

21.            

Ромашова Анжеліка Андріївна

 

22.            

 

Радзіховська  Катерина Олександрівна

23.            

 

Рішко Мар'яна Степанівна

24.            

 

Чонка  Віктор Іванович

25.            

Шпілка Лілія Володимирівна

 

26.            

Щербина Руслана Русланівна

 

27.            

Якобишин Петро Васильович

 

28.            

Ясінко Андрій Андрійович

 

 

 

 


Узагальнена інформація

про результати проведення державної підсумкової атестації у 9-х класах

Буштинської гімназії-інтернату гуманітарного профілю І-ІІІ ступенів

 

 

з/п

 

Предмет,з якого проводилася ДПА

         Кількість учнів

               9-х класів

                                                                 Порівняльні результати

 

загальна

тих,які брали участь у ДПА

 

%

                 Річні оцінки за рівнями

                                         ДПА

початковий

середній

достатній

високий

початковий

середній

достатній

високий

к-сть

%

к-сть

%

к-сть

%

к-сть

%

к-сть

%

к-сть

%

к-сть

%

к-сть

%

1

Українська мова

47

47

100

-

-

11

23.4

25

53.2

11

23.4

-

-

7

14.9

22

46.8

18

38.3

2

Математика

47

47

100

-

-

14

29.8

22

46.8

11

23.4

-

-

9

19.1

21

44.7

17

36.2

3

Історія України

19

19

40.4

-

-

11

57.9

5

26.3

3

15.8

-

-

7

36.8

6

31.6

6

31.6

4

Українська література

28

28

59.6

-

-

4

14.3

14

50.0

10

35.7

-

-

1

3.6

14

50.0

13

46.4

                                           

 

 

 

 

 

 

 

Інформація про результати  державної підсумкової атестації

претендентів на одержання свідоцтва про базову загальну середню освіту з відзнакою

Буштинської гімназії-інтернату гуманітарного профілю І-ІІІ ступенів

 

 

 

з/п

        Кількість учнів 9-х класів

 

 

Предмет, з якого проводилася ДПА

                    Кількість претендентів на нагородження , які

 

 

загальна

 

 

 

 

Кількість претендентів на нагородження

 

 

%

 

 

 

підтвердили річну оцінку

підвищили річну оцінку

понизили річну оцінку, але залишилися претендентами

за результатами ДПА не підтвердили право

на отримання свідоцтва з відзнакою

1

47

            5

10.6

Українська мова

-

5

-

-

2

47

            5

10.6

Математика

1

4

-

-

3

47

            1

2.1

Історія України

-

1

-

-

4

47

            4

8.5

Українська література

-

4

-

-

 

 

 

 

 

 

 

 

Узагальнена інформація

про результати проведення державної підсумкової атестації у 11-х класах

Буштинської гімназії-інтернату гуманітарного профілю І-ІІІ ступенів

 

 

з/п

 

Предмет,

з якого проводилася           ДПА

Кількість учнів

11-х класів

Порівняльні результати

 

загальна

тих,які брали участь у ДПА

 

%

Річні оцінки за рівнями

ДПА

початковий

середній

достатній

високий

початковий

середній

достатній

високий

к-сть

%

к-сть

%

к-сть

%

к-сть

%

к-сть

%

к-сть

%

к-сть

%

к-сть

%

1

Українська мова

28

28

100

3

10.7

9

32.2

10

35.7

6

21.4

4

14.3

18

64.3

6

21.4

-

-

2

Історія України

28

28

100

-

-

7

25.0

13

46.4

8

28.6

-

-

3

10.7

12

42.9

13

46.4

3

Математика

28

8

28.6

-

-

2

25.0

1

12.5

5

62.5

-

-

-

-

2

25.0

6

75.0

4

Біологія

28

20

71.4

-

-

7

35.0

9

45.0

4

20.0

-

-

2

10.0

11

55.0

7

35.0

                                           

 

 

 

 

 

 

 

 

     У початкових школі на 5 вересня 2014 року навчалося – 249 учнів,вибуло 3-учнів 1-В 1уч.(Гребень М.), 3-Б 1 уч.(Ривис С.), 4-А 1 уч.(Писарь О.), прибув 1 уч.3-Аклас(Вакій А.) на кінець І семестру - 247 учнів; у ІІ семестрі прибуло - 0 учнів,на кінець ІІ семестру -247 учнів.

 З 1 вересня функціонувало 10 класів. Працювали 10 учителів початкових класів, 9 учителів – предметників .

   За стажем роботи  ( з 10 осіб ) :

а) від 1 до 5 р. – 0 осіб;

б) від 5 до 10 р. –  0 осіб;

в) від 10 до 25 р. – 4 осіб;

г) від 25 до 35р.- 4 осіб

   За кваліфікаційною категорією( з 10 осіб) а) спеціалісти – 2 осіб ( Підлужна О. І. , Дудаш С. Й. );б) вчителі І категорії – 2 осіб;(Немеш Н.І., Веклинець С.М.)в) вищої категорії – 6 осіб;( Фіцай О.В.,Сливка М.М., Попович О.С., Попович О.В., Ізай Н. В. , Самадовська Ю. В.);г) пед. зв. «учитель-методист» - 3 осіб ( Попович О. С. , Ізай Н. В. , Самадовська Ю. В.);д) пед. зв. «старший учитель» - 4 особи ( Підлужна О. І., Попович О. В. ,Фіцай О.В., Дудаш С.Й.).

       У 2014-2015 н. р. підвищували свою кваліфікаційну категорію 1 учитель, результати атестації такі:

Богдан В.С. – присвоїли кваліфікаційну категорію « спеціаліст першої категорії». Аналіз якісного складу та освітнього рівня педагогічних працівників школи дозволяють зробити висновок про можливість проведення навчально-виховного процесу на високому рівні. Адже найкращий  критерій оцінки професійної компетентності педагога - це досягнення дітей в опануванні його предмета.  Всі учні  школи внесені в алфавітну книгу, на кожного заведена особова справа учня.

                  Питання відвідування учнями навчальних занять контролюється адміністрацією та класними керівниками. Єдиним документом, що підтверджує пропуски занять по поважній причині є довідка від лікаря. Але система контролю за відвідуванням навчальних занять учнями потребує вдосконалення. Свідченням цього є такі результати:

У І-семестрі було пропущено   -  445 днів  / 2091 уроків ,у т.ч. через хворобу - 415  днів / 1944ур.;

У ІІ- семестрі було пропущено  -  819 днів / 3769 уроків,  у т.ч.через хворобу 715 днів/ 3434 уроків  .

       У школі діє певна  система методичної роботи. Керівництво методичною роботою здійснювала методична рада, яку очолює заступник директора з методичної роботи Олійник М.І.  До реалізації завдань методичної роботи активно залучаються вчителі, які мають педагогічні звання та вищу кваліфікаційну категорію.  За їх активної участі проходять предметні тижні, методичні засідання тощо.

          Учні нашої школи традиційно є активними учасниками різноманітних творчих конкурсів ( «Кенгуру» - 33уч., «Колосок» -??) В конкурсі знавців української мови імені П.Яцика – (нагороджена дипломом ІІ ст. Ливринц Ірина). 

       Третій  рік початкові класи працюють над завданням формування творчого колективу вчителів-однодумців. Цього року вчителі підвищували свій професійний рівень на курсах, ділилися, обмінювалися придбаним досвідом зі своїми колегами. За традицією в початкових класах проводилися «Дні відкритих дверей» для батьків, на яких учителі проводили уроки. Адміністрація  школи, вчителі і батьки дали високу оцінку урокам, які вони відвідали.

      Відповідно до плану роботи школи на 2014-2015 н. р. , упродовж року адміністрація школи вивчала стан організації навчально-виховного процесу. У процесі вивчення цього питання перевіряли всю необхідну документацію, відвідували уроки, виховні заходи. Було проведено й проаналізовано вхідні зрізи знань учнів 3-4 класів з математики та української мови. У першому семестрі вивчався стан викладання предмета: « Інформатика » ( 2 кл.), у ІІ семестрі стан викладання з предмета «Читання» ( 4 класах).  28.10.2014р. психологами  школи (Серюга Г.В.,Крічфалушій Т.М,) проводилися тренінгові заняття з учителями 1-4 класів на тему: « Творчий учитель». На високому рівні пройшов творчий тиждень вчителів МО початкової школи ( з 04.03.2015 по 11.03.2015р.). Під час тиждня були проведені  навчальні заходи,позакласні заходи, позаурочні заходи, проведено олімпіади з 04.03.2015 по 11.03.2015р. ( з 23.02.2015р по 27.02.2015р.карантин перенести пров.тижня  на березень) взаємовідвідування уроків у початковій школі вчителі ,які викладають у 11-их кл., звітувалися про відвідувані уроки вчителі за круглим столом (з математики - Густей Н.І.,  з укр.мови – Деяк О.В., з фіз.культ. –  Коршинська Н.М.)

     Наслідки перевірки засвідчили, що всі вчителі початкових класів постійно працюють над підвищенням свого освітнього та методичного рівнів. Засідання МО проводилися щокварталу( проведено 5 засідань МО). У період між засіданнями обговорювалися творчі звіти вчителів, що атестуються.(Богдан В.С. 13.03.2015р.)

       Уся навчально-виховна робота в початковій школі проводиться відповідно до чинної нормативно-правової бази, інструктивно-методичних матеріалів органів управління освіти. Календарні плани вчителів складаються з урахуванням вимог програми та методичних рекомендацій щодо організації навчально-виховного процесу. У них передбачено самостійні й контрольні роботи, уроки повторення та узагальнення навчального матеріалу. Записи в класних журналах ведуть згідно з чинними вимогами та на основі інструктивно-методичного листа МОН затвердженням від 20.08.2008 р.

        Згідно з чинними вимогами, в учнів є необхідна кількість робочих зошитів та зошитів для контрольних робіт. Аналіз робочих зошитів засвідчує, що існує певна система письмових робіт (домашніх та класних). Зміст робіт, їх складність відповідають вимогам програм. Здійснюються індивідуальний та диференційований підхід до робіт учнів. Обсяг і тип домашніх завдань за рівнем складності відповідають змісту вивченого матеріалу в класі. Певну увагу приділяють зовнішньому вигляду зошитів, дотримання норм єдиного орфографічного режиму. Учителі регулярно перевіряють зошити й один раз на місяць виставляють оцінки за їх ведення в класні журнали. Відповідно  до плану роботи протягом року перевірявся стан ведення зошитів учнями з математики та української мови. Перевірка показала, що стан ведення учнівських  зошитів з української мови та математики відповідає нормативним вимогам, перевірка ведеться учителями своєчасно та регулярно. В учнів у наявності 2 робочих зошити. У наявності та  відповідають критеріям перевірки робіт зошити для контрольних робіт. Якість заповнення сторінок журналів перевіряється систематично, про що свідчать записи в  класних журналах школи. Контролю традиційно підлягають:

-          своєчасність та об’єктивність оцінювання;

-          виконання графіка контрольних робіт, тематичного оцінювання;

-          своєчасність виставлення поточних, тематичних, семестрових та річних оцінок.  

         Перевірка сторінок класних журналів на кінець 2014-2015 н.р. показала, що вчителі , в основному, відповідально поставились до заповнення сторінок класних журналів.

        Аналіз уроків, відвіданих адміністрацією закладу свідчить про зростання рівня педагогічної майстерності. У порівнянні з відповідним періодом минулого навчального року збільшилась кількість уроків, проведених на високому рівні, відсутні уроки, проведені на низькому рівні. Особливо слід відзначити рівень підготовки до уроків вчителів, Дудаш С.Й., Ізай Н.В., Самадовська Ю.В, Попович О.С., Сливка М.М., Фіцай О.В., Веклинець С.М. Уроки цих учителів завжди проходять на високому педагогічному рівні.

         Класоводи 1-их класів ( Фіцай О.В., Сливка М.М., Веклинець С.М.) мають ґрунтовну методичну підготовку, великий досвід роботи. Уся навчально-виховна робота в 1-их класах організована відповідно до рекомендацій зазначених у листі МОН від 01.07.2014р. № 1/9 - 343.   З метою забезпечення безперервності освітнього процесу, досягнення високої якості освіти, створення сприятливих умов для переходу учнів від однієї освітньої ланки до іншої. Наш навчальний заклад налагодив тісну взаємодію з дошкільними закладами: ДНЗ №1 «Ластівка» та ДНЗ №3 «Верховина».

       Класоводи 2-их класів (  Попович О.С., Самадовська Ю.В., Немеш Н.І.) працюють над підвищенням своєї фахової майстерності. Викладання навчального матеріалу є послідовним, доступним, практично спрямованим. Достатню увагу приділяють виокремленню головного зі змісту матеріалу та його засвоєнню безпосередньо в процесі діяльності. На уроках вчителі намагаються ефективно використовувати сучасні форми й методи навчання, які активізують розумову та пізнавальну діяльність учнів, підвищують інтерес до вивчення предмета. Достатньо високою є питома вага самостійних робіт, які організовують як колективно за єдиними завданнями, так і в групах з індивідуальними завданнями. Доволі продуманими є форма, методи і засоби навчання на різних етапах уроку, що сприяють формуванню загально навчальних  умінь і навичок та створення ситуації успіху.

       Класоводи 3-іх класів ( Ізай Н.В., Підлужна О.І.)  володіють методикою викладання предметів у початковій школі , учителі ретельно продумовують кожен етап уроку. Традиційні методи навчання вдало поєднують з інноваціями. Наявність ігрових моментів сприяє розвитку пізнавальної діяльності. Є продумана система опитування, повторення матеріалу з дотриманням принципу послідовності в роботі. У системі вправ на закріплення багато уваги приділено самостійній роботі , а також творчим вправам. Відвідані уроки засвідчили, що вчителі належну увагу приділяють створенню оптимальних умов для різнобічного розвитку кожного учня з урахуванням його індивідуальних можливостей та пізнавальних потреб.

       Класоводи 4-их класів (  Попович О.В., Дудаш С.Й. )  маючи великий досвід роботи, педагоги забезпечують міцне засвоєння учнями основних питань початкової освіти, вдало формують практичні уміння та навички, передбачені програмою. Учителі постійно приділяють увагу створенню найсприятливіших умов для навчання, виховання і розвитку учнів, враховуючі їхні індивідуальні особливості, нахили та інтереси. Основою процесу навчання в 4-их класах є динамічна диференціація учнів з різним рівнем розумових здібностей розвитку та навчальних досягнень. Четвертокласники працюють на рівні високої розумової напруженості з урахуванням їхніх навчальних можливостей через велику кількість навчально-пізнавальних завдань, пропонованих на уроці. Завдання обирають з урахуванням індивідуальних особливостей учнів. Виконанню такого обсягу роботи на уроці сприяє: чітко продумані етапи уроку, раціональне використання кожної хвилини, правильність добору матеріалу. Відпрацьовано чітку систему поточного контролю рівня засвоєння програмного матеріалу, що створює оптимальні умови для зворотнього зв’язку між учителями та учнями.    

 

                Учителі початкових класів забезпечили виконання навчальних планів і програм, дотримання єдиного орфографічного режиму виконали необхідну кількість контрольних робіт, уроків з розвитку зв’язного мовлення.   У процесі перевірки проаналізовано програми, календарні плани, записи в класних журналах, вибірково – поурочні та учнівські зошити ( робочі, з розвитку зв’язного мовлення, для контрольних робіт). Усі класоводи забезпечують виконання єдиного орфографічного режиму. Унаслідок перевірки було констатовано, що всі класоводи знають вимоги пояснювальних записок до програм і методичних порад МОН України нормативних документів. Аналіз уроків, відвіданих адміністрацією свідчить про зростання рівня педагогічної майстерності.

              Під час підготовки учнів 4-х класів до ДПА вчителі  Попович О.В., Дудаш С.Й.  організували систематичне повторення вивченого, що вплинуло на результат державної підсумкової атестації.

   Результати проведеного контролю дають підстави стверджувати таке:

-         усі класні журнали мають стандартний, затверджений Міністерством освіти і науки України вигляд;

-          розподіл сторінок журналів 1-4 класів за  навчальними предметами здійснений відповідно до робочого навчального плану школи 2014-2015 н.р. та з урахуванням поділу на групи при вивченні окремих предметів;

-          дотримано всі вимоги щодо заповнення розділу « Загальні відомості про учнів», ведеться систематичний щоденний облік  відвідування учнями уроків, а також підбито підсумки за І-ІІ семестр;

-         графи «Зміст уроку», «Завдання додому» заповнені вчителями- предметниками в переважній більшості без зауважень і відповідають навчальним програмам на 2014-2015 н.р.

     Привертає увагу естетичний вигляд заповнення класними керівниками та вчителями - предметниками сторінок журналів. Особливо вирізняються з поміж інших відповідальним ставленням до посадових обов’язків щодо ведення  класних журналів класні керівники Немеш Н.І., Ізай Н.В,Підлужна О.І.,Веклинець С.М.

                                           

        

        В ході перевірки учнівських щоденників встановлено що щоденники ведуться ретельно , охайно.  В цілому стан ведення щоденників знаходиться на задовільному рівні. Наслідки вивчення свідчать про те, що вчителі регулярно перевіряють щоденники, виставляють поточні й тематичні оцінки, бали за контрольні роботи, роблять позначки про спізнення, відсутність зошита чи підручника,неготовність до уроку, контролюють процес перевірки щоденників батьками, приділяють увагу загальному стану щоденників , культурі й грамотності записів, тримають зв'язок із батьками, дотримуючись етичних норм.                                                                                                     

   Основними завданнями перевірки було: виявити якість перевірки учнівських зошитів учителями та ефективність роботи вчителів з підвищення орфографічної писемності учнів. У ході перевірки було переглянуто всі зошити 1-4 кл. Збір інформації та її аналіз показали, що зошити перевіряються учителями регулярно. В цілому,стан перевірки зошитів находиться на задовільному рівні . Можна зробити висновок, що вчителі практикують різні види  робіт : письмо під диктовку, творчі роботи, самостійні роботи. Обсяг класних і домашніх робіт відповідає нормі.

 Про результати перевірки навички читання учнів 2-4 кл

 

Клас

  К-сть

 уч.за списком

К-сть    уч.

 

І-семестр

ІІ-семестр

Рівні

          

 

І / ІІ

В

 

Д

С

 

П

 

В

Д

С

П

2-А

25

25/25

20

3

-

2

10

12

2

1

2-Б

29

28/29

22

5

1

-

21

7

1

-

2-В

15 

14/14

5

4

5

-

5

6

3

-

3-А

31  

28/30

20

8

-

-

23

7

-

-

3-Б

28  

28/28

19

8

1

-

22

5

1

-

4-А

28  

28/28

9

3

10

6

8

7

11

2

4-Б

30  

29/29

21

5

2

1

20

5

4

-

 

 

  Про результати контрольних зрізів  з  математики , української мови

К-сть уч.за списком

Писало

Математика

  І-семестр

Укр.мова

І-семестр

Писало

Математика

ІІ-семестр

Укр.мова

ІІ-семестр

 

 

В

 

Д

С

 

П

 

В

Д

С

П

 

В

 

Д

С

 

П

 

В

Д

С

П

25

-

 

 

 

 

 

 

 

 

25

12

10

3

-

8

15

2

-

29

-

 

 

 

 

 

 

 

 

2928

8

21

-

-

 

14

 

14

 

-

 

-

15/14

 

 

 

 

 

 

 

 

 

14

3

5

3

1

3

7

4

-

31

29/28

16

12

1

-

17

9

2

-

30

18

11

1

-

10

15

5

-

28

27/28

12

10

5

-

15

8

3

2

28

13

12

3

-

17

11

-

-

28

24/24

4

11

7

2

1

15

8

-

28

24

5

17

6

-

 

1

 

14

 

9

 

-

30

25/29

14

11

-

-

13

14

2

-

30

21

6

3

-

19

9

2

-

 

 

46

44

13

2

46

46

14

2

 

80

82

19

1

72

85

22

-

                      

 

 

 

 

 

 

 

Результати ДПА учнів 4-х класів за  2014-2015 н.р

Клас

Всього-58учнів

К-сть учнів,що писало ДПА

 

Українська мова

 

13.05.2015р.

 

Математика

 

19.05.2015р.

 

Читання

 

21.05.2015р.

 

 

 

28 учнів

 

 

 

В. р. - 4 учнів

Д.р.  -  15 уч.

С.р.   -  8 уч.

П.р.  - 0  уч.

В. р. - 5учнів

Д.р. - 17 уч.

С.р.  - 6   уч.

П.р.   -  0  уч.

В. р. - 7 учнів

Д.р.  - 19  уч.

С.р.   -  1  уч.

П .р.  -  0   уч.

Середній бал

 

    

         7.4

   

      7.6

    

      8.4

Відсутні

 

Не з’явився-

Ільяш М.

-

Не з’явився -Дильов А.

4-Б

 

 

 

30 учнів

 

 

 

В.р.- 19учнів

Д.р.  -  9  уч.

С.р.   -  2 уч.

П.р.  -  0 уч.       

В.р.- 21учень

Д.р.  -  6 уч.

С.р.   -  3  уч.

П.р   -   0  уч.   

В.р. - 23учнів

Д.р.  -  6 уч.

С.р.   - 1 уч.   

П.р.   -  0 уч.   

Середній

бал

 

9,6

9,9

10,2

Разом

 

В.Р. - 23 учнів

Д.Р. - 24 учнів

С.Р.  - 10

П.Р. - 0

В.Р. - 26

Д.Р. - 23

С.Р. - 9

П.Р. - 0

В.Р. -  30

Д.Р. - 25

С.Р. - 2

П.Р. - 0

 

  Нагороджено 56 учнів «Похвальним листом» - за високі досягнення у навчанні та зразкову поведінку (наказ №  від 05.06.2015р).

Нагороджено грамотами, дипломами за участь у конкурсах – 33 учнів. (наказ № від 29.05.2015)

     На основі довідок цих видані накази.   

 

 

                 Збереження і зміцнення здоров’я учнів та працівників

     Медичне обслуговування учнів та працівників школи організовано відповідно до нормативно-правової бази. Для якісного медичного забезпечення учнів та вчителів у закладі обладнаний медичний пункт, де працює лікар, шкільна медична сестра, які організовують систематичне та планове медичне обслуговування учнів, забезпечують профілактику дитячих захворювань. Важливим аспектом збереження здоров’я учнів є створення умов для раціонального харчування дітей протягом перебування у школі. При плануванні роботи на наступний рік потрібно продовжити включати такі оздоровчі заходи ,як проведення традиційного Дня здоров’я , бесід з лікарем, показ відеофільмів про шкоду куріння, наркотиків, алкоголю,пропаганду здорового способу життя.

                       Аналіз роботи з питань охорони життєдіяльності учнів

             Робота з охорони праці, безпеки життєдіяльності, профілактики травматизму дітей у побуті та під час навчально-виховного процесу визначається у діяльності колективу як одна із пріоритетних і проводиться відповідно до Законів України « Про охорону праці» , « Про дорожній рух», « Про пожежну безпеку». Стан цієї роботи знаходиться під постійним контролем адміністрації школи. За планом роботи школи щороку проводиться «Тиждень безпеки», цього року був проведений тиждень з 15.09.2014 по 19.09.2014 року. З учнями 5-6,3-4класів( 30 вересня 2014р.) був проведений урок на тему: «Безпека пішоходів». Запрошено старшого інспектора ВДАІ Тячівського РВ І.І.Данилича, який розповів учням про права і обов’язки пішоходів. Інспектор ВДАІ закликав учнів бути уважними на дорогах та пішохідних переходах. Проведено тиждень охорони праці  - 28 квітня. На початку навчального року , напередодні канікул та святкових днів проводяться інструктажі з безпеки життєдіяльності серед учнів. Питання охорони праці та попередження травматизму постійно знаходиться на контролі  адміністрації.  З метою створення безпечних умов навчання , праці, відпочинку,збереження життя і здоров’я учасників навчально-виховного процесу , адміністрацією школи протягом 2014-2015 н.р. проводилась  цілеспрямована робота з питань охорони життя і здоров’я учнів та запобігання всіх видів дитячого травматизму. Адміністрацією школи протягом 2014-2015 навчального  року видано ряд наказів спрямованих на покращення роботи з попередження дитячого травматизму.

 

 

                        В  2014-2015 н.р. проведено наступні заходи;

-         план роботи класних керівників ( вихователів) з питань запобігання всіх видів дитячого травматизму. Відображення тематики цих бесід у планах виховної роботи класних керівників, на сторінках журналів, у щоденниках учнів;

-         проведення позакласних занять : бесід , ігор, вікторин, конкурсів творів та  малюнків, виставок тощо на профілактичні теми;

-         організовано чергування вчителів та вихователів по закладу;

-         наявність правил з безпеки праці в спортивній залі;

-         наявність листків здоров’я в класних журналах;

-         наявність програм з курсу « Основ здоров’я»;

-         організована робота з батьками щодо профілактики усіх видів дитячого травматизму;

-         в наявності медичний кабінет, обладнання якого відповідає нормативним вимогам, кадрове забезпечення медичним персоналом ( медична сестра, лікар). Здійснюється постійний контроль за впорядкованістю медичних карт учнів, їх відповідністю кількості учнів школи. Систематично  відповідно до плану, проводиться поглиблений медичний огляд   здоров’я учнів.

                  В школі проводиться цілеспрямована робота по створенню здорових і безпечних умов навчання,праці, створено службу з охорони праці. Безпосередньо відповідальність за організацію зазначеної роботи покладається на директора, його заступників,завідувачів майстерень.

                 З метою недопущення нещасних випадків та усунення загрози життю учасників навчально-виховного процесу, питання щодо посилення роботи з електробезпеки тримаються на постійному контролі. На початку навчального року поновлено інструкції з охорони праці,техніки безпеки, заведені відповідні журнали. Забезпеченість вогнегасниками здійснено відповідно до норм. У 2014-2015 н.р. випадки дитячого травматизму під час навчального процесу,дитячого дорожньо-транспортного травматизму, дитячого побутового травматизму не зафіксовані.

        Виховна діяльність  проводиться  через застосування групових та індивідуальних форм роботи, шляхом спільних творчих справ школярів, органах учнівського врядування в класах і гімназійному парламенті, проведенні акцій, конкурсів, проектів, колективних творчих справ, тощо. Особливого значення набуває творчість вихователя,  класного керівника, яка полягає в  володінні сучасними технологіями, знаннями, засобами і прийомами виховання.

   З метою  створення сприятливого для дітей середовища, в якому гідний розвиток і захист їх прав з дотриманням принципів демократії рівності , соціальної справедливості з урахуванням моральних засад та традиційних цінностей українського суспільства, спрямованих на зміцнення сім’ї та морального здоров’я дітей, виховна робота в школі ведеться за основними пріоритетними напрямками:

1.      формування  патріотизму, як інтегрованої якості особистості, що дає людині можливість відчувати себе частиною нації, єдиного народу;

 

2.     формуванню громадянської свідомості;

 

3.     виховання правової культури;

 

4.     формування здорового способу життя та фізичному вдосконаленню;

5.     формування духовного світу особистості;

6.     виховання творчої особистості;

7.     етико-естетичне виховання через народознавство та краєзнавство;

8.     трудове виховання та професійна орієнтація.

9.     відповідно до вимог часу, систематично проводиться спільна виховна робота школи, батьків та громадськості.

Для кращого забезпечення відповідності діяльності гімназії державним стандартам та надання допомоги вчителям у підвищенні рівня виховної роботи, у школі постійно здійснюється управління та внутрішкільний контроль за виховною роботою  використовуються такі форми:

-          накази

-         довідки

-         аналіз

-         індивідуальні бесіди,

-          винесення відповідних питань на засідання педагогічної ради,

-         методичне  об’єднання класних керівників, вихователів

-         індивідуальні консультації

-         діє Школа молодого педагога

Для вдосконалення теоретичного науково - методичного рівня підготовки класних керівників, та вихователів  із питань психології та педагогіки, забезпечення виконання єдиних принципових підходів до виховання учнів, координації виховання, планування роботи, організації аналізу виховних заходів, вивчення та узагальнення перспективного педагогічного досвіду класних керівників в школі діє методичне об’єднання класних керівників, та вихователів  яким керує  Данилич М.В. Проблемне питання методичного об'єднання класних керівників та вихователів - «Виховання всебічно розвиненої творчої особистості. Формування духовної культури, гуманістичного мислення через народознавство і краєзнавство»

В 2014-2015  навчальному році виховна робота в Буштинській гімназії – інтернаті  була спланована і здійснювалась за тематичними місячниками.
Планування виховної роботи за тематичними місячниками дало змогу конкретизувати види і форми виховної діяльності з учнями, більш цілеспрямовано організовувати роботу з учнівською молоддю.

Згідно з річним планом школи було проведено

комплекс виховних загальношкільних заходів:

-         День знань

-         Тиждень олімпійської слави.

-         Флешмоб «Голуб миру»   присвячений до  «Дня миру »

-         Посвята  в  гімназисти

-         Вибори до гімназійного парламенту

-         День вчителя

-         Посвята в школярики

-         День вшанування пам’яті жертв Голодомору

-         Свято рідної мови. «Кришталі моєї мови золотої»

-         Новорічні свята

-         Тиждень самоврядування

-         Всеукрвїнський тиждень права

-         День жінки

-         Шевченківські дні

-         День здоров’я

-         Денеь цівільної оборони

-         Відзначення дня Чорнобильської катастрофи

-          9 травня. «Памятаємо! Перемагаємо»

-         Останній  дзвінок

-         Випускний бал

На протязі року учні та педагоги взяли участь в різних акціях милосердя: 

-           до Дня Миру флешмоб «Голуб миру»

-         Благодійний ярмарок
«Виставка дитячих робіт, де кожен охочий міг придбати за невелику суму, чи просто пожертвувати гроші для потреби АТО.

-         акція «Допоможи армії»

-         «Зігрій солдата»

-         Благодійний концерт, ярмарок «Україна єдина країна»

-          «Сильні духом»

-         «Наркотикам скажемо ні!»,

-          «Червоний хрест»

-         «За чисте довкілля»

-         «Посади дерево»

-         «Зробимо Україну чистою – 2015»

-         Флешмоб «Квітка пам’яті»

             Позитивно впливає на формування особистості учня  учнівське врядування. Воно дає можливість сформувати в дитині позитивне ставлення до суспільства, держави, права людини, розвиває якості лідера, формує життєтворчі компетентності школярів. Щорічно проводяться вибори до гімназійного парламенту. Цю шкільну організацію максимально долучають до проведення  всіх колективних справ гімназії. Учні Буштинської гімназії – інтернату беруть активну участь у районних громадських організаціях самоврядування учнівської молоді району.

Так учениця 10- Б класу Біба Анна – Марія є нагороджена грамотою управління освіти Тячівської райдержадміністрації за ІІІ місце в районному конкурсі «Я лідер»

            У грудні місяці у школі проходив Всеукраїнський Тиждень права, протягом якого проведено Єдиний урок «Права дитини», виховні години, зустріч з працівниками Служби в справах дітей, кримінальної міліції.

1.      «Мої права» (для учнів 1-4 класів.) Підготувала Ливринц М.П.

2.     Конкурс – вікторина, для учнів 5-7х класів «Чи знаєш ти?!», підготувала Терпак С.Ю.

3.     «Я – громадянин!», для учнів 8-11х класів, підготувала

Танчинець Л.М.

          Протягом 2014-15  навчального року були проведені цікаві за змістом та формою проведення  виховні заходи, з яких найцікавішими були такі:

Тематика  відкритих  виховних  годин  вихователів

Буштинської  гімназії – інтернату

на  2014– 2015н. р.

№ п/п

Тема  заходу

Клас

Вихователь

1.

«Звичаї та традиції Українців»

1-А

Ливринц М.П.

2.

«Моя Україна – це моя держава»

1-Б

Ціпкало Т.М.

3.

«Моя держава – Україна»

1-В

Муха  С. В.

4.

«Добрим і чемним бути приємно»

2-А

Бедей М.Т.

5.

«Подорож до лісової аптечки»

2-Б

Деяк  Д. І.

6.

«Шануй батька і неньку – буде тобі все гладенько.»

2-В

Сасин М.І.

7.

«Моє село найкраще місце на землі»

3–А

Микуляк  О.В.

8.

«Легенди про Закарпаття.»

3 - Б

Олаг В.С.

9.

«Світ навколо просить любові»

4-А

Юсип Я.Ю.

10.

«Державні та народні символи України»

4-Б

Цонинець О.М.

11.

«Шануймо старість»

5-А

Репринцева В.І.

12

«Що нам відомо про християнську мораль»

5-Б

Танчинець  Л. М

13

«У світі професій.»

5-В

Ковальчук М.М

14

«Щоб навчатись було легко»

6-А

Терпак С.Ю.25

15

«Дбайливе  ставлення  до  праці  інших  людей»

6-Б

Колочавин Г.І.

16

«Самоповага та егоїзм»

7-А

Апацька Л. В.

17

«Бути на землі людиною»

7-Б

Мельник А І.

18

Усний журнал «Видатні українці»

8-А

Пожидаєва Л.Ф.

 

19

«Ми творці власного життя»

8-Б

Сабадош С. В.

20

«Єдина справжня розкіш - це розкіш людського спілкування»

9-А

Данилич М.В.

21

«Я у своїх очах і в очах інших людей»

9-Б

Мучичка О. І.

ЧегільН.В.

22

«Прояви турботу та обачливість»

10-А

Свид Г.І.

 

23

«Українська мов а – спів душі»

10-Б

Азарій А.В.

 

24

«Доки СНІД не зупинив нас»

11-А,Б

 

Прокоп  М. Д.

         

          У всіх класах згідно плану були проведені батьківські збори, консультації, дні відкритих дверей. Психологами Серюга Г.В., проведений тренін з батьками 1-  их класів, для більш кращої адаптації учнів першокласників. У напрямі родинно-сімейного виховання робота спрямована на пошук максимальної взаємодії між батьками та вчителями. Батьків запрошують на уроки, відкриті виховні години. Діє батьківська рада, яка щорічно планує роботу на навчальний рік. Приймає активну участь в навчально-виховному процесі.У кожному класі створені куточки Батьківської просвіти.

  Педагогічний колектив гімназії систематично проводить роботу, спрямовану на виконання комплексної цільової програми боротьби зі злочинністю. Головним напрямком роботи цього питання є індивідуальна робота з дітьми, схильними до пропусків занять, правопорушень, до девіантної поведінки. При гімназії, не перший рік, діє Рада профілактики правопорушень. Активну участь при цій роботі приймають психологи гімназії, Серюга Г.В. кожного учня, який стоїть на внутрішкільному обліку, ними складена психологічна карта, план роботи на кожного учня -  індивідуально. Стан роботи з профілактики та попередження правопорушень постійно заслуховується на нарадах при директорові щоп’ятниці та ради профілактики правопорушень.

          На протязі 2014-145н.р. велику увагу приділено формуванню здорового способу життя, попередження травматизму, спортивно масовій роботі.

Проведено місячники здорового способу життя «Бережіть здоров’я  змолоду», місячник з основ безпеки життєдіяльності , День цівільної оборони, День здоров’я. Протягом року проводилися  спортивно-масові свята між учнями 5,6,7,8,9,10-х класів:

-         Олімпійський тиждень

-         День Здоров’я

-          Різдвяні перегони

-         День туризму

-         День Цівільної оборони

-         Учні нашої гімназії прийняли активну участь у районних змаганнях:

-         «Старти Надій»,

-         «Козацький Гарт»,

-          «Олімпійські Надії»,

-         «Олімпійський день стрибуна»,

-         «День фізкультурника»,

-         «Лелеченя»,

-          «Нащадки козацької слави».

-         Військово – патріотична гра «Сокіл «Джура»»

 Діє спортивна секція по волейболу, футболу.

         Через куточки здоров’я та виховні бесіди учні отримали змістовну інформацію по зміцненню психічного і духовного здоров’я. Проведений інструктаж з учнями 1-11-х класів. Ведуться журнали  інструктажу з техніки безпеки.

         Протягом 2014 – 2015 н. р. у школі працювали  гуртки, студії.

Учнівські колективи гімназії – інтернату  «Мелодія», «Квітка Карпат» - є неодноразовими переможцями різноманітних конкурсів, фестивалів, учасниками різних акцій, що проводяться в районі, області та за межами області. Так танцювальний колектив «Квітка Карпат» є переможцем Всеукраїнського фестивалю «Київ скликає друзів - 2015»

         Протягом  2014-15 н.р. учні гімназії  взяли активну  участь у  шкільних та районних конкурсах, за що і були відмічені відділом освіти Тячівської районної адміністрації. Кращі учнів Буштинської гімназії-інтернату були нагороджені грамотами та дипломами Закарпатської ОДА та управління освіти Тячівської райдержадміністрації:

 1.Поп Олеся  

- грамотою управління освіти, молоді та спорту Тячівської райдержадміністрації за активну природоохоронну натуралістичну та дослідницьку роботу

2. Учениця 11-Б класу Радзіховська Катерина:

- дипломом І ступеня Закарпатської ОДА за перемогу в обласній виставці-конкурсі декоративно-ужиткового і образотворчого мистецтва «Знай і люби свій край» за роботу «стародавня архітектура Закарпаття».

Керівник гуртка Рущак О.В.

- дипломом І ступеня Закарпатської ОДА за перемогу в обласній виставці-конкурсі декоративно-ужиткового і образотворчого мистецтва «Знай і люби свій край» за роботу «Квіти». Керівник гуртка Рущак О.В.

- грамотою управління освіти Тячівської райдержадміністрації за І місце в районній виставці-конкурсі декоративно-ужиткового і образотворчого мистецтва «Знай і люби свій край» за роботу «Квіти».

3.  Учениця 11-А класу Шпілка Ліля:

- дипломом І ступеня Закарпатської ОДА за перемогу в обласній виставці-конкурсі декоративно-ужиткового і образотворчого мистецтва «Знай і люби свій край» за роботу «Наймичка». Керівник гуртка Рущак О.В.

- грамотою управління освіти Тячівської райдержадміністрації за І місце в районній виставці-конкурсі декоративно-ужиткового і образотворчого мистецтва «Знай і люби свій край» за роботу «Наймичка».

4. Учениця 10-Б класу Біба Анна-Марія:

- грамотою управління освіти Тячівської райдержадміністрації за ІІІ місце у районному конкурсі на кращого лідера учнівського самоврядування «Я-лідер!»

5. Учениця 10-Б класу Азарій Євгенія:

- грамотою управління освіти Тячівської райдержадміністрації за ІІІ місце у районній виставці-конкурсі декоративно-ужиткового і образотворчого мистецтва «Знай і люби свій край» (вироби зі стрічок, середня вікова категорія)

6. Учениця 10-А класу Фречко Анастасія:

- грамотою Закарпатського центру туризму,краєзнавства,екскурсій і спорту учнівської молоді за ІІ місце ІІ обласного етапу Чемпіонату України серед юніорів з велосипедного туризму;дистанція «Велотріал», «Фігурне водіння велосипеду»

7. Учня 9-А класу Сасин Юрія:

- грамотою управління освіти, молоді та спорту Тячівської райдержадміністрації за ІІ місце в районному конкурсі пошуково-дослідницьких робіт школярів за напрямками Всеукраїнської експедиції учнівської молоді «Моя Батьківщина - Україна». Керівник Орсаг О.І.

- дипломом Тячівського районного центру зайнятості за І місце в фіналі обласного заочного конкурсу фоторобіт - фоторепортажів «Професія моїх батьків»

8. Ученицю 9-А класу Орсаг Анна:

- грамотою управління освіти Тячівської райдержадміністрації за активну участь у районному конкурсі пошуково-дослідницьких робіт школярів за напрямками Всеукраїнської експедиції учнівської молоді ««Моя Батьківщина - Україна». Керівник Орсаг О.І.

9. Учня 9-А класу Візічканич Іван:

- грамотою управління освіти Тячівської райдержадміністрації, Тячівської ДЮСШ за високі спортивні досягнення на обласних та Всеукраїнських змаганнях з греко-римської боротьби

10. Учениця  9-А класу Вучкан Анастасія:

- грамотою управління освіти Тячівської райдержадміністрації за ІІ місце у районному конкурсі малюнків «Мої права»

11. Учениця  8-Б класу Апацька Ярослава:

- дипломом ІІ ступеня за перемогу в обласному етапі Всеукраїнської виставки – конкурсу науково-технічної творчості учнівської молоді «Наш пошук і творчість – тобі,Україно!». Керівник Апацький Я.Я.

- грамотою управління освіти Тячівської райдержадміністрації за І місце у районному етапі Всеукраїнської виставки – конкурсу науково-технічної творчості учнівської молоді «Наш пошук  і творчість – тобі Україно!». Розділ: технічні науки (електротехніка). Керівник Апацький Я.Я.

12. Учня 7-Б класу Куцин В’ячеслва:

 - грамотою управління освіти Тячівської райдержадміністрації за активну участь в районному етапі Всеукраїнського конкурсу дитячого малюнку «Зоологічна галерея»

13. Учня 7-Б класу Шваля Івана:

- грамотою управління освіти Тячівської райдержадміністрації за ІІ місце в районному заочному конкурсі робіт юних фотоаматорів «Моя Україно!»

14. Учениця 7-А класу Собослай Олександра:

- грамотою управління освіти Тячівської райдержадміністрації за ІІ місце у районній виставці-конкурсі декоративно-ужиткового і образотворчого мистецтва «Знай і люби свій край», /Живопис/

- грамотою управління освіти Тячівської райдержадміністрації за ІІ місце у районній виставці-конкурсі декоративно-ужиткового і образотворчого мистецтва «Знай і люби свій край», /Писанкарство/

15.Учениця 7-А класу Сабадош Вікторія:

- грамотою управління освіти Тячівської райдержадміністрації за ІІ місце в районному етапі Всеукраїнського конкурсу дитячого малюнку «Зоологічна галерея»

- грамотою управління освіти Тячівської райдержадміністрації за ІІІ місце у районному конкурсі «Молодь обирає здоров’я»,номінація /конкурс плакатів/ Керівник Рущак О.В.

- грамотою управління освіти Тячівської райдержадміністрації за ІІ місце у районній виставці-конкурсі декоративно-ужиткового і образотворчого мистецтва «Знай і люби свій край», /Витинання/. Керівник Рущак О.В.

- грамотою управління освіти Тячівської райдержадміністрації за І місце в районних змагань серед команд ЗНЗ «Старти надій»

16. Учениця 7-А класу Левицька Дарина:

- грамотою управління освіти Тячівської райдержадміністрації за І місце у районній відкритій виставці-конкурсі з технічного моделювання до Дня Валентина. Номінація «Паперова пластика та оригамі». Керівник Рущак О.В.

17. Учениця 7-Б класу Мешанич Людмила:

- грамотою управління освіти Тячівської райдержадміністрації за активну участь в районному етапі Всеукраїнського конкурсу дитячого малюнку «Зоологічна галерея»

18.  Учня 7-Б класу Саліковський Олександр:

- грамотою управління освіти Тячівської райдержадміністрації за ІІІ місце в районному етапі Всеукраїнського конкурсу дитячого малюнку «Зоологічна галерея»

19. Учениця 7-А класу Бобрушко Наталія:

- грамотою управління освіти Тячівської райдержадміністрації за ІІ місце в районних змагань серед команд ЗНЗ «Старти надій»

20. Учня 6-Б класу Меркулов  Нікіта:

- грамотою управління освіти Тячівської райдержадміністрації за ІІІ місце у районному етапі Всеукраїнської екологічної акції «Годівничка» у напрямку «Поробка та фоторобота»

- грамотою управління освіти Тячівської райдержадміністрації за активну участь у районному етапі Всеукраїнського конкурсу робіт юних фотоаматорів «Моя країна - Україна»

21.Учня 6-Б класу Ординов  Валерій:

- грамотою управління освіти Тячівської райдержадміністрації за ІІІ місце у районному етапі Всеукраїнської виставки-конкурсу науково-технічної творчості учнівської молоді «Наш пошук і творчість – тобі Україно»;розділ «Природничі науки»;підрозділ «Біологія»

22. Учениця 6-А класу Драгун Анна:

- грамотою МОНУ національного еколого-натуралістичного центру учнівської молоді за ІІІ місце у фінальному етапі Всеукраїнського конкурсу дослідницько-експериментальних робіт з природознавства «Юний дослідник» з роботою «Дослідження впливу грибів на організми людини». Секція «Охорона здоров’я»

- грамотою управління освіти Тячівської райдержадміністрації за І місце у районному етапі Всеукраїнського конкурсу дослідницько-експериментальних робіт з природознавства «Юний дослідник» у напрямку «Охорона здоров’я»

- грамотою управління освіти, молоді та спорту Тячівської райдержадміністрації за активну природоохоронну натуралістичну та дослідницьку роботу

23. Учениця 6-Б класу Колісник Аліна:

- грамотою управління освіти Тячівської райдержадміністрації за активну участь у районному етапі Всеукраїнського конкурсу робіт юних фотоаматорів «Моя країна - Україна»

24. Учениця  6-Б класу Сабадош Ярослава:

- грамотою управління освіти Тячівської райдержадміністрації за ІІІ місце у районному дитячому конкурсі «Майбутнє країни – у мріях дитини ». Напрям «Художні твори»

- грамотою управління освіти Тячівської райдержадміністрації за І місце в районному етапі Всеукраїнського конкурсу дитячого малюнку «Зоологічна галерея»

25. Учня 6-Б класу Мондич  Олександр:

- грамотою управління освіти Тячівської райдержадміністрації за ІІІ місце у районній виставці-конкурсі декоративно-ужиткового і образотворчого мистецтва «Знай і люби свій край», /Бісероплетіння/. Керівник Токач О.І.

26.Учня 5-А класу Гайович  Назар:

- дипломом І ступеня Закарпатського обласного палацу дитячої та юнацької творчості за перемогу в обласній виставці-конкурсі декоративно-ужиткового і образотворчого мистецтва «Знай і люби свій край» за роботу «Повернення героя»;керівник Гайович М.В.

- дипломом І ступеня Закарпатського обласного центру науково-технічної творчості учнівської молоді за перемогу в обласному етапі Всеукраїнської виставки-конкурсу робіт учнів з початкового технічного моделювання. Керівник Гайович М.В.

- дипломом ІІ ступеня Закарпатського обласного центру науково-технічної творчості учнівської молоді за ІІ місце на обласному відкритому конкурсі з паперопластики та ори гамі за роботу «Важка техніка».

Керівник Гайович М.В.

- грамотою управління освіти Тячівської райдержадміністрації за І місце у районній виставці-конкурсі декоративно-ужиткового і образотворчого мистецтва «Знай і люби свій край», /Ізонитка/. Керівник Гайович М.В.

- грамотою управління освіти Тячівської райдержадміністрації за ІІ місце у районній відкритій виставці-конкурсі з технічного моделювання до Дня Валентина. Керівник Репринцева В.І.

- грамотою управління освіти Тячівської райдержадміністрації за ІІ місце у районному етапі Всеукраїнської виставки-конкурсу робіт учнів молодшого шкільного віку з початкового технічного моделювання.

27. Учня  5-А класу Булик  Владислав:

- грамотою управління освіти, молоді та спорту Тячівської райдержадміністрації за І місце у районному етапі Всеукраїнської екологічної акції «Годівничка»

28. Учня 5-А класу Романюк  Богдана:

- грамотою ДПІ в Тячівському районі ГУ ДФС в Закарпатській області управління освіти Тячівської райдержадміністрації за І місце в районному конкурсі дитячої творчості «Майбутнє країни – у мріях дитини»

29. Левицька Дарина  та Гайович  Назар -  вихованців гуртка Тячівського районного ЦДЮТ нагороджено:

- грамотою управління освіти, молоді та спорту Тячівської райдержадміністрації за І місце у районному етапі Всеукраїнської виставки-конкурсу науково-технічної творчості учнівської молоді «Наш пошук і творчість – тобі Україно!»;керівник Апацький Я.Я.

- дипломом І ступеня Закарпатського обласного центру науково-технічної творчості учнівської молоді за перемогу в обласному етапі Всеукраїнської виставки – конкурсу науково-технічної творчості учнівської молоді «Наш пошук і творчість – тобі Україно!»;керівник Гайович М.В.

30. Карпекіна Марка та Цупру Валерія вихованців гуртка «Юний радіотехнік» нагороджено:

- грамотою управління освіти, молоді та спорту Тячівської райдержадміністрації за І місце у районному етапі Всеукраїнської виставки-конкурсу науково-технічної творчості учнівської молоді «Наш пошук і творчість – тобі Україно!»;керівник Апацький Я.Я.

- дипломом ІІ ступеня Закарпатського обласного центру науково-технічної творчості учнівської молоді за перемогу в обласному етапі Всеукраїнської виставки – конкурсу науково-технічної творчості учнівської молоді «Наш пошук і творчість – тобі Україно!»;керівник Апацький Я.Я.

31.Кустрьо Дмитра та Кустрьо Максима вихованців гуртка «Юний радіотехнік» нагороджено:

- грамотою управління освіти, молоді та спорту Тячівської райдержадміністрації за ІІ місце у районному етапі Всеукраїнської виставки-конкурсу науково-технічної творчості учнівської молоді «Наш пошук і творчість – тобі Україно!»;керівник Апацький Я.Я.

- дипломом ІІ ступеня Закарпатського обласного центру науково-технічної творчості учнівської молоді за перемогу в обласному етапі Всеукраїнської виставки – конкурсу науково-технічної творчості учнівської молоді «Наш пошук і творчість – тобі Україно!»;керівник Апацький Я.Я.

32.  Бабіча Сепана та Коста Віталія вихованців гуртка «Юний радіотехнік» нагороджено:

- грамотою управління освіти, молоді та спорту Тячівської райдержадміністрації за І місце у районному етапі Всеукраїнської виставки-конкурсу науково-технічної творчості учнівської молоді «Наш пошук і творчість – тобі Україно!»;керівник Апацький Я.Я.

- дипломом ІІІ ступеня Закарпатського обласного центру науково-технічної творчості учнівської молоді за перемогу в обласному етапі Всеукраїнської виставки – конкурсу науково-технічної творчості учнівської молоді «Наш пошук і творчість – тобі Україно!»;керівник Апацький Я.Я.

33.Паша Юрія та Цупру Валерія вихованців гуртка «Юний радіотехнік» нагороджено:

- дипломом ІІІ ступеня Закарпатського обласного центру науково-технічної творчості учнівської молоді за перемогу в обласному етапі Всеукраїнської виставки – конкурсу науково-технічної творчості учнівської молоді «Наш пошук і творчість – тобі Україно!»;керівник Апацький Я.Я.

34. Колектив вихованців гуртка «Юний радіотехнік» Буштинської гімназії-інтернату нагороджено:

- дипломом І ступеня Закарпатського обласного центру науково-технічної творчості учнівської молоді за перемогу в обласному етапі Всеукраїнської виставки – конкурсу науково-технічної творчості учнівської молоді «Наш пошук і творчість – тобі Україно!»;керівник Апацький Я.Я.

35. Колектив екологічної просвіти «Еко-Зоря» нагороджено:

- грамотою управління освіти, молоді та спорту Тячівської райдержадміністрації за активну участь у природоохоронних, екологічних акціях та масових натуралістичних заходах

36. Команду «Весняні діаманти» Буштинської гімназії-інтернату нагороджено:

- дипломом за активну участь у ІІ Всеукраїнському конкурсі «ЕКО клас»

37. Колектив учнів Буштинської гімназії-інтернату нагороджено:

- грамотою управління освіти, молоді та спорту Тячівської райдержадміністрації за І місце у районному конкурсі на кращий відеоролик або фоторепортаж «Я люблю Україну»

38. Команду Буштинської гімназії-інтернату «Воля» нагороджено:

- грамотою управління освіти, молоді та спорту Тячівської райдержадміністрації за ІІІ місце у ІV районних змаганнях з Техніки пішохідного туризму «Різдвяні перегони - 2015»

- грамотою управління освіти, молоді та спорту Тячівської райдержадміністрації за І місце у І етапі Всеукраїнської дитячо-юнацької військово-патріотичної гри «Сокіл «Джура»»

- дипломом департаменту освіти і науки, молоді та спорту Закарпатської ОДА за ІІ місце у ІІ (обласному) етапі дитячо-юнацької військово-патріотичної гри «Сокіл «Джура»»

             Велику увагу в школі приділяють родинному вихованню. Неодмінною умовою розвитку гімназії  є співпраця педагогічного колективу з батьками учнів. Досвід роботи переконує нас в тому, що домогтися ефективних результатів у навчанні і вихованні дитини можна тільки на основі толерантності, тісної взаємодії педагогів і батьків та єдності їх поглядів на розвиток особистості. Адже саме батьки найкраще знають потреби, інтереси і можливості своєї дитини, тож можуть допомогти педагогам  не тільки побачити перспективу розвитку дитини, але й реалізувати її. Педагогічний колектив прагне до створення комфортних умов у школі для кожної дитини. Поважаючи батьківські почуття, педагоги прагнуть краще вивчити індивідуальні особливості дітей, їхній темперамент, інтереси і здібності.

 

   

Співпраця з батьками.

 

         Виховання учня в школі і сім’ї – щоденний нерозривний процес і оскільки це спільна справа сім’ї і школи , то звичайно велика увага приділяється роботі з батьками. Тому педагогічний колектив працює у тісній співпраці з батьківським колективом з метою створення найсприятливіших умов для самореалізації та розвитку учня. Батьки є соціальним замовником школи, а тому беруть активну участь у навчально-виховному процесі. Вони є учасниками позакласних заходів, пов’язаних з професіями, світом захоплень, родинними святами. Класні керівники тісно співпрацюють з сім’ями своїх вихованців, спілкуються з родиною, проводять батьківські збори 2 рази на семестр. На всіх зборах піднімаються питання, які в даний час є найбільш актуальними. Останнім часом все більше людей долучаються до проведення різного виду акцій в підтримку військовослужбовців - учасників АТО . На підтримку Української армії, в фонд «Срібна земля» наша школа внесла - 4852грн.  Вересень  - 2700грн. Благодійну акцію-ярмарку власних робіт учні разом з небайдужими батьками влаштували  14.12.2014року ,  кожен охочий міг придбати за невелику суму, чи просто пожертвувати гроші в підтримку військовим АТО. Активну участь в акції взяли батьки, учні та вчителі. Загалом зібрано та передано на закупівлю автомобілів та медикаментів 24 тисячі гривень. 

 

           Витрати на матеріально-технічне забезпечення за 2014-2015 навчальний рік.

Господарсько-побутові товари:цвяхи,електроди, фарби, розетки, вимикачі,пилки, лампи, голендери, заглушки,водяні насоси, замки дверні, емаль, ґрунтовка та інші товари на суму-54640 грн.

Миючі засоби на суму-11500 грн.

Медикаменти на суму-2460 грн.

Посуд на суму- 17508 грн.

Пожежний інвентар на суму-17000 грн.

Проведено роботи по вогнезахисту дерев,яних конструкцій на суму-99950 грн.

Плануємо провести поточний ремонт спального корпусу, спортзалу, кухні, їдальні.

Спільно з батьківським комітетом, педагогічним колективом та частково коштом місцевого бюджету облаштувати внутрішні вбиральні на першому поверсі для дівчаток, хлопчиків та вчителів.

 

 

зображення
20160422_130111.jpg